Nee, dat is het nou juist.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:10 schreef bodpa09 het volgende:
Ik vind het geweldig om jarig te zijn, al wordt het steeds lastiger om leuke cadeaus te verzinnen.
@BE: heb je dat? Ik weet niet of het kwaad kan,maar je voelt je er waarschijnlijk niet erg lekker bij. Hop, naar de dokter!
Grootse plannen, miss! En natuurlijk wordt het dan mooi weer.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:37 schreef miss_sly het volgende:
Ik hou ookn iet van mijn verjaardag vieren. Doe het ook al jaren niet meer. Hoogstens mijn ouders op bezoek, verder niets.
Senna's verjaardag heb ik dan wel weer min of meer zin in. We hopen op goed weer, en dan doen we het in het park om de hoek. Geven we door dat we van (ik zeg maar wat) 14 tot 17 uur daar zitten. Lekkers erbij, lekker in het zonnetje (dat natuurlijk schijnt, prachtig weer wordt het die dag) en dan geen gedoe thuis
Daar pas ik dan mooi tussen!quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:43 schreef Ticootje het volgende:
Als je hier met je familie in het park gaat zitten moet je een hoofddoekje op.
quote:
Ow, hier niet hoor. Helemaal hip om dat te doenquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:43 schreef Ticootje het volgende:
Als je hier met je familie in het park gaat zitten moet je een hoofddoekje op.
quote:
Cas 15 aug, altijd stralend mooi weerquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Anna is half augustus jarig en we hebben elke keer met stortregens binnen gezeten..
Laat je niks wijsmaken Huup! wij hebben eigenlijk nog elke verjaardag van oudste buiten gezeten.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
muh. Daar was ik al bang voorhaha
quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Laat je niks wijsmaken Huup! wij hebben eigenlijk nog elke verjaardag van oudste buiten gezeten.![]()
en je weet vast wanneer die jarig is.
26quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]yay!
is je oudste nou de 18e jarig of de 25e? vergeten
hahaquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:56 schreef Basboussa het volgende:
Als hier de zon ook maar een beetje schijnt dan trekt de man de bbq al weer tevoorschijn. Twee jaar geleden stond hij al te bbq-en toen het 4 graden was, en guur. Ik zat in de auto. Ook weer zo'n fantastisch plan!
hey daar kwam ik als kind ook vaak beukenootjes zoeken en zo :dquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:54 schreef Vlindur het volgende:
Ik wil ook een parkOf een beetje bos!
Ik mis het rijsterbos
Het was de eerste en de laatste keer....quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:57 schreef moussy het volgende:
[..]
hahaOMG.. die van mij kon mooi het dak op
Dan ken je de klimbomen ook wel!quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:59 schreef Muks het volgende:
[..]
hey daar kwam ik als kind ook vaak beukenootjes zoeken en zo :d
You're doing it wrong.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:05 schreef moussy het volgende:
Ik vind barbeknoeien maar goor, alles smaakt hetzelfde
Nee joh!quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:05 schreef moussy het volgende:
Ja, lekker naar barbequequote:Op woensdag 3 februari 2010 16:05 schreef moussy het volgende:
Dan gaat er iets niet goed hoor!quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:05 schreef Ticootje het volgende:
ik hou niet van BBq-en... wel van patat. Maar ik hou niet van verkoold vlees.
Het voelt voor mij aan als gourmetten in de tuin.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:05 schreef moussy het volgende:
Oh, en iig zeker niet met van dat gore kant en klare bbq spul van de supermarkt. Damn wat is dat altijd zout! Brrrr!quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het voelt voor mij aan als gourmetten in de tuin.![]()
Op vakantie vind ik het heerlijk, vlees vd bbq en dan gewoon normaal eten verder, groente enzo.
Maar zo'n vleesvreetfestijn met stokbrood met pindasaus etc. maak je mij niet per se blij mee.
die brandsmaak gaat altijd in je vlees zitten, dat vind ik echtquote:
Nee, je moet gewoon vlees kopen en daar zelf stokkies van maken en zelf marineren enzoquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh, en iig zeker niet met van dat gore kant en klare bbq spul van de supermarkt. Damn wat is dat altijd zout! Brrrr!![]()
quote:
Ja dat en as op je eten en gecremeerde beesten op je vlees, bij voorkeur een verdwaalde strontvlieg die op mijn kippenlipje denkt te landen, en dan een vent hebben die kruiden tussen de kooltjes gooit, dan smaken je in folie gewikkelde geposfte aardappelen nog naar BBQ!quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:06 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Ja, lekker naar barbeque![]()
![]()
Je moet natuurlijk wel écht met kooltjes barbequeen enzo![]()
dat is ook goor...quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh, en iig zeker niet met van dat gore kant en klare bbq spul van de supermarkt. Damn wat is dat altijd zout! Brrrr!![]()
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:09 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat is ook goor...
zelf gesneden is veul lekkerder!
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:08 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja dat en as op je eten en gecremeerde beesten op je vlees, bij voorkeur een verdwaalde strontvlieg die op mijn kippenlipje denkt te landen, en dan een vent hebben die kruiden tussen de kooltjes gooit, dan smaken je in folie gewikkelde geposfte aardappelen nog naar BBQ!
dat ook!quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:10 schreef Basboussa het volgende:
Ja, ZELF marineren. En maiskolven op de bbq. Lekker hoor!
Dat vind ik dan weer écht goorquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:10 schreef Basboussa het volgende:
Ja, ZELF marineren. En maiskolven op de bbq. Lekker hoor!
hahahaquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het voelt voor mij aan als gourmetten in de tuin.![]()
Op vakantie vind ik het heerlijk, vlees vd bbq en dan gewoon normaal eten verder, groente enzo.
Maar zo'n vleesvreetfestijn met stokbrood met pindasaus etc. maak je mij niet per se blij mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |