abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77964091
Suiker vind ik echt een raar advies, eigenlijk
poedermelk kan ik me nog iets bij voorstellen, thee met melk schijnt toch gezonder te zijn dan zonder.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_77964248
Oh dat wist ik niet dat thee met melk gezonder is, had ik nog nooit van gehoord.
Maar dat van dat suiker erin, begrijp ik ook niet zo goed. Juist omdat er steeds overal zo op gehamerd word dat er geen extra suikers zijn toegevoegd enzo.... Daarom ben ik zo benieuwd waarom ze voor de thee juist wel suiker aanraden.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zaterdag 13 februari 2010 @ 20:41:14 #253
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77964436
Hier krijgt mevrouw eigenlijk alleen water, en een beetje sap (naast melk)... Misschien toch eens thee proberen...

Ik snap het van het suiker ook niet zo..
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_77987751
Hmm ik geloof dat het huis onder handen genomen moet worden. Tess is op de 1e trede van het trapje naar de keuken geklommen
en als ze steun heeft gaat ze op haar knieen zitten o
vervolgens haar voeten op de grond te zetten
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77988964
Dank voor alle geruststellingen Nou ja ik weet het dus ook wel, maar soms is het wel even fijn om van anderen te horen dat ik me echt geen zorgen hoef te maken Brabbelen doet hij trouwens wel echt heel erg veel en hij heeft van de week schreeuwen ontdekt

Vicky wat knap van Tess!! En wat eng ook, zo op dat trapje
  zondag 14 februari 2010 @ 17:41:34 #256
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77989110
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 20:32 schreef miss_sly het volgende:
Suiker vind ik echt een raar advies, eigenlijk
poedermelk kan ik me nog iets bij voorstellen, thee met melk schijnt toch gezonder te zijn dan zonder.
Ze zei dat ze suiker ook nodig hebben voor de groei.... suiker is natuurlijk niet alleen maar slecht...!
  zondag 14 februari 2010 @ 17:43:15 #257
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77989174
Lekker he, Chan, zo'n krijskind

En wat gaat Tess opeens snel Vicky!
pi_77989213
Nee suiker is ook niet alleen maar slecht, maar suikers en koolhydraten zitten toch ook al in andere etenswaren, dan is het toch niet nodig om het nog extra toe te voegen aan de thee lijkt mij?

En VIcky, Tess gaat echt snel!!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 14 februari 2010 @ 17:44:07 #259
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77989214
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:41 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Ze zei dat ze suiker ook nodig hebben voor de groei.... suiker is natuurlijk niet alleen maar slecht...!
Zit in fruit niet genoeg suiker dan?
pi_77989261
Het wordt nog leuker...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 14 februari 2010 @ 17:49:33 #261
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77989419
heerlijke beentjes, die Tess, en leuk hoor, Vicky! Heb je uberhaupt nog tijd voor iets anders, behalve mevrouw overal vandaan te plukken?
  zondag 14 februari 2010 @ 18:06:56 #262
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77989943
Tja... ik weet het ook niet, kreeg alleen als 'advies' om ze zo af en toe een beetje suiker door de thee te geven

Tess, wat ga je hárd meid! Wow... waar is dat kleine meiske gebleven Vicky?

Vanaf wanneer kan je je kindje eigenlijk koolsoorten en prei geven? Is dat pas ná het eerste jaar? En vanaf wanneer ga je eten prakken ipv in de staafmixer?

Vandaag trouwens 8 maanden wow!!! En ik wordt echt steeds verliefder geloof ik. Heb er nu ook veel meer moeite mee om te gaan werken bijv. Erg he?
  zondag 14 februari 2010 @ 18:15:53 #263
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77990200
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:06 schreef mikoxx het volgende:
Tja... ik weet het ook niet, kreeg alleen als 'advies' om ze zo af en toe een beetje suiker door de thee te geven

Tess, wat ga je hárd meid! Wow... waar is dat kleine meiske gebleven Vicky?

Vanaf wanneer kan je je kindje eigenlijk koolsoorten en prei geven? Is dat pas ná het eerste jaar? En vanaf wanneer ga je eten prakken ipv in de staafmixer?

Vandaag trouwens 8 maanden wow!!! En ik wordt echt steeds verliefder geloof ik. Heb er nu ook veel meer moeite mee om te gaan werken bijv. Erg he?
Ik prak geen eten hier, maar ik denk dat dat een beetje afhankelijk is met wat je klaarmaakt. Ik zeg: Gewoon proberen wat werkt bij jouw jongens... Keertje prakken en kijken of dat goed gaat. Anders kan het altijd nog door de staafmixer!
Koolsoorten krijgt ze hier wel, met mate, maar dat gaat eigenlijk best goed. Nooit problemen mee gehad. Vanaf 9 maanden ongeveer gedaan. We eten niet veel kool overigens, met uitzondering van bloemkool.

En over het cb: het lijkt me onnodig advies, maar als jij je er prettig bij voelt. Je geeft ze natuurlijk niet meteen een fles cola ofzo .
pi_77993853
Tess, wat doe je ondernemend type Vicky !

Hoeveel slapen jullie ukken zo ongeveer op de dag? Iris kan een uur of 2 wakker zijn en dan begint ze vaak toch wel weer te mopperen. We zitten 's avonds steeds een beetje met de fles.
Zoals vandaag, kwam ze om 4 uur uit bed, fles gehad. Om 6 uur gegeten en dan zou ze eigenlijk rond 8 uur nog een fles krijgen, maar dat haalt ze gewoon niet. En met een beetje rekken lukt het dan wel tot 7 uur en dan gaat 'ie er ook goed in, maar ik vind het lastig zo. Het komt allemaal net niet lekker uit . Maar dat verandert ook wel weer... Maar hoe doen jullie dat?
Ik weet het niet meer van Mirte eigenlijk...
Fake it till you make it...
  Moderator zondag 14 februari 2010 @ 20:01:17 #265
5428 crew  miss_sly
pi_77993970
Die Tess Wat een heerlijke meid heb je toch, Vick, maar je zult er idd wel je handen aan vol hebben!
  Moderator zondag 14 februari 2010 @ 20:05:39 #266
5428 crew  miss_sly
pi_77994158
Hier trouwens ook de tweede ondertand, vrijwel helemaal door. Meteen weer duidelijk waar de onrust en het slechtere slapen weer vandaan kwam.

Nijna, wij hebben ook een beetje dat probleem, zeker omdat we even aan het uitproberen zijn hoe Senna het doet met een rijstebloempapje. Nou geef ik wel bv, dus ik kan er wel nog een extra voeding ingooien als dat zo uitkomt, maar een beetje slapen op zijn tijd is ook wel lekker, maar dat is best lastig te realiseren met alles wat moet enzo.
Slapen doet ze tegenwoordig wel wat beter overdag, dus dat is fijn, maar echt een schema hebben we hier niet.
pi_77994245
Tess is idd een hele ondernemende tante. Zo had Amber drempelvrees maar Tess sjeest over alle drempels heen. Als je even niet oplet zit ze in de gang of is ze, zoals vanmiddag een paar keer, op de 1e trede geklommen. Ze trekt ook de kasten en laatjes open, doet de deurtjes dicht, trekt de la van mijn computer open en als we op Ambers kamer zijn trekt ze altijd ALLE boeken uit de kast... soms word ik er kierewiet van .

Nijna, Tess d'r dag is ongeveer zo:
6.30/7.00 wakker en fles
9.00 naar bed
10.00/10.15 wakker en fruit/brood
11.30 fles
12.15 naar bed
14.30 wakker
16.00 fles
17.30 groente
19.30 fles en naar bed.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_77994575
Waah die Tess! Wat een ondernemend meisje is het! Ik vind Ko al zo'n woelwater, maar Tess is echt het kwadraat!

Poeh, suiker adviseren. Wat raar. Zeker nu ze het steeds over overgewicht bij baby's hebben. Een van de eerste hits op google over suiker en baby's zegt dat ze zelfs darmkrampen van de vergistende werking van suiker kunnen krijgen.
Maar goed, alle adviezen zijn weer anders geloof ik.

En over kool, in het introductieschema van Kleintjes word aangeraden met deze soorten te wachten tot 1,5 jaar:
boerenkool
maïs
prei
savooiekool
spitskool
ui
witte en rode kool

Dus bloemkool kan prima.
En wat heerlijk dat je zo verliefd bent Mikoxx!

Ko slaapt niet veel Nijna. 's ochtend 1 uur of soms 2 en 's middags hetzelfde. En soms ineens heel veel en dan weinig.

Ik zie zo uit naar vrijdag, dan heb ik eindelijk weer wat meer tijd voor mijn jongetje. Ik merk dat hij me mist en dat vind ik zo verdrietig.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_77994743
wat grappig dat mais afgeraden wordt onder de 1,5 jaar.
In het Opperdepopboek staan recepten met mais en dan volgens mij vanaf 7 maanden.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_77994769
Nog 1 week en mijn dochter Yulisa is ook 6 maand :-)

We zijn al begonnen met avondpapjes die voor 6 maand bedoeld zijn. Niet elke avond.
pi_77995227
Ja er zit heel veel verschil in wanneer ze wat aanraden
Beetje lastig om dan toch ergens voor te kiezen..
Ik heb dan ook met bijna alles gewoon lang gewacht er is zoveel keus
pi_77995497
Wat zijn echt goede boeken om te kopen om zelf potjes klaar te maken? Vrouw is binnenkort jarig namelijk en we houden er van om zelf potjes te maken.

Het is gezonder en vaak ook wel lekkerder volgens mij.
pi_77995870
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:28 schreef Pvoesss het volgende:
Ja er zit heel veel verschil in wanneer ze wat aanraden
Beetje lastig om dan toch ergens voor te kiezen..
Ik heb dan ook met bijna alles gewoon lang gewacht er is zoveel keus
Dat wachten doen wij ook geloof ik. Vriendlief is bijvoorbeeld voor veel dingen allergisch en ik heb best last van mijn darmen af en toe, dus neem ik maar het zekere voor het onzekere wat voeding betreft.
Ik hoorde laatst trouwens dat een kind met sinterklaastijd net zoveel suiker krijgt als een middeleeuwer in zijn hele leven, dat vond ik best heftig eigenlijk.
Wat is je dochter trouwens al een groot mooi meisje!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 14 februari 2010 @ 20:58:34 #274
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_77996735
quote:
Op zondag 14 februari 2010 19:58 schreef Nijna het volgende:
Tess, wat doe je ondernemend type Vicky !

Hoeveel slapen jullie ukken zo ongeveer op de dag? Iris kan een uur of 2 wakker zijn en dan begint ze vaak toch wel weer te mopperen. We zitten 's avonds steeds een beetje met de fles.
Zoals vandaag, kwam ze om 4 uur uit bed, fles gehad. Om 6 uur gegeten en dan zou ze eigenlijk rond 8 uur nog een fles krijgen, maar dat haalt ze gewoon niet. En met een beetje rekken lukt het dan wel tot 7 uur en dan gaat 'ie er ook goed in, maar ik vind het lastig zo. Het komt allemaal net niet lekker uit . Maar dat verandert ook wel weer... Maar hoe doen jullie dat?
Ik weet het niet meer van Mirte eigenlijk...
Uhmm overdag mogen we blij zijn als Roy max 1,5 uur slaapt.

En vanmiddag bij m'n pa wilde hij helemaal niet slapen en was het de hele middag drama qua huilen.

Het rare ook weer is dat hij wederom bij m'n pa wakker geworden snachts

Doet hij serieus bij ons nooit, en bij de andere opa en oma ook nooit.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zondag 14 februari 2010 @ 21:42:41 #275
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77999073
Nijna, hier slaapt dochter weinig overdag, en ook niet heel veel 's nachts. Bij elkaar minder dan 11 uur meestal. Is volgens de dokter heel normaal, maar wel wat weinig. Als ze het verder goed deed, en niet erg moe is, dan moet ik me daar gewoon bij neerleggen. Sommige kindjes hebben heel veel slaap nodig, anderen heel weinig. Beisan heeft altijd weinig geslapen, zelfs als baby was ze overdag op wat hazeslaapjes na, gewoon wakker. 's Nachts gaat eigenlijk goed, als er geen tanden doorkomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')