Ik heb die houten ! werken best goedquote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:10 schreef Unreal88 het volgende:
Heb nog wat spullen onderweg
[ link | afbeelding ]
Verwacht ik dinsdag, is 27e verzonden
En net dit besteld:
Kanen KM-948
[ link | afbeelding ]
En voor de grap dit ook maar
Wallytech WHF-065 Multimedia Stereo Earphones
[ link | afbeelding ]
Heeft denk ik ook wel goede kwaliteit, aangezien het merk ook Sennhe1ser namaakt
Omdat gewone koptelefoons niet over onze spekoren passenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:09 schreef Jeffrey_San het volgende:
Waarom bestellen jullie zoveel van die oortjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan altijd Jack proberen te mailen.. Als ie aan deze versie kan komen, moet een andere vast ook lukken.. Via TaoBao weliswaar, of anders kan ie een van z'n medewerkers een lijntje uit laten gooien en kijken wat er "available is on the market."quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja precies, en dan eigenlijk de cable versie......wist niet dat popbuying ze ook verkocht!
Heb 'm nog niet binnen, van de week pas besteld.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:16 schreef LeNick het volgende:
Wow @frankp
ziet er goed uit. Heb je eigen gemaakte foto's?
Ga je licht van in het donker geven, super handig!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:38 schreef Palladium999.5 het volgende:
Ik ben altijd bang dat die chinese mobieltjes veels te veel straling afgeven.
Je hoeft je nergens zorgen over te maken!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:38 schreef Palladium999.5 het volgende:
Ik ben altijd bang dat die chinese mobieltjes veels te veel straling afgeven.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je bent terug![]()
Ik heb je gemist
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:21 schreef Dionysiou het volgende:
[..]Ik jou ook
Nu geen bagger meer voor mij anders is het voor altijd kliko
Ik ga mijn kamer zo even opruimen. Kwam gister helemaal dronken en lam thuis. Gratis bier op school na de opendag.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
Eindelijk weer een kwaliteitsuser hier![]()
It is.. Inevitable.quote:
Dat gamed toch niet? Spelen met een extra hoesje eromheen?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:25 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik had laatst een Xbox Sillicone protector voor de controller gekocht. Zwart. Wat krijg ik? Roze!
MacorgaZ vindt dat natuurlijk helemaal prachtig en geweldig.
Deze heb je?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:32 schreef Jnext het volgende:
Die Xbox controller heb ik ook! Super ding
Toch jammer dat ze er dan weer geen 3.5 mm jack instoppenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:30 schreef FrankP het volgende:
[..]
Heb 'm nog niet binnen, van de week pas besteld.
Maar hiermee krijg je wel een aardig idee van de werking:
Ik jou ook hoor neoquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:09 schreef neo2000 het volgende:
[..]
It is.. Inevitable.
Welcum back. Heb jou en je avatar gemist..
Hé Dion is terugquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |