Ik heb 3x 22 nuquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:16 schreef Adelante het volgende:
Ik ben al blij met één 24 inch scherm
Ze vinden dat wij moeten Centraliseren J.quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:33 schreef Jarno het volgende:
Nu zijn we weer zo'n raar topic geworden met zo'n kringendingetje. Why?!
Centrale topicsquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Ze vinden dat wij moeten Centraliseren J.
Regel een extra men!quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo. Ik heb maar 2 schermen.
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo. Ik heb maar 2 schermen.
Well they should!quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:14 schreef Adelante het volgende:
Ik dacht dat architecten werkten met schetsboeken en houtskool
H! H! Funnycoat.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:14 schreef Adelante het volgende:
Ik dacht dat architecten werkten met schetsboeken en houtskool
Wat hebben die nou aan schetsboeken en houtskool?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:25 schreef Adelante het volgende:
Ja, soms heb ik nog een romantisch verouderd beeld bij een beroep, net zoals bij prostituees enzulks.
Volgens mij is A een beetje de weg kwijt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:26 schreef Jarno het volgende:
Wat hebben die nou aan schetsboeken en houtskool?.
Ingreepje twee weken terug, maar ben nog steeds half van de kaartquote:
users moeten gewoon DOOD , net als marokkanen whehehehehehequote:Op woensdag 3 februari 2010 11:51 schreef Tally het volgende:
Users zouden ook gewoon pen en papier motten krijgen i.p.v. een pc.
Kunnen ze toch niet mee overweg.
Mja. Je hebt niet helemaal gelijk J.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:53 schreef Joene het volgende:
[..]
users moeten gewoon DOOD , net als marokkanen whehehehehehe
Een linkje waarvan lieverd?quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Geef dan even een linkje, T, kunnen wij meteen meegenieten.
ik ben wel gecertificeerd in 3.11 ?quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vast wel, J.
Hoe is jouw kennis van Windows 98?
Daar draaien ze dat nog veel.
Ik ben een expert in patience.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, dan kun je met alle Windows erna ook werken.
Zoveel is er sindsdien niet verandert behalve het uiterlijk van Patience.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |