Amen!quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Weet je, ook al zou ik haar beste vriendin zijn. Wat voor zin heeft het om hier weer eens een emmer stront over iemand heen te gooien. Ik snap dat nooit zo goed. Tuurlijk hou ik van een goede roddel, maar ik snap nooit waarom ruzies ed. hier open en bloot maar op fok geknalt worden.
Als je een probleem hebt, los het dan op met haar.
ow, dat kan ik zelfsquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:59 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Gewoon aardappels in de schil laten en in stukken snijden, in ovenschaal, olie eroverheen, tenen knoflook erbij leggen, eventueel andere kruiden eroverheen en dan half uur in de oven.
Zeeland joh, achtergebleven gebied.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:13 schreef Ticootje het volgende:
Ik begin me toch af te vragen, heeft die hele familie en exfamilie en vriendenkring geen telefoon ofzo?
Mag ik jouw adres zodat ik jou geen kaartje kan sturen?quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:17 schreef Asyniur het volgende:
Ik krijg een baby!! Zo maar!![]()
nou ja, ik mag hem eventjes lenen![]()
En het is Thomas van Ca.ra!
hier ookquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:16 schreef YPPY het volgende:
[..]
Mag ik jouw adres zodat ik jou geen kaartje kan sturen?
het is saai hier, niet eens gezamenlijk lunchpauze, zit ik in m'n uppie
Whaaaaaa, die wil ik ook, die is leuk! Mag ik eventjes?quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:17 schreef Asyniur het volgende:
Ik krijg een baby!! Zo maar!![]()
nou ja, ik mag hem eventjes lenen![]()
En het is Thomas van Ca.ra!
Ik wil ook een baby en die terug kunnen geven als ie gaat huilen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:20 schreef Ticootje het volgende:
Ik wil ook een baby, maar ik moet nog even geduld hebben...
En in een mandje voor je deur.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:21 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ik wil ook een baby en die terug kunnen geven als ie gaat huilen.
willen jullie Tess een middagje??quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:21 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ik wil ook een baby en die terug kunnen geven als ie gaat huilen.
FOTO! Toch niet het jurkje waar ik op stond te kwijlen he??quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:21 schreef huuphuup het volgende:
Leuk Asy!![]()
ik heb me op het twitter-ijs begeven![]()
maar ik heb nog niet door hoe het werkt![]()
moet ik nu iedere stap die ik zet twitteren?
Oh en Bodpa, mn meiske heeft het jurkje aan vandaag dat je gemaakt hebt!het staat zo leuk!
Ja, en als je gaat plassen en als je je handen gaat wassen en als je wat gaat drinken, alles willen we weten!quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:21 schreef huuphuup het volgende:
Kom maar op, Tess is leuk!quote:
Kom maar brengen.quote:
ons toeveoegenquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:21 schreef huuphuup het volgende:
Leuk Asy!![]()
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:23 schreef YPPY het volgende:
[..]
Kom maar brengen.Anna kan goed voor baby's zorgen. Ze legt er keurig allemaal speelgoed omheen.
Oeh, dat is lekker..quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:59 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Gewoon aardappels in de schil laten en in stukken snijden, in ovenschaal, olie eroverheen, tenen knoflook erbij leggen, eventueel andere kruiden eroverheen en dan half uur in de oven.
Ja idd foto! En dames, ik ben zo creatief als een looien deur, the credits gaan naar mijn tante.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
FOTO! Toch niet het jurkje waar ik op stond te kwijlen he??
lgoh, herkenbaar!quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:27 schreef Estrys het volgende:
Iemand nog interesse in een middagje met mijn zoon? dat is luiers verschonen voor gevorderden
Dat denk jijquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:27 schreef Estrys het volgende:
Iemand nog interesse in een middagje met mijn zoon? dat is luiers verschonen voor gevorderden
Nope, daar noemen ze een poepluier van Seb een uitdagingquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:29 schreef Ticootje het volgende:
Oh tenzij ze op het kinderdagverblijf wordt verschoont, dan is het opeens een voorbeeld kindje
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:30 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nope, daar noemen ze een poepluier van Seb een uitdaging
Ja kom maar! Dan delen we hem samenquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:19 schreef YPPY het volgende:
[..]
Whaaaaaa, die wil ik ook, die is leuk! Mag ik eventjes?
Vanmorgen hebben we met zijn tweeen 'Begin de dag met een dansje' gezongen en gekke bekken erbij getrokken.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:28 schreef Vicky het volgende:
[..]
lgoh, herkenbaar!
ik haal van alles uit de trucendoos (?)
oh! nou bedankt dan tante van bodpaquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:25 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ja idd foto! En dames, ik ben zo creatief als een looien deur, the credits gaan naar mijn tante.
jamaar jamaar, wanneer was ik dan mn handen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:22 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ja, en als je gaat plassen en als je je handen gaat wassen en als je wat gaat drinken, alles willen we weten!
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh! nou bedankt dan tante van bodpa
[ afbeelding ]
hij s goedgekeurd door mevrouw
[..]
jamaar jamaar, wanneer was ik dan mn handen?kan toch niet eerst twitteren dat k geplast heb en daarna pas mn handen wassen en dan weer twitteren. Dan is mn toetsenbord vieeeees
ohja das waar.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:36 schreef Asyniur het volgende:
[..]
![]()
Je kan toch alvast intypen dat je aan het plassen bent?
en dan met je elleboog op enter drukken en dan je handen gaan wassen?
Zo moeilijk is het toch niet?
oh nouquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:42 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
zoals wat dan, Huup? Wat/wie ga je volgen ?
Ach gos, hij staat ook wel schattig ook zeg!quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh! nou bedankt dan tante van bodpa
[ afbeelding ]
hij s goedgekeurd door mevrouw
[..]
Ben jij daar geweest???quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh nou
wie is de mol
en het guggenheim museum, het moma, het metropolitan in NY.
wat dingen over China en Japan... werkgerelateerde dingen.
Zulks.
En verder moet ik het nog even uitzoeken allemaal
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
zal k de foto's tevoorschijn trekken?
ja sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spannend ik voel me net weer 15 12!![]()
Doe mij dn de jouwe zodat ik jou geen klaartje kan sturenquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:16 schreef YPPY het volgende:
[..]
Mag ik jouw adres zodat ik jou geen kaartje kan sturen?
het is saai hier, niet eens gezamenlijk lunchpauze, zit ik in m'n uppie
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spannend ik voel me net weer 15 12!
succes... Nergens een verdwaalde tampon in een tas ofzo?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
neequote:Op woensdag 3 februari 2010 13:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
succes... Nergens een verdwaalde tampon in een tas ofzo?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja sorry
IeuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spannend ik voel me net weer 15 12!
I`m not weird. I`m limited edition.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nee
heb een proefverpakking inleggebeuren gevonden
fijn want ik begon al te denken aan zoogcompressen
dat dacht ik ook!quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zit je stiekem weeen te hebben jij gluiperd?
Neequote:Op woensdag 3 februari 2010 13:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zit je stiekem weeen te hebben jij gluiperd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.god wat een boutcamera had ik toen zeg
zo en nu ga k boodschappen doen.
We eten tonijnwraps met avocado.
Mn lief protesteert altijd over avocado want "weet je wel hoe vet dat is?!"om vervolgens een zak katjang pedis achterover te drukken
gnorf!
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:46 schreef Ticootje het volgende:
ARCH, dat stomme wijf staat er ook op!!! ARCHHHHHH
Oi!quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:27 schreef MevrouwVanDalen het volgende:![]()
Jarno is zeker op het bankje geweest?
Ben jij een sexgod ofzo??? Als het over sex gaat dan denken ze meteen aan jou..quote:
Hmmmm. Lastig dit. Alles wat ik zeg word waarschijnlijk toch direct weer ontkracht door m'n vrouw.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hmmmm. Lastig dit. Alles wat ik zeg word waarschijnlijk toch direct weer ontkracht door m'n vrouw.
En dat uurtje stampwerk?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:58 schreef Jarno het volgende:
Dat verhaal van die piemel van 20+ cm ga ik zo ook niet volhouden natuurlijk.
Hmpf.quote:
Weer een illusie armer.quote:
Weet je vrouw dat ook?quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:05 schreef Jarno het volgende:
En het komt misschien als een schok, maar ik ben ook niet donker, 1.90m lang en breedgeschouderd.
Moet ik het weghalen denk je? Ik wil geen goed huwelijk verstoren...quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ze komt zo gelukkig op me over
Ben jij stiekem blauw dan?quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Moet ik het weghalen denk je? Ik wil geen goed huwelijk verstoren...
quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:13 schreef Brighteyes het volgende:
Woei, de postbode, zou er dan vandaag die langverwachte blauw envelop zijn?
Ik word nooit zo blij van blauwe enveloppen..quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:13 schreef Brighteyes het volgende:
Ik nu wel, ik wil verd*rie nu gewoon wel eens weten hoe het zit met die kinderopvangtoeslag. Stiekem hoop ik nog steeds dat we wat terug krijgen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik word nooit zo blij van blauwe enveloppen..
Oh die had ik gister ook.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:15 schreef Brighteyes het volgende:
2 blauwe envelopppen!![]()
Of we aangifte willen doen over 2009.![]()
Echt?quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh die had ik gister ook.
Kinderopvangtoeslag zit in een rode envelop.
mijn postbode heeft net een doos in de brievenbus hier gepropt die ik er pas na heel veel trekken en met schrammen op mn hand uitkreeg.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:13 schreef Brighteyes het volgende:
Oip, ja, dan wordt het wel langverwachtquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:16 schreef Brighteyes het volgende:
Oh en ja, langverwacht freecell. Aangifte over 2008 (!!!!!!!) afgelopen augustus gedaan. Zou toch wel fijn zijn om wat van ze te horen nu.
Vooral omdat de bedragen voor 2009 en 2010 daar ook op gebaseerd zijn en terugbetalen betekent dus ook terugbetalen over 2009 en 2010.
Ik heb mn jaaropgave nog niet...quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ik dacht ook even aangifte te gaan doen vanavond, maar F. hangt nu in de lucht op weg naar de VS en zijn jaaropgave staat online in zijn werkgedoetje.Schiet dus niet op. Weekje wachten maar.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:17 schreef huuphuup het volgende:
Ben je jarig Ingrid? gefeliciteerd~!
Ik ook, maar aangifte opvangtoeslag doe je pas als zij er om vragen, en dat was dus afgelopen zomer.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Oip, ja, dan wordt het wel langverwacht
Ik doe de aangifte meestal in februari of maart. Zodra ik alle jaaropgaven binnen heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |