Ik zit nu in seizoen 11, aflevering 3, maar was ook meteen gecharmeerd van deze 2.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:03 schreef Meridiaan het volgende:
AS3 was natuurlijk een rare cast, met Chi Chi, Milk... er zaten wat mensen tussen die het hoog in hun bol hadden. Maar gelukkig wel Shangela en Ben
Van s11 was ik met name erg gecharmeerd van Brooke Lynn Hytes en Shuga Cain.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:16 schreef aquawoman het volgende:
Brooke en Vanessa is ook een apart combi, maar wel schattig
Nina West vind ik vertederend, ook omdat ze een overtuigd activiste is. Silky vind ik nogal annoying en ik vind de freakazoid drag en de lach van Yvie leuk
Michelle Visage gaat overigens meedoen aan Strictly Come Dancing
Ik vind Silky echt strontirritant om naar te kijken en te luisteren. Grote bek ja, maar dat hoeft niet altijd. Hoe Miley werd behandeld, echt niet normaal. En dan steeds dat docotr reverent...quote:Op woensdag 4 september 2019 15:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Aan Silky heb ik echt een beetje een hekel...
En Yvie is mijn favoriet van dit jaar!
Schreeuwen bedoelde ik ook niet letterlijkquote:Op woensdag 4 september 2019 16:28 schreef -Miauw- het volgende:
Schreeuwen uit onzekerheidHeleboel queens hebben dat gedaan in het verleden.
Maaarrrr, het is ook de editing van zo'n show. Ik wil niet zeggen dat ze níet schreeuwerig is maar ze worden ook wel op een bepaalde manier in beeld gebracht.
Snap ik!quote:Op woensdag 4 september 2019 16:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Schreeuwen bedoelde ik ook niet letterlijk![]()
Volgens mij heeft iedereen wel zo'n fase in het leven
Is niet erg tochquote:Op woensdag 4 september 2019 17:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik lees nu je reactie opnieuw, verkeerd gelezen door mij!
Een tikkeltje te spray tan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
quote:Op woensdag 4 september 2019 23:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een tikkeltje te spray tan.
Maar Brooke Lynn![]()
Ik ben inmiddels al bij aflevering 11.
SpoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life can be a bitch, so like it..
quote:Op donderdag 5 september 2019 00:08 schreef ato het volgende:
[..]Nooooooooo! Daar was ik nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al weet ik nog niet he-le-maal wie je bedoelt![]()
Ik volg een aantal queens op Instagram en die moet ik zo tegen het begin van een nieuw seizoen ook altijd dempen *spoilerrrrrrr*
With the stars as her umbrella
Vandaar die spoilerquote:Op donderdag 5 september 2019 15:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nooooooooo! Daar was ik nog niet![]()
Ik volg een aantal queens op Instagram en die moet ik zo tegen het begin van een nieuw seizoen ook altijd dempen *spoilerrrrrrr*
Leukquote:Op donderdag 5 september 2019 15:22 schreef ato het volgende:
[..]
Vandaar die spoiler![]()
Ik ga straks de finale kijken.
Wel leuk dat t topic nu weer een beetje looptquote:Op woensdag 4 september 2019 01:20 schreef ato het volgende:
Ik ben het weer aan het volgen door Netflix.
Ruh paul
Salty Nutsack Ganache.... vreselijk mens.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:16 schreef aquawoman het volgende:
Brooke en Vanessa is ook een apart combi, maar wel schattig
Nina West vind ik vertederend, ook omdat ze een overtuigd activiste is. Silky vind ik nogal annoying en ik vind de freakazoid drag en de lach van Yvie leuk
Michelle Visage gaat overigens meedoen aan Strictly Come Dancing
Zeker als S11 verre van nieuw isquote:Op donderdag 5 september 2019 15:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nooooooooo! Daar was ik nog niet![]()
Ok, ok, ok, hoorrrr....quote:Op donderdag 5 september 2019 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeker als S11 verre van nieuw is
Het is al best wel een tijdje uit.
Rupaul en game of Thrones zijn 1 van de weinige shows die ik downl..... ergens anders kijk, omdat die zo enorm spoilergevoelig zijn.
Inmiddels is S12 al aangekodigd, en de nieuwe Allstars. En Dragrace UK, incl cast.
Dat kan kloppen, aangezien dit pas t eerste seizoen wordtquote:Op donderdag 5 september 2019 15:38 schreef -Miauw- het volgende:
Dragrace UK heb ik nog nooit gezien
Bij de acteer stukjes vind ik haar nog wel leuk, maar in de groep is zij wel irritant.quote:Op donderdag 5 september 2019 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Salty Nutsack Ganache.... vreselijk mens.
Overdreven aandachtstrekker en onruststoker.
Ja, qua typetjes neerzetten is t best leuk.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:10 schreef ato het volgende:
[..]
Bij de acteer stukjes vind ik haar nog wel leuk, maar in de groep is zij wel irritant.
Zij komt op mij ook ranzig over.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, qua typetjes neerzetten is t best leuk.
Maar in de groep en zeker bij untucked (staat dat ook op Netlfix?) is ze verschrikkelijk.
En haar make-up is matig en haar kledij ronduit slecht.
Met d'r sharpy make-up, lumpy padding, ranzige pruiken..... nee. Nee nee nee.quote:
quote:Op donderdag 5 september 2019 16:13 schreef Ang3l het volgende:
Cast Rupaul UK S1:
Contestants:
1 Baga Chipz
2 Blu Hydrangea
3 Cheryl Hole
4 Crystal
5 Divina de Campo
6 Gothy Kendoll
7 Scaredy Kat
8 Sum Ting Wong
9 Vibegar Strokes
10 The Vivienne
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In spoilers, mochten mensen nog niet alle seizoenen gezien hebben.
3x Seizoen 3 (leuk seizoen!) en 3x Seizoen 10.
Maar kan nou niet zeggen dat ik t echt allemaal Allstars vind.
Maar goed, met het tempo waarmee alles nu op de buis wordt gekwakt wordt de spoeling dun
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Waar wordt dat uitgezonden?quote:
quote:Op donderdag 5 september 2019 16:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waar wordt dat uitgezonden?
In tegenstelling tot Thailand is dit wel gepresenteerd door Rupaul. Bijgestaan door Michelle Visage, Alan Carr en Graham Norton. En dan nog gast juryleden (Maisie Williams, Andrew Garfield, etc). Best groots aangepakt dus.quote:The first series of RuPaul's Drag Race UK will being airing on 3 October 2019. The series will be shown on the BBC Three section of BBC iPlayer, and will consist of eight sixty-minute episodes. The cast was announced on 21 August.
Nee, Untucked staat er niet op helaas. Datquote:Op donderdag 5 september 2019 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, qua typetjes neerzetten is t best leuk.
Maar in de groep en zeker bij untucked (staat dat ook op Netlfix?) is ze verschrikkelijk.
En haar make-up is matig en haar kledij ronduit slecht.
Blu Hydrangeaquote:
Ah, da's wel zuur. Want ik vidn t wel echt een toevoegingquote:Op donderdag 5 september 2019 17:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, Untucked staat er niet op helaas. Dat
quote:Op donderdag 5 september 2019 16:21 schreef Ang3l het volgende:
Allstars 5 rumoured cast is trouwens:Ooh wel een leuke cast!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In spoilers, mochten mensen nog niet alle seizoenen gezien hebben.
3x Seizoen 3 (leuk seizoen!) en 3x Seizoen 10.
Maar kan nou niet zeggen dat ik t echt allemaal Allstars vind.
Maar goed, met het tempo waarmee alles nu op de buis wordt gekwakt wordt de spoeling dunMaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. really![]()
Mijn favorieten zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kreeg ik ruzie op Instagramen die vind ik nu dus stom.
Goed bericht dit.With the stars as her umbrella![]()
Ja écht! Je krijgt toch het grotere plaatje te zien.quote:Op donderdag 5 september 2019 17:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah, da's wel zuur. Want ik vidn t wel echt een toevoegingWith the stars as her umbrella![]()
Met drags als Mariah Balenciaga en de hele Davenport familie heb ik meestal niks. Allemaal fishy pageant queens zonder enig gevoel voor humor, die alle andere soorten van drag vaak minderwaardig vinden. Zien er mooi uit, maar inhoudelijk vaak zeer weinig te melden.
Er zijn een paar pageant queens die dat absoluut ontstijgen, maar over t algemeen heb ik er vrij weinig mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Dank je wel!quote:Op donderdag 5 september 2019 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
In tegenstelling tot Thailand is dit wel gepresenteerd door Rupaul. Bijgestaan door Michelle Visage, Alan Carr en Graham Norton. En dan nog gast juryleden (Maisie Williams, Andrew Garfield, etc). Best groots aangepakt dus.
Overigens is Thailand wel echt leuk om te kijken, ondanks dat t wat rommeliger en amateuristischer is.
Die outfits daar zijn soms echt verbazingwekkend mooi.
T heet ook geen Rupaul's Dragrace, maar gewoon Dragrace. Al is t wel echt gelinked en doet Rupaul bij de finale altijd ff een video-praatje. 2 seizoenen zijn er nu.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 5 september 2019 17:37 schreef Ang3l het volgende:
Met drags als Mariah Balenciaga en de hele Davenport familie heb ik meestal niks. Allemaal fishy pageant queens zonder enig gevoel voor humor, die alle andere soorten van drag vaak minderwaardig vinden. Zien er mooi uit, maar inhoudelijk vaak zeer weinig te melden.
Er zijn een paar pageant queens die dat absoluut ontstijgen, maar over t algemeen heb ik er vrij weinig mee.Ben ik met je eens! Maar ik hou wel van fishy queens dus ik ben al snel blijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja de eerste drie afleveringen, daarna vind ik het saai.
Creativiteit, intelligentie en humor kan ik wel waarderen. En een flinke dosis sarcasme
With the stars as her umbrella![]()
quote:Op donderdag 5 september 2019 18:21 schreef ato het volgende:
Zijn jullie blij met de winnares?
Ps Reunited vond ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
Forum Opties Forumhop: Hop naar: