quote:
quote:
ja, want dat zijn goede topicsquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:47 schreef waternet het volgende:
TS moet verbod krijgen om een OP langer dan 4 zinnen te maken
Bedoel je niet een verbod om überhaupt topics te openen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:47 schreef waternet het volgende:
TS moet verbod krijgen om een OP langer dan 4 zinnen te maken
Vertel?quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik kom er net achter dat ik niet van oesters hou.
Halfbroertje hequote:Op woensdag 3 februari 2010 12:50 schreef Garisson72 het volgende:
Michielos' broertje heet Skull. Ineens geloof ik alles wat je ooit gepost hebt, Michielos. Ter eerbetuiging ga ik al je vechttopics herlezen.
pics van je ma om dit topic te redden?quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:51 schreef Michielos het volgende:
[..]
Halfbroertje hemijn ma is hertrouwd
De hoerquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:51 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat red het topic niet, geloof mequote:Op woensdag 3 februari 2010 12:52 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
pics van je ma om dit topic te redden?
Alleen deze frase op zich maakt dit al tot een pareltjes topic.quote:afdwalend in een langdurige vergetelheid
Ik kijk er naar uti!quote:iets zegt me dat dit een staartje gaat krijgen..
Laat het aub zo zijn dat dat broertje 'Fukker' van achteren heet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:51 schreef Michielos het volgende:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:42 schreef Michielos het volgende:
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Er zijn echter bepaalde zaken die mij gek, maar dan ook knettergek maken... Nee stop.. lees door!!
Het was weer raak laatst. Mijn broertje is een gezellige jongen die net zoals ik niets kwaads in de zin heeft. Een beetje een goedbebloede zeg maar. Nu bleek dat ie gepest werd door zijn klasgenoten. De meesten kennen Ramazan uit de buurt en zijn fervent aanhangers van hem. Toen het te erg werd, knapte er iets in me.
De pedagoog in mij vertelde me dat ik met de knaapjes in gesprek moest gaan, dit deed ik dan ook totdat hun ouders aankwamen en me voor rotte vis begonnen uit te maken. Wat deze ouders echter niet wisten was dat ik een meester ben in vechtkunsten en zelfs in vechtkampen gezeten heb. Hier heb ik mijn skills tot het uiterste weten te testen. Enfin de woordenwisseling liep uit de hand met 2 ouders en ik was op het punt van no return. Ik zei tegen mijn broertje: let op.. watch and learn, skull (dat is zijn naam).
Een gast van mid 40 haalde uit en toen hij dat deed , deed ik een move die ik een dag daarvoor nog in Ong Bak gezien heb, great monkey crossing world. Creperend van de pijn stortte hij ter aarde, wensend dat hij nooit geboren was, afdwalend in een langdurige vergetelheid.
De tweede kostte me wat meer moeite het ging als volgt: Hij haalde uit en Skull trapte hem voor zijn lul in. Hij had hier amper last van??? Dit verbaasde me opzich wel. Enfin hij haalde uit en ik gebruikte een Bong Sau om zijn kracht te deflecten terwijl ik bovendien rake klappen uitdeelde met mijn andere hand. Hij begon een beetje als een alto te moshen en woest om zich heen te slaan... niet wetende dat ie zojuist in zijn actie zijn eigen zoon KO had geslagen :S :S :S
Ik kwam in met een flying kick en daarna een reversed tornado kick om het geheel af te maken. De rest van de ouders keek me verbitterd toe en een leraar kwam naar buiten om te zeggen dat Skull kan uitkijken voor een andere school.
Hoe kan iemand zo laag zijn.. ik bedoel Ramazan. Hij zet de hele school tegen mijn broertje op.... Hopelijk knaagt zijn geweten hierover nog steeds.. Geweten.. als hij dat heeft![]()
![]()
De klacht moge duidelijk zijn, rest mij jullie niet veel meer dan jullie een spetterend weekend te wensen!
(heeft iemand ook al eens zoeits meegemaakt?)
klacht 1: broertje wordt gepest op school
klacht 2: niet rustig verhaal kunnen halen maar dingen moeten uitvechten
klacht 3: hele omgeving in ban van Ramazan
iets zegt me dat dit een staartje gaat krijgen..
Neen,. de Vries. Zijn naam is Skull de Vriesquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Laat het aub zo zijn dat dat broertje 'Fukker' van achteren heet.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:58 schreef Michielos het volgende:
[..]
Neen,. de Vries. Zijn naam is Skull de Vries
Fantasie? Dit is pure realiteit vriendquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:18 schreef MrX1982 het volgende:
Fantasie.
Zonder fantasie zou Fok toch een dooie boel zijn.
Eehr???? ik beschrijf enkel wat mij van de week is overkomen.. je hoeft er niet zo lacherig over te doen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:32 schreef Opperkwal het volgende:
Oké, nou is het van niet leuk naar irritant gegaan. Iedereen weet dat je nep bent en dat je dus alles verzint maar de topics zijn niet origineel meer, ze lijken allemaal precies op elkaar alleen een ander decor. Probeer wat origineels te produceren want nu is het alleen nog maar vervelend en als troll zijnde wil je niet vervelend zijn maar dat mensen happen. Dus doe je best als troll anders rot maar gewoon op.
exactoquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Fantasie? Dit is pure realiteit vriend
Probeer dit even te visualiseren, dan merk je pas hoe grappig dit is..quote:Ik kwam in met een flying kick en daarna een reversed tornado kick om het geheel af te maken.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:34 schreef Michielos het volgende:
[..]
Eehr???? ik beschrijf enkel wat mij van de week is overkomen.. je hoeft er niet zo lacherig over te doen.
Sure. TS heeft nogal vaak aanvaringen met een personage genaamd Ramazan. Ramazan is een niet te nemen eindbaas voor TSquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Fantasie? Dit is pure realiteit vriend
Eens komt mijn tijd, vriendquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Sure. TS heeft nogal vaak aanvaringen met een personage genaamd Ramazan. Ramazan is een niet te nemen eindbaas voor TS.
Vanmiddag weer even sparrenquote:
sure thing, broquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Vanmiddag weer even sparren?
Wacht maar tot Ts en ik ramazan een x samen tegenkomenquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Sure. TS heeft nogal vaak aanvaringen met een personage genaamd Ramazan. Ramazan is een niet te nemen eindbaas voor TS.
Gewoon weer krav maga ? Of zullen we vanmiddag beetje freestylequote:
quote:
Je bent Skull?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Wacht maar tot Ts en ik ramazan een x samen tegenkomen
Ik zweer je dat ie dan zou wensen dat ie nooit was geboren
freestylequote:Op woensdag 3 februari 2010 13:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Gewoon weer krav maga ? Of zullen we vanmiddag beetje freestyle
Doe ik vanaf nu ookquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:48 schreef Frollo het volgende:
Goed dat je het voor je broertje hebt opgenomen TS. Hartverwarmend gewoon.
Maar eerlijk is eerlijk, hij laat misschien ook wel een beetje over zich heenlopen. Kun jij hem niet wat technieken leren?
Ik ken michielos al vanaf mn 2e vechtkamp, ik weet et nog als de dag van gister... Het was geloof ik ergens in het oostblok, de precieze plaats zou ik helaas niet meer wetenquote:
wat!?quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:42 schreef Michielos het volgende:
Hij haalde uit en Skull trapte hem voor zijn lul in. Hij had hier amper last van???
tegen zijn lul. hij had een tok om omdat skull iets plastics voelde.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:37 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
wat!?![]()
voor zijn lul intrappen?
besides hoe hard kan kleine Skull nu trappen? Ik leer hem meer stok en mesvechten, daar kan ie tenminste nog damage mee inflictenquote:
Deze suggestie uitvoerend is dit het laatste Michielos topic.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Kunnen jullie het niet oplossen met een bos bloemen?
Ik wel. Spreek voor jezelf, jij voegt veel toe.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:45 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Weer zo'n kankertopic, echt niemand vindt ze leuk meer.
ze gaan gebundeld worden in ringband en inc reacties. zo kan elke fan genieten van michielos topics op de wc. dit zit in de planning maar ik weet nog niet waar het onder valt, wss TRUE CRIME of REALISME.quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:39 schreef ganzenherder het volgende:
Als je toch voor elk michielos vechttopic een stuiver zou krijgen he....![]()
Mensen kijken ook al 30 jaar The A-team, he...quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:07 schreef Torrio het volgende:
Verzin een keer wat nieuws, je idee is leuk voor 2x, maar niet voor 10x.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 01:07 schreef OeJ het volgende:
Voor jou, Michielos...
Rotdag op mijn werk.
Goud met stront vergelijken.quote:Op donderdag 4 februari 2010 01:09 schreef OeJ het volgende:
[..]
Mensen kijken ook al 30 jaar The A-team, he...![]()
En dat vinden de meesten nog steeds gaaf, dus wat is het probleem?
Want jij bepaalt wel wat goud en wat stront is.quote:Op donderdag 4 februari 2010 01:35 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Goud met stront vergelijken.
Sommige dingen zijn gewoon universeel.quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:48 schreef Michielos het volgende:
[..]
Want jij bepaalt wel wat goud en wat stront is.
kan jij zoiezo niet lachen om deze topics?quote:Op donderdag 15 april 2010 01:53 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn gewoon universeel.
quote:Op donderdag 15 april 2010 01:54 schreef CWC het volgende:
[..]
kan jij zoiezo niet lachen om deze topics?
faalhaas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |