Ik heb 3x 22 nuquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:16 schreef Adelante het volgende:
Ik ben al blij met één 24 inch scherm
Ze vinden dat wij moeten Centraliseren J.quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:33 schreef Jarno het volgende:
Nu zijn we weer zo'n raar topic geworden met zo'n kringendingetje. Why?!
Centrale topicsquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Ze vinden dat wij moeten Centraliseren J.
Regel een extra men!quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo. Ik heb maar 2 schermen.
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo. Ik heb maar 2 schermen.
Well they should!quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:14 schreef Adelante het volgende:
Ik dacht dat architecten werkten met schetsboeken en houtskool
H! H! Funnycoat.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:14 schreef Adelante het volgende:
Ik dacht dat architecten werkten met schetsboeken en houtskool
Wat hebben die nou aan schetsboeken en houtskool?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:25 schreef Adelante het volgende:
Ja, soms heb ik nog een romantisch verouderd beeld bij een beroep, net zoals bij prostituees enzulks.
Volgens mij is A een beetje de weg kwijt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:26 schreef Jarno het volgende:
Wat hebben die nou aan schetsboeken en houtskool?.
Ingreepje twee weken terug, maar ben nog steeds half van de kaartquote:
users moeten gewoon DOOD , net als marokkanen whehehehehehequote:Op woensdag 3 februari 2010 11:51 schreef Tally het volgende:
Users zouden ook gewoon pen en papier motten krijgen i.p.v. een pc.
Kunnen ze toch niet mee overweg.
Mja. Je hebt niet helemaal gelijk J.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:53 schreef Joene het volgende:
[..]
users moeten gewoon DOOD , net als marokkanen whehehehehehe
Een linkje waarvan lieverd?quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Geef dan even een linkje, T, kunnen wij meteen meegenieten.
ik ben wel gecertificeerd in 3.11 ?quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vast wel, J.
Hoe is jouw kennis van Windows 98?
Daar draaien ze dat nog veel.
Ik ben een expert in patience.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, dan kun je met alle Windows erna ook werken.
Zoveel is er sindsdien niet verandert behalve het uiterlijk van Patience.
Tof!quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Alles flex.
Nieuwe baan, net terug van vakantie en gestopt met roken als bonus.
quote:
Ik hoef niet perse zelf iets te kunnen doen om het te kunnen waarderen als het bij me gedaan wordt.quote:
Dat zeg ik ook niet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik hoef niet perse zelf iets te kunnen doen om het te kunnen waarderen als het bij me gedaan wordt.
Sinds wanneer noemt ze mijn vriend ipv mijn manquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:15 schreef Adelante het volgende:
mijn vriend wilt geen sex met me????
met als username: sipmeisje
A joh denk je echt dat ik daar tijd aan besteedtdtdtquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het is "hij wil", zonder "t" dus.
Ach al die kerels die me willen versieren JK.quote:
Dan moeten ze me al versiert hebben JK!quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Behalve als ze je versieren met hun mannenpap, dunkt me.
De eerste de beste die me volspuit zonder te versieren is nog laaaaaaaaaang nie jarig JK.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Welnee, T, dat hoeft helemaal niet.
Die had ik allaaaaaaaaaang JK.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je hebt toch geen principes opeens, T?
Oh, zo, gelukkig maar.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:52 schreef Tally het volgende:
Die had ik allaaaaaaaaaang JK.
Maar niet bij iedereen hoor!
Doe ik zo even.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oh, zo, gelukkig maar..
PM me de details maar..
Ja dat heeftie!quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heeft-ie eigenlijk een Twitter-account met liveverslagen van zijn forensen?
ik ben veilig thuis hoor T.quote:
Ja alleen dan zo zonder van die stokken je weet tog.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
H! H! J doet aan nordic walken.
ik ga niet op van die apenklauwen rennen nee.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, zo.
Jij rent nog niet blootvoets?
Dat schijnt helemaal hip te zijn.
zo een bruine ?quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ben jij stiekem een n3g3r dan, J?
ik heb net ff gedoesjt , en het wil er maar niet af die smerige bruine troep men.quote:
Net als dat ze niet werken ?quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:53 schreef Adelante het volgende:
Negers rennen niet, J. Dus dat kan het niet zijn!
Ja nou, bij sommige werkzaamheden vereist het wel dat ze rennen, maar dat is alleen als er politie ter plaatse is.quote:
Het stomme is , dat ze dan opeens wel weten hoe ze zich moeten voortbewegen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja nou, bij sommige werkzaamheden vereist het wel dat ze rennen, maar dat is alleen als er politie ter plaatse is.
Of op de Olumpische Spelen, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:57 schreef Adelante het volgende:
Ja nou, bij sommige werkzaamheden vereist het wel dat ze rennen, maar dat is alleen als er politie ter plaatse is.
Hallo icter he.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, je bent geen lichaamsbeweging gewend.
Dus ben je toch een n3g0r.
Klopt! Altijd weer lachen.quote:
Ik weet wel hoe dat komtquote:
Als je in werkhouding zit niet joh.quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:15 schreef Jarno het volgende:
Slapen achter je laptop, zou dat raar gevonden worden?
Wat zou ik moeten compenseren Nooc ! , ik bezit gewoon 11,8cm puur genot.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:18 schreef n00cL30n het volgende:
Hey J., moest je weer compenseren met je 3x22"?
Ik zit zelf echt uiterlijk op 2x 19".
[..]
Klopt! Altijd weer lachen.
Elke dagquote:
Heerlijk dat zelfspotquote:Op donderdag 4 februari 2010 08:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat zou ik moeten compenseren Nooc ! , ik bezit gewoon 11,8cm puur genot.
Goed hequote:
Das straattaal JK. jeweettog!quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volgens mij is het "die" zelfspot, T.
Of ben je plotsklaps allochtonisch gaan typen?
Inderdaad. No spang Tal.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:23 schreef Tally het volgende:
Ik vind het zo vreselijk he die straattaal
Als ik mijnnichtje
zo zie tikken denk ik. Meisje. Meisje. MEISJE MEISJE MEISJE
Tantoo spand Adelquote:
Mijn nichtje word zaterdag 14 JKquote:
Heb ze ook Jesters T ?quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Tantoo spand Adel
[..]
Mijn nichtje word zaterdag 14 JK
Maar het is nu al een lekker wijf
Neen, ik heb die tijd voornamelijk binnen doorgebracht. Buiten is eng.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:27 schreef Joene het volgende:
Jk, ben jij de straattaal machtig sedert jij gelijk een Kansarm persoon zonder arbeid en met schultenbrau enige tijd op de bank hebt doorgebracht ?
So. gister bij "Jouw vrouw, mijn vrouw" was een meisje van 12 die er uitzag alsof ze 16 was.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:28 schreef Tally het volgende:
Ze zijn onderweg J.quote:
Ze ziet er ook ouder uit. En ik heb steeds de neiging te denken dat ze ook ouder isquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
So. gister bij "Jouw vrouw, mijn vrouw" was een meisje van 12 die er uitzag alsof ze 16 was.
Met alles erop en eraan dus.
Slagroom geven veel !!!!quote:
Zodat je zegmaar dach die wil ik wel ff eeen veeg geven ?quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
So. gister bij "Jouw vrouw, mijn vrouw" was een meisje van 12 die er uitzag alsof ze 16 was.
Met alles erop en eraan dus.
huh, what did I do?quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Tantoo spand Adel
[..]
Nee die krijgt ze dan nietquote:
Waarom nie ?quote:
Omdat ze een heel rank lijfje heeft. Daar passen (en mogen van mij!!!) niet zulke grote tieten op komenquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Waarom nie ?
We hebben boodschappenmuntjes met onze bedrijfsnaam erop![]()
Nee echt ze. Ze is niet eng mager. Ze is echt mooiquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"Rank lijfje". Dan zie ik altijd zo een meisje/vrouw voor me die breekt als je te hard batst.
Waarom niet.quote:
Thuis ?quote:
Die lekkage had ik ook JK. Maar dat was snel opgedroogd toen ik deze lekkage vond.quote:
Ja de wasmachine heeft gelekt. of nee het waterslot aan de wasmachinequote:
Vooral zondequote:
Wij hebben geen bijkeukenquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:56 schreef Joene het volgende:
Daarom hebben wij de wasmachine dus in de bijkeuken zodat mocht het overstromen de boel niet door plafonds naar beneden sijpelt.
Ja voor nu wel jaquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, nu ben je al te laat, T.
Waarom zou je dat doen, baasje?quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Zal ik veel geld neerleggen om mijn nick te laten veranderen van boem-dikkie naar boem-mahmoul?
Dat is echt hendig sjiekquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:! Er zijn nog mensen in Nederland met een "bijkeuken".
Die stond bij mij altijd in de schuur. Maar die heb ik weggetieft. Ik loop wel naar de snackbar.quote:
Dat en meer ruimte in mijn vriezer/schuur.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Da's veel gezonder, inderdaad.
Die ook inderdaadquote:
Toen ik bij mams en paps woonde hadden we er om de hoek ook eentje zitten. Bick heette die vent maar we noemde hem Dick. Want zo zag hij er ook uitquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vroeger toen ik nog in Delft woonde had ik ook een leuke.
"Die 2".
Als een P-nis?quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:39 schreef Tally het volgende:
Toen ik bij mams en paps woonde hadden we er om de hoek ook eentje zitten. Bick heette die vent maar we noemde hem Dick. Want zo zag hij er ook uit
Nee hij was gewoon dikquote:
Die vent had lekkere ballen. Ballen gehaktquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, dat wekt in ieder geval vertrouwen over zijn eten.
Mijn Papa kan die goed makenquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zo, dát heb ik lang niet gehad, een lekkere gehaktbal.
Ballen klaar makenquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien dit weekend weer eens maken.
Lekker lekker lekkerquote:
Ik kan alweer op de fiets naar mijn werk en kom 0 (zegge: nul) tankstations tegen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:58 schreef Joene het volgende:
Gehaktballen , die mot je bij het tankstation halen ! zo een die al een week in de jus staat
Das mooi KUT als je net daar je balletje wil halen he.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik kan alweer op de fiets naar mijn werk en kom 0 (zegge: nul) tankstations tegen.
Dat je op de fiets naar je werk gaat?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wel beter voor mijn goddelijke figuur.
Dat is de laatste maanden natuurlijk hard achteruit gegaan door de vele liters schultenbrau.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wel beter voor mijn goddelijke figuur.
Dat + geen vadsige, met jus volgezogen gehaktballen eten.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:04 schreef Tally het volgende:
Dat je op de fiets naar je werk gaat?
Ach kan soms best lekker zijn. Te vaak is nooit goedquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat + geen vadsige, met jus volgezogen gehaktballen eten.
Alles waar "te" voor staat is niet goed voor je.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:08 schreef Tally het volgende:
Ach kan soms best lekker zijn. Te vaak is nooit goed
Daarom!quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Alles waar "te" voor staat is niet goed voor je.
De stralingen J. raak je onvruchtbaar van!quote:
Zullen we stoppen met bellen dan T?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Daarom!
[..]
De stralingen J. raak je onvruchtbaar van!
Ja J. ik denk dat het daaraan ligt!quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Zullen we stoppen met bellen dan T?
Ok niet meer bellen voor het slapen gaan.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja J. ik denk dat het daaraan ligt!
Neequote:Op donderdag 4 februari 2010 15:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"Welk garpje dan, JK?"
"Nou, ik zo tijpen: "Alles waar 'te' voor staat is niet goed voor je." En dan één van jullie tijpen "Behalve 'tevreden'!" En dat ik dan ging tijpen: "En natuurlijk 'tegoedbon'!"
En dan maar lachen!"
Nee joh.!quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar dan hadden we wel keihard kunnen lachen.
Nee dat zie ik niet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zie je wel, T, hoe hard J moet lagge?
Zit je weer te fappen op vuyge p0rn?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:37 schreef Tally het volgende:
Nee dat zie ik niet.
Maar kan ook omdat ik achter mijn macje zit hoor!
Nee ik heb de druk al van de ketel gehaald JK!quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zit je weer te fappen op vuyge p0rn?
Daar had ik al last van!quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar goed ook, anders heb je grotere kans op lekkages.
Ja maar nu dus niet meer. Druk dr af. Douchen. En nieuw/schoon ondergoed aan!quote:
Mja dit keer lang! Want ik heb gewoon geen ondergoed aangetrokken!quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar hoe lang blijft het schoon, T?
Joh alleen maar goed anders had je niet aan werken toegekomenquote:
Nee ik denk homoquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehehe.
Vrouw achter het stuur?
Zoiets.quote:
He Hallo ik ben op het werk daar heb ik geen Dolce Gusto !quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:39 schreef Jarno het volgende:
Zo even de Dulce Gusto betasten en een Latte d'r uit persen.
Lekker met sjel op je buikquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:21 schreef Tally het volgende:
Ziekenhuis. Echo. En dan zo weer lekker naar bed!
Je zit er ook helemaal in he.quote:
ik weet het zeker Jquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:11 schreef Jarno het volgende:
Althans, wat weet ik er eigenlijk van. Ik ging er iig vanuit dat dit van binnenuit gebeurt zeg maar.
Da's wel heel dubbelzinnig J.quote:
Zo ban ik J.quote:
Bocht !quote:
Dat iedereen die twittert een mak schaap is die de horden volgt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:38 schreef Joene het volgende:
Dat Follow Friday gelul op twittert waar slaat dat op.
Ja nog steeds maar voel me wel beter. En slapen kan ik niet meer.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:27 schreef Jarno het volgende:
Succes T! En slaap ze. Ook nog ziek(jes) dus?
Is ook. Inwendig.quote:
Nee. Dit is FOK!, weet je nog?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:37 schreef motorbloempje het volgende:
zijn er geen leuke topics te vinden?
Nee, zelfs de topics die potentie lijken te hebben zijn flauwig.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:37 schreef motorbloempje het volgende:
zijn er geen leuke topics te vinden?
Follow Friday is voor mietjes. Verkapte "Kijk eens wie mijn vriendjes zijn en jullie moeten ze ook volgen" tweets...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:38 schreef Joene het volgende:
Dat Follow Friday gelul op twittert waar slaat dat op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |