ik ga niet op van die apenklauwen rennen nee.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, zo.
Jij rent nog niet blootvoets?
Dat schijnt helemaal hip te zijn.
zo een bruine ?quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ben jij stiekem een n3g3r dan, J?
ik heb net ff gedoesjt , en het wil er maar niet af die smerige bruine troep men.quote:
Net als dat ze niet werken ?quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:53 schreef Adelante het volgende:
Negers rennen niet, J. Dus dat kan het niet zijn!
Ja nou, bij sommige werkzaamheden vereist het wel dat ze rennen, maar dat is alleen als er politie ter plaatse is.quote:
Het stomme is , dat ze dan opeens wel weten hoe ze zich moeten voortbewegen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja nou, bij sommige werkzaamheden vereist het wel dat ze rennen, maar dat is alleen als er politie ter plaatse is.
Of op de Olumpische Spelen, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:57 schreef Adelante het volgende:
Ja nou, bij sommige werkzaamheden vereist het wel dat ze rennen, maar dat is alleen als er politie ter plaatse is.
Hallo icter he.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, je bent geen lichaamsbeweging gewend.
Dus ben je toch een n3g0r.
Klopt! Altijd weer lachen.quote:
Ik weet wel hoe dat komtquote:
Als je in werkhouding zit niet joh.quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:15 schreef Jarno het volgende:
Slapen achter je laptop, zou dat raar gevonden worden?
Wat zou ik moeten compenseren Nooc ! , ik bezit gewoon 11,8cm puur genot.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:18 schreef n00cL30n het volgende:
Hey J., moest je weer compenseren met je 3x22"?
Ik zit zelf echt uiterlijk op 2x 19".
[..]
Klopt! Altijd weer lachen.
Elke dagquote:
Heerlijk dat zelfspotquote:Op donderdag 4 februari 2010 08:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat zou ik moeten compenseren Nooc ! , ik bezit gewoon 11,8cm puur genot.
Goed hequote:
Das straattaal JK. jeweettog!quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volgens mij is het "die" zelfspot, T.
Of ben je plotsklaps allochtonisch gaan typen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |