Ik heb altijd veel tijd nodig om dingen door te hebben.quote:
Hihi, kattekop.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat deed ik om je te pesten!
Same here. Daarom post ik nooit in NWS omdat ik de OP vaak niet helemaal lees.quote:Op woensdag 3 februari 2010 01:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb altijd veel tijd nodig om dingen door te hebben.![]()
![]()
[..]
Hihi, kattekop.
Meisjes onder de 10, lekker strak nogquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mooi, dan heb je er weer 3 miljard potentiele keuzes bij.
Of je neemt het even te serieusquote:Op woensdag 3 februari 2010 01:10 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Meisjes onder de 10, lekker strak nog
Zuur.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:59 schreef cerror het volgende:
Verliefd.![]()
Dat heb ik al 2 jaar niet gehad.
Als jij al 2 jaar geen kippevel bij een bepaald nummer hebt gehad, ben je dan ook zuur?quote:
Ja, ik ben altijd op zoek naar prikkelende teksten, muziek en mensen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 02:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Als jij al 2 jaar geen kippevel bij een bepaald nummer hebt gehad, ben je dan ook zuur?
Hou je van stoppelbaardjes?quote:Op woensdag 3 februari 2010 02:10 schreef Elohim het volgende:
[..]
Ja, ik ben altijd op zoek naar prikkelende teksten, muziek en mensen.
Heequote:Op woensdag 3 februari 2010 02:25 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Hou je van stoppelbaardjes?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 02:25 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Hou je van stoppelbaardjes?
Dat lijkt me niet al te moeilijke eisen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:23 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben dus sinds ruim 1,5 jaar vrijgezel en eigenlijk vind ik het een beetje een eenzaam bestaan zo. Dus als je je herkent in onderstaande kenmerken mag je me altijd pm-en.
- Knap. Liefst langer dan 1.80 met donker (lang) haar.
- Intelligent.
- Grappig. En dan bedoel ik niet mensen met flauwe Friends humor.
- Lief.
- Etc.
Foto bijvoegen aub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |