Neen,. de Vries. Zijn naam is Skull de Vriesquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Laat het aub zo zijn dat dat broertje 'Fukker' van achteren heet.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:58 schreef Michielos het volgende:
[..]
Neen,. de Vries. Zijn naam is Skull de Vries
Fantasie? Dit is pure realiteit vriendquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:18 schreef MrX1982 het volgende:
Fantasie.
Zonder fantasie zou Fok toch een dooie boel zijn.
Eehr???? ik beschrijf enkel wat mij van de week is overkomen.. je hoeft er niet zo lacherig over te doen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:32 schreef Opperkwal het volgende:
Oké, nou is het van niet leuk naar irritant gegaan. Iedereen weet dat je nep bent en dat je dus alles verzint maar de topics zijn niet origineel meer, ze lijken allemaal precies op elkaar alleen een ander decor. Probeer wat origineels te produceren want nu is het alleen nog maar vervelend en als troll zijnde wil je niet vervelend zijn maar dat mensen happen. Dus doe je best als troll anders rot maar gewoon op.
exactoquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Fantasie? Dit is pure realiteit vriend
Probeer dit even te visualiseren, dan merk je pas hoe grappig dit is..quote:Ik kwam in met een flying kick en daarna een reversed tornado kick om het geheel af te maken.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:34 schreef Michielos het volgende:
[..]
Eehr???? ik beschrijf enkel wat mij van de week is overkomen.. je hoeft er niet zo lacherig over te doen.
Sure. TS heeft nogal vaak aanvaringen met een personage genaamd Ramazan. Ramazan is een niet te nemen eindbaas voor TSquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Fantasie? Dit is pure realiteit vriend
Eens komt mijn tijd, vriendquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Sure. TS heeft nogal vaak aanvaringen met een personage genaamd Ramazan. Ramazan is een niet te nemen eindbaas voor TS.
Vanmiddag weer even sparrenquote:
sure thing, broquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Vanmiddag weer even sparren?
Wacht maar tot Ts en ik ramazan een x samen tegenkomenquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Sure. TS heeft nogal vaak aanvaringen met een personage genaamd Ramazan. Ramazan is een niet te nemen eindbaas voor TS.
Gewoon weer krav maga ? Of zullen we vanmiddag beetje freestylequote:
quote:
Je bent Skull?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Wacht maar tot Ts en ik ramazan een x samen tegenkomen
Ik zweer je dat ie dan zou wensen dat ie nooit was geboren
freestylequote:Op woensdag 3 februari 2010 13:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Gewoon weer krav maga ? Of zullen we vanmiddag beetje freestyle
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |