Ja, snap jij het?!quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ze komt zo gelukkig op me over
quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:23 schreef Paul het volgende:
Jullie tips?
Wat te kopen voor een jongen die 13 wordt
Er staan ook vaak 'mannetjes' op MP die het wel doen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:22 schreef miss_sly het volgende:
Gefeliciteerd Ingrid!
Ik wil dit jaar maar eens iemand zoeken die er verstand van heeft om onze aangifte in te vullen. doen veel accountantskantoren toch voor niet te veel geld?
Het is niet moeilijk. Ik vind het wel leuk om te doen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:29 schreef Vicky het volgende:
hier gister ook 2 blauwe enveloppen of we aangifte willen doen..
Ik laat het doenIk snap er een hol van namelijk.
nou dan mag je het best bij mij komen doen hoorquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk. Ik vind het wel leuk om te doen.
Ow, dan kan ik daar wel eens kijken!quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Er staan ook vaak 'mannetjes' op MP die het wel doen.
En dat zijn echt niet altijd louche types.
Mijn ex doet/deed het ook, voor 25 of 50 euro ofzo. gewoon als bijverdienste in de avonduren zeg maar.
Wij hebben een hypotheek in 2 stukjes.... Dat is best gebruikelijk...quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:31 schreef Vicky het volgende:
[..]
nou dan mag je het best bij mij komen doen hoor
wij ehbben een hypotheek in 3 stukjes waarvan 1 deel niet aftrekbaar is..
HEMA??quote:
Wij hebben verder geen gekke dingen, alleen maar rechttoe rechtaan, en dan is het wel te doen, maar als er idd toeslag grapjes bij zitten kan het al snel onoverzichtelijk worden.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, dan kan ik daar wel eens kijken!
Ik vind het met de ouderschapsverlofkorting en met van alles gewoon lastig worden. En we hebben nu al een aantal keren toch wat problemen enzo, dus ik wil het goed en niet te ruim doen nu. Dus liever laten doen en dan goed, en dan betaal ik er wel wat voor.
Thanks voor de tip!
Tja, Kim om 5.30 al wakker. Ben ik niet op mn best. Toen Djeez eruit ging, gingen ze ineens zingen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:22 schreef Ticootje het volgende:
Hoe kun je nou je eigen verjaardag vergeten? Echt dat ik iets waar ik zeker een maand tegenaan hik en blij ben als het weer geweest is.
Ik vind verjaardagen niet leuk.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:38 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Tja, Kim om 5.30 al wakker. Ben ik niet op mn best. Toen Djeez eruit ging, gingen ze ineens zingen.
Waarom hik je er tegen aan dan?
*meld*quote:
Dat zou ik helemaal niet erg vinden. Het liefst zou ik het gewoon heeeeeel klein vieren. Gewoon met alleen ons gezinnetje ofzo.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:52 schreef Vicky het volgende:
ik vier het al jaren niet meer.. mensen hebben het veel te druk om op mijn verjaardag te komen.
mijn ouders, zusje en zwager komen wel altijd langs, ff bakkie doen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat zou ik helemaal niet erg vinden. Het liefst zou ik het gewoon heeeeeel klein vieren. Gewoon met alleen ons gezinnetje ofzo.
Wij hebben het vorig jaar samen gevierd en dat vond ik eigenlijk prrrrrrrrrrima.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:50 schreef Ticootje het volgende:
Ik kan me niet meer voorstellen dat ik het vroeger echt leuk vond... alle mensen die speciaal voor jou kwamen enzo.. Nu heb ik alleen maar zoiets van moet dit....![]()
Voor jen vind ik het dan weer wel leuk.
Ik sta zelf niet graag in de spotlight..
Oh dus vier ik het samen met Jen, dat leidt de aandacht van mij af...
+1.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:53 schreef huuphuup het volgende:
ik hou ook niet zo heel erg van nm verjaardag vieren.
Vooral vanwege het gevoel dat alle aandacht dan voor mij is en dat ik daar iets mee moet ofzo? Iedereen bezighouden en entertainen ofzo voor mn gevoel. Zoiets.
Ze komen toch alleen maar om te etenquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:53 schreef huuphuup het volgende:
Vooral vanwege het gevoel dat alle aandacht dan voor mij is en dat ik daar iets mee moet ofzo? Iedereen bezighouden en entertainen ofzo voor mn gevoel. Zoiets.
Dat heb ik dus ook afgeschaft. Als ik ofquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:02 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ze komen toch alleen maar om te eten
Ohja. Dat mensen zo blijven hangen en plakken met zo'n insteek van "Feed me!".quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:02 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ze komen toch alleen maar om te eten
Oh maar dat vind ik niet erg, ik zet de frituur wel aan.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ohja. Dat mensen zo blijven hangen en plakken met zo'n insteek van "Feed me!".
Of pas om 17:30 te gelijk naar binnen komen rennen en als de buik vol is weer weg zijn om 19 uurquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ohja. Dat mensen zo blijven hangen en plakken met zo'n insteek van "Feed me!".
Dat heb ik gelukkig nog niet meegemaakt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:05 schreef moussy het volgende:
[..]
Of pas om 17:30 te gelijk naar binnen komen rennen en als de buik vol is weer weg zijn om 19 uur
Ik vind het wel leuk, maar heb dat gevoel soms wel een beetje.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:53 schreef huuphuup het volgende:
Tis zo lullig op kinderverjaardagen, zitten ze de hele middag te wachten omdat ze 's middags zouden komen...quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig nog niet meegemaakt.. Wij hebben altijd van die dagvullende programma's.
fijn is datquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:05 schreef moussy het volgende:
[..]
Of pas om 17:30 te gelijk naar binnen komen rennen en als de buik vol is weer weg zijn om 19 uur
Agoss, je had Anna moeten zien op d'r verjaardagquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:08 schreef moussy het volgende:
[..]
Tis zo lullig op kinderverjaardagen, zitten ze de hele middag te wachten omdat ze 's middags zouden komen...
quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Agoss, je had Anna moeten zien op d'r verjaardag. Die stond 's ochtends al in vol ornaat in de gang te wachten tot iedereen zou komen... Zo lief. Hebben we nog een foto van geloof ik.
Anna is half augustus jarig en we hebben elke keer met stortregens binnen gezeten.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]zien!
dat is dan wel weer het voordeel, Amélie is eind augustus jarig. Ik denk dat we dan maar gewoon de bbq aangooien ofzo. Op de een of andere manier vind ik het al minder erg als we naar buiten kunnen. T lijkt wat vrijblijvender dan.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Anna is half augustus jarig en we hebben elke keer met stortregens binnen gezeten..
tijdens mijn bevalling regende hetquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:28 schreef Ticootje het volgende:
Nee augustus wordt dit jaar heel goed, let maar op... Als het een dagje minder is klopt dat ook, dan lig ik een kindje te baren..
Ik had ook al visioenen van BBQ's enzo maar helaas. Is nog niet gelukt in de drie keer dat ze jarig is geweest!quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
muh. Daar was ik al bang voorhaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |