https://tenor.com/view/ru(...)-nutmeg-gif-14118191quote:Op donderdag 5 september 2019 18:21 schreef ato het volgende:
Zijn jullie blij met de winnares?
Ps Reunited vond ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
quote:Op donderdag 5 september 2019 18:21 schreef ato het volgende:
Ps Reunited vond ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life can be a bitch, so like it..
Meh.quote:Op donderdag 5 september 2019 18:21 schreef ato het volgende:
Ps Reunited vond ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 5 september 2019 19:39 schreef -Miauw- het volgende:
Over de finaleCome thruuuuuuuuu!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik heb eerst de dragrace gekeken (niet helemaal uit, de laatste twee afleveringen vind ik nooit wat aan) en kijk nu Untucked, voor het eerst, erg vermakelijkquote:Op zaterdag 7 september 2019 17:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Untucked S11 staat wél op Netflix![]()
Alleen dat seizoen trouwens.
Tot nu toe Nina, Bebe en de winnares van het 9e seizoen.quote:Op zondag 8 september 2019 22:01 schreef -Miauw- het volgende:
Heerlijk al die oude seizoenen![]()
Wie zijn jouw favorieten?
Ja ik zag t inderdaad, maar dan los.quote:Op zaterdag 7 september 2019 17:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Untucked S11 staat wél op Netflix![]()
Alleen dat seizoen trouwens.
Nina Flowersquote:Op zondag 8 september 2019 15:41 schreef ato het volgende:
Ik ben begonnen met seizoen 1, want ik heb niet alles gezien maar Bebe en Nina
quote:Op maandag 9 september 2019 09:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik zag t inderdaad, maar dan los.
Ik vond t het fijnste om 1 afl gewoon en dan meteen die unticked te kijken.
Heel untucked achter elkaar, los van het seizoen, lijkt me wat vreemd
Jaquote:Op maandag 9 september 2019 09:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Precies zoals ik het deed. Was wel grappig, en wel te doen
Seizoen 3 is volgens mij wel met Michelle, dat maakt het al leuker.quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:26 schreef ato het volgende:
Seizoen 2 viel een beetje tegen.![]()
Op naar 3![]()
3 Oktober 2019.quote:Op donderdag 12 september 2019 08:15 schreef Giggio het volgende:
heerlijke TV - al bekend wanneer de UK-versie van start gaat? (op BBC toch?)
quote:The first series of RuPaul's Drag Race UK will being airing on 3 October 2019. The series will be shown on the BBC Three section of BBC iPlayer, and will consist of eight sixty-minute episodes.
Ze had een lover de hotelkamer binnengesmokkeld geloof ik. En da mag heul kei nie!quote:Op woensdag 18 september 2019 04:29 schreef ato het volgende:
Seizoen 4
Is leuker dan seizoen 2 en 3.
Waarom heeft Willam de regels overtreden, vanwege het braken? Of dat zij destijds al bekend was door oa de videoclips?
Oh, dat werd niet verteld. Ik dacht dat het over dat braken ging, kon zij ook wel wat verderop doenquote:Op woensdag 18 september 2019 09:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze had een lover de hotelkamer binnengesmokkeld geloof ik. En da mag heul kei nie!
Gewoon starten met seizoen 1, ik heb dat gedaan na het kijken van seizoen 9 en 11.quote:Op woensdag 18 september 2019 12:19 schreef AgnesGru het volgende:
Heb alleen nog seizoen 6 gezien, Bianca del Rio
Zijn er nog seizoenen die net zo leuk/goed zijn als 6?
Nee dat zat in een untucked of ergens in een interview, niet in de show zelf iddquote:Op woensdag 18 september 2019 12:10 schreef ato het volgende:
[..]
Oh, dat werd niet verteld. Ik dacht dat het over dat braken ging, kon zij ook wel wat verderop doen![]()
Ik vind Latrique geweldig, jammer ik zag haar haar als winnares.
Toch is de top 4 alweer een stukje beter dan vorige 2 seizoens.
Seizoen 6 is wel echt een van de betere vind ik. De meest bekende sowieso. Adore, Bianca, Courtney etcquote:Op woensdag 18 september 2019 12:19 schreef AgnesGru het volgende:
Heb alleen nog seizoen 6 gezien, Bianca del Rio
Zijn er nog seizoenen die net zo leuk/goed zijn als 6?
Seizoen 6 moet ik nog zien, maar kende Bianca wel Dus is het meest bekendst.quote:Op woensdag 18 september 2019 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Seizoen 6 is wel echt een van de betere vind ik. De meest bekende sowieso. Adore, Bianca, Courtney etc
Ik denk dat Biance ook echt de meest bekende is van allemaal, met de meeste shows en tours etc.
quote:
quote:Op zaterdag 21 september 2019 14:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Door jou heb ik zin om weer alles opnieuw te zien @:ato
quote:Op zaterdag 21 september 2019 15:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Je gaat rap! Ik kijk wat tragerHet wordt wel de vierde keer dat ik kijk
Ja vond ik ook goed en Kenya bezeten om haar heen dansen.quote:Op zaterdag 21 september 2019 19:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even iets heel doms van mij... ik ben enorm fan van Latrice Royale en tot mijn schaamte moet ik bekennen dat ik hier elke keer als ik het zie kippenvel krijg![]()
Ik word er ook vrolijk van hoor, ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 21 september 2019 17:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... 'k word er gewoon vrolijk van, dus why notKan ook wel vaker geweest zijn hoor
quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:22 schreef ato het volgende:
[..]
Ik word er ook vrolijk van hoor, ik begrijp wat je bedoelt.
Wie vind je wel leuk?quote:Op zaterdag 21 september 2019 22:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat leuk, een RPDR topic,. Ik heb vrijwel alle seizoenen gezien,
. Bianca del Rio vind ik trouwens vreselijk, maar volgens mij ben ik de enige,
.
Pfoe, Katya, Violet, Pearle, Miss Fame, Kim Chi, Miss Vanjiiiieeee, Aquaria vond ik ook wel grappig. Trinity, Latrice, Yvie, Alaska, Adore, Detox, Raja, Raven en nog een hele bende meer,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |