Ze zei dat ze suiker ook nodig hebben voor de groei.... suiker is natuurlijk niet alleen maar slecht...!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:32 schreef miss_sly het volgende:
Suiker vind ik echt een raar advies, eigenlijk
poedermelk kan ik me nog iets bij voorstellen, thee met melk schijnt toch gezonder te zijn dan zonder.
Zit in fruit niet genoeg suiker dan?quote:Op zondag 14 februari 2010 17:41 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Ze zei dat ze suiker ook nodig hebben voor de groei.... suiker is natuurlijk niet alleen maar slecht...!
Ik prak geen eten hier, maar ik denk dat dat een beetje afhankelijk is met wat je klaarmaakt. Ik zeg: Gewoon proberen wat werkt bij jouw jongens... Keertje prakken en kijken of dat goed gaat. Anders kan het altijd nog door de staafmixer!quote:Op zondag 14 februari 2010 18:06 schreef mikoxx het volgende:
Tja... ik weet het ook niet, kreeg alleen als 'advies' om ze zo af en toe een beetje suiker door de thee te geven![]()
Tess, wat ga je hárd meid! Wow... waar is dat kleine meiske gebleven Vicky?
Vanaf wanneer kan je je kindje eigenlijk koolsoorten en prei geven? Is dat pas ná het eerste jaar? En vanaf wanneer ga je eten prakken ipv in de staafmixer?
Vandaag trouwens 8 maanden![]()
wow!!! En ik wordt echt steeds verliefder geloof ik. Heb er nu ook veel meer moeite mee om te gaan werken bijv. Erg he?
![]()
Dat wachten doen wij ook geloof ik. Vriendlief is bijvoorbeeld voor veel dingen allergisch en ik heb best last van mijn darmen af en toe, dus neem ik maar het zekere voor het onzekere wat voeding betreft.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:28 schreef Pvoesss het volgende:
Ja er zit heel veel verschil in wanneer ze wat aanraden![]()
Beetje lastig om dan toch ergens voor te kiezen..
Ik heb dan ook met bijna alles gewoon lang gewacht er is zoveel keus
Uhmm overdag mogen we blij zijn als Roy max 1,5 uur slaapt.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:58 schreef Nijna het volgende:
Tess, wat doe jeondernemend type Vicky
!
Hoeveel slapen jullie ukken zo ongeveer op de dag? Iris kan een uur of 2 wakker zijn en dan begint ze vaak toch wel weer te mopperen. We zitten 's avonds steeds een beetje met de fles.
Zoals vandaag, kwam ze om 4 uur uit bed, fles gehad. Om 6 uur gegeten en dan zou ze eigenlijk rond 8 uur nog een fles krijgen, maar dat haalt ze gewoon niet. En met een beetje rekken lukt het dan wel tot 7 uur en dan gaat 'ie er ook goed in, maar ik vind het lastig zo. Het komt allemaal net niet lekker uit. Maar dat verandert ook wel weer... Maar hoe doen jullie dat?
Ik weet het niet meer van Mirte eigenlijk...
Gewoon een kussen voor in bed. En daar ligt ie dan zo'n beetje met zijn bovenlichaam helemaal op. Hij snurkt het uit. Dat deed ie eerder nooit. Dus het helpt wel.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:58 schreef mikoxx het volgende:
Met een kussen MeNicole? Hoe moet ik dat zien?.
Wat fijn dat het slapen beter gaat!
* mikoxx noteert dank je!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:08 schreef Nijna het volgende:
Mikoxx, ik smeer cetomacrogol creme (gewoon vette creme, bij de apotheek) en ik merk wel dat als we consequent blijven smeren het minder rood wordt.
Maar als we dan weer even stoppen met smeren laait het ook zo weer op.
MeNicole, wat lekker zeg dat Leander zo beter slaapt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |