Nee ik denk homoquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehehe.
Vrouw achter het stuur?
Zoiets.quote:
He Hallo ik ben op het werk daar heb ik geen Dolce Gusto !quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:39 schreef Jarno het volgende:
Zo even de Dulce Gusto betasten en een Latte d'r uit persen.
Lekker met sjel op je buikquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:21 schreef Tally het volgende:
Ziekenhuis. Echo. En dan zo weer lekker naar bed!
Je zit er ook helemaal in he.quote:
ik weet het zeker Jquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:11 schreef Jarno het volgende:
Althans, wat weet ik er eigenlijk van. Ik ging er iig vanuit dat dit van binnenuit gebeurt zeg maar.
Da's wel heel dubbelzinnig J.quote:
Zo ban ik J.quote:
Bocht !quote:
Dat iedereen die twittert een mak schaap is die de horden volgt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:38 schreef Joene het volgende:
Dat Follow Friday gelul op twittert waar slaat dat op.
Ja nog steeds maar voel me wel beter. En slapen kan ik niet meer.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:27 schreef Jarno het volgende:
Succes T! En slaap ze. Ook nog ziek(jes) dus?
Is ook. Inwendig.quote:
Nee. Dit is FOK!, weet je nog?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:37 schreef motorbloempje het volgende:
zijn er geen leuke topics te vinden?
Nee, zelfs de topics die potentie lijken te hebben zijn flauwig.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:37 schreef motorbloempje het volgende:
zijn er geen leuke topics te vinden?
Follow Friday is voor mietjes. Verkapte "Kijk eens wie mijn vriendjes zijn en jullie moeten ze ook volgen" tweets...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:38 schreef Joene het volgende:
Dat Follow Friday gelul op twittert waar slaat dat op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |