iddquote:
datenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:24 schreef Rnie het volgende:
sorry. ben 1.46
Omg!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:27 schreef Breathtaking het volgende:
- Knap. Liefst langer dan 1.80 met donker (lang) haar. - CHECK, 1.68 maar dat valt niet open CHECK!
- Intelligent. CHECK
- Grappig. En dan bedoel ik niet mensen met flauwe Friends humor. CHECK
- Lief. CHECK
- Etc. CHECK
Smart_ass we zijn geboren voor elkaar!
ben je een dwerg met stijve nek?quote:
Okequote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Omg!!Laten we een triodate doen met Fas dan!
Ik denk ik zet het expres in R&P, krijg ik alsnog van die kutreacties.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:31 schreef Wupppie het volgende:
TS haar opleiding is WAJONG
Wet
Arbeidsongeschiktheid
JONg
Gehandicapten
[ afbeelding ]
Shit je hebt gelijk,quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:35 schreef Rijpie het volgende:
[..]
[..]
En lezen kan je ook niet![]()
Is dat ook friends humor? Anders val ik daarop af
Kutreacties moet je overheen lezen, die krijg je altijd op Date topics.. maakt niet uit welk subforum.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik denk ik zet het expres in R&P, krijg ik alsnog van die kutreacties.
Ik heet Priscilla, wil je daar ook nog even een grapje over maken dan?
R&P is niet voor contactadvertenties.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:35 schreef Smart_ass het volgende:
Nee.quote:Ik heet Priscilla, wil je daar ook nog even een grapje over maken dan?
Daar kon ik wel om lachen eigenlijk ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:35 schreef Rijpie het volgende:
[..]
[..]
En lezen kan je ook niet![]()
Is dat ook friends humor? Anders val ik daarop af
Fok en Waarheid zijn twee dingen die niet zo goed samen gaan, dat is in het verleden gebleken en uitstekend opgelost!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:42 schreef Smart_ass het volgende:
Sommige mensen begrijpen niet dat niet alles op fok op de waarheid gebaseerd is enzo.
Weten we gelijk waarom je iemand zoekt met humor.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:42 schreef Smart_ass het volgende:
Sommige mensen begrijpen niet dat niet alles op fok op de waarheid gebaseerd is enzo.
Ja graag!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heet Priscilla, wil je daar ook nog even een grapje over maken dan?
Misschien moet je wat over jezelf vertellen. We weten tot nu toe alleen dat je wanhopig bent en geen humor bezit.quote:
In de WW terechtkomen is eigenlijk al van jongs af aan mijn toekomstdroom geweest. Ik juich het dus alleen maar toe.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:49 schreef tho_Omas het volgende:
Na mijn ontslag bij ROTEB, zit ik nu in de WW. Hoe kijk jij daar als WAJONG'er tegenaan?
KLB, geheid resultaat.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Je moet ook een topic openen in SEX, dat werkt beter.
Het gaat toch om iets drinken, de eerste 10 minuten van een film zien en dan neuken?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:57 schreef Autidude het volgende:
Oh, je bent gewoon zo'n dom KLB kind![]()
![]()
Neuh, dan zit je toch echt in het verkeerde subforum en zet je véél te hoog in.
Intelligentie en humor kan je lang naar blijven zoeken.. dat soort mensen vallen niet op zo'n type als jij
Vergeet knap en minimaal 1.80 niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:57 schreef Autidude het volgende:
Intelligentie en humor kan je lang naar blijven zoeken.. dat soort mensen vallen niet op zo'n type als jij
Ook al heb je een piemel .i.p.v. een vagina, zwaaien de piemels je alsnog om de oren.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kan ook, kan ookof je gaat voor KPD en de piemels zwaaien je om de oren.
Zanger Rinus dan zeker als KLB fokster.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:01 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben trouwens een goede muzieksmaak vergeten. Omg wat dom van me.
Om over de types die constant in R&P zitten nog maar te zwijgen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:57 schreef Autidude het volgende:
Oh, je bent gewoon zo'n dom KLB kind![]()
![]()
Neuh, dan zit je toch echt in het verkeerde subforum en zet je véél te hoog in.
Jup, en dat is het mooie aan KPD.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Ook al heb je een piemel .i.p.v. een vagina, zwaaien de piemels je alsnog om de oren.
Nou ik ben heel lief en grappig en leuk om discussies mee te voeren enzo. Eigenlijk wat ik zelf zoek maar dan in vrouwelijke vorm. En blond ipv donker.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:01 schreef Xrtzsck het volgende:
Wat heb jij te bieden dan, behalve een set borsten, een vagijn en een kont?
Toch zijn ze vaak wat genuanceerder dan in US sexy en gewaagd. Apart.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jup, en dat is het mooie aan KPD.
blondquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou ik ben heel lief en grappig en leuk om discussies mee te voeren enzo. Eigenlijk wat ik zelf zoek maar dan in vrouwelijke vorm. En blond ipv donker.
oh blond. dan laat maar.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou ik ben heel lief en grappig en leuk om discussies mee te voeren enzo. Eigenlijk wat ik zelf zoek maar dan in vrouwelijke vorm. En blond ipv donker.
Niet waar manquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Toch zijn ze vaak wat genuanceerder dan in US sexy en gewaagd. Apart.
Die zijn iig wel eerlijk en openen ook geen onzin topics in verkeerde subforums..quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Om over de types die constant in R&P zitten nog maar te zwijgen.!
Lief is toch een manier om te zeggen dat je eigenlijk zelf niet al te knap bent?quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik kom er niet meer zovaak. (no punn intended)quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet waar man! Alhoewel.. Nee volgens mij niet, in KPD zeggen ze gewoon altijd dat ze hun lul in diegene willen stoppen, in US zeggen ze hetzelfde maar dan subtieler
..
De intelligentie waar ik naar smacht is bij jou in ieder geval ver te zoeken.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:08 schreef Autidude het volgende:
[..]
Die zijn iig wel eerlijk en openen ook geen onzin topics in verkeerde subforums..
Dat is die vorm van intelligentie waar jij naar smacht<-- dat is een kusje, dat kan er nog net van af.. meer krijg je niet!
![]()
jij bent de slimste zeker ?quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
De intelligentie waar ik naar smacht is bij jou in ieder geval ver te zoeken.
Ik heb ts in het echt mogen meemaken en kan dit beamen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou dat valt de laatste tijd wel mee voor zover ik weet..quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik kom er niet meer zovaak. (no punn intended)
Je komt om in de theezakjes, kwijlposts en vadsige wijven in tè strak leer.
Als ik lesbisch was geweest hadden wij sowieso al dikke verkering gehad natuurlijk.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb ts in het echt mogen meemaken en kan dit beamen.
Die kwijlposts zijn een geweldige graadmeter voor de triestheid van de verstokte KPD-user. Ik kom er eigenlijk ook liever niet, en als, dan voor die reacties. Die 2 verdwaalde tieten op 300 posts zijn de moeite iig niet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik kom er niet meer zovaak. (no punn intended)
Je komt om in de theezakjes, kwijlposts en vadsige wijven in tè strak leer.
Hmmmm. Volgens mij moet maar weer even kijken.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou dat valt de laatste tijd wel mee voor zover ik weet..
Nou bekeer danquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Als ik lesbisch was geweest hadden wij sowieso al dikke verkering gehad natuurlijk.
Really? Mij lijkt het juist andersom, maar ik ga het niet uitzoekenquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou bekeer dan! Kom op, kutjes likken lijkt me minder vermoeiend dan een piemel achterin je keel proberen te proppen.
Ja true. En vrouwen zijn soms best mooi. Maar toch ben ik niet lesbisch. Zonde eigenlijk.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou bekeer dan! Kom op, kutjes likken lijkt me minder vermoeiend dan een piemel achterin je keel proberen te proppen.
Hoe weet je nou of je niet lesbisch bent? Je moet jezelf gewoon toestaan om ook vrouwen leuk te vinden en te zien als relatiemateriaal en voor je het weet ben je pot.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja true. En vrouwen zijn soms best mooi. Maar toch ben ik niet lesbisch. Zonde eigenlijk.
Mensen die het woord "pot" gebruiken.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe weet je nou of je niet lesbisch bent? Je moet jezelf gewoon toestaan om ook vrouwen leuk te vinden en te zien als relatiemateriaal en voor je het weet ben je pot.
Dat valt reuze mee, dat jij het niet kan vinden is een ander verhaal.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
De intelligentie waar ik naar smacht is bij jou in ieder geval ver te zoeken.
Op ieder potje past een deksel.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mensen die het woord "pot" gebruiken.![]()
![]()
Ik moest lachen toen ik je posthistory bekeek.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:31 schreef Autidude het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee, dat jij het niet kan vinden is een ander verhaal.
En dat verhaal is te verhalen in je posts
Jij ook niet, en als er een mod online was geweest had er al lang een slotje op dit topic gezeten.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:32 schreef Smart_ass het volgende:
Ga met je leuter spelen ofzo. Je hebt hier niets te zoeken.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:35 schreef Fascination het volgende:
Ik moest lachen toen ik je posthistory bekeek.
En blijf jij maar lekker in R&P, waar je thuishoort blijkbaar.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:38 schreef Autidude het volgende:
[..]
Jij ook niet, en als er een mod online was geweest had er al lang een slotje op dit topic gezeten.
Dus ga maar weer lekker terug naar je KLB hoekje
Daar zit ik ook, domme hoer.. Eerst wou je nog dat er serieus gereageerd wordt... blijk je gewoon een achterlijk troll topicje geopend te hebbenquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En blijf jij maar lekker in R&P, waar je thuishoort blijkbaar.
Oh, dat verandert de zaak. Neuken?quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:49 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben een man en zoek een homovriend.
Kijk, een stuk duidelijker.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:49 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben een man en zoek een homovriend.
Nog een autist.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:50 schreef Wupppie het volgende:
en in je profiel staat vrouw
je bent gewoon een troll en nog een lelijke ook
Hoe weet je dat? Hij heeft geen foto's in zn fobo.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:50 schreef Wupppie het volgende:
en in je profiel staat vrouw
je bent gewoon een troll en nog een lelijke ook
En dat merk je nu pas op?quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:52 schreef Fascination het volgende:
Wat zijn er toch veel trieste jongetjes hier op FOK!, zeg.
Dat deed ik om je te pestenquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mensen die het woord "pot" gebruiken.![]()
![]()
Mooi, dan heb je er weer 3 miljard potentiele keuzes bij.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:28 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben gewoon nog nooit verliefd geweest op een meisje en heb ook niet het idee dat het ooit gaat gebeuren. Maar ik sluit niets uit.
Ik heb altijd veel tijd nodig om dingen door te hebben.quote:
Hihi, kattekop.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat deed ik om je te pesten!
Same here. Daarom post ik nooit in NWS omdat ik de OP vaak niet helemaal lees.quote:Op woensdag 3 februari 2010 01:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb altijd veel tijd nodig om dingen door te hebben.![]()
![]()
[..]
Hihi, kattekop.
Meisjes onder de 10, lekker strak nogquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mooi, dan heb je er weer 3 miljard potentiele keuzes bij.
Of je neemt het even te serieusquote:Op woensdag 3 februari 2010 01:10 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Meisjes onder de 10, lekker strak nog
Zuur.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:59 schreef cerror het volgende:
Verliefd.![]()
Dat heb ik al 2 jaar niet gehad.
Als jij al 2 jaar geen kippevel bij een bepaald nummer hebt gehad, ben je dan ook zuur?quote:
Ja, ik ben altijd op zoek naar prikkelende teksten, muziek en mensen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 02:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Als jij al 2 jaar geen kippevel bij een bepaald nummer hebt gehad, ben je dan ook zuur?
Hou je van stoppelbaardjes?quote:Op woensdag 3 februari 2010 02:10 schreef Elohim het volgende:
[..]
Ja, ik ben altijd op zoek naar prikkelende teksten, muziek en mensen.
Heequote:Op woensdag 3 februari 2010 02:25 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Hou je van stoppelbaardjes?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 02:25 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Hou je van stoppelbaardjes?
Dat lijkt me niet al te moeilijke eisen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:23 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben dus sinds ruim 1,5 jaar vrijgezel en eigenlijk vind ik het een beetje een eenzaam bestaan zo. Dus als je je herkent in onderstaande kenmerken mag je me altijd pm-en.
- Knap. Liefst langer dan 1.80 met donker (lang) haar.
- Intelligent.
- Grappig. En dan bedoel ik niet mensen met flauwe Friends humor.
- Lief.
- Etc.
Foto bijvoegen aub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |