Ja precies, en dan eigenlijk de cable versie......wist niet dat popbuying ze ook verkocht!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:42 schreef neo2000 het volgende:
Bedoel je deze? http://www.popbuying.com/(...)lite_Receiver_-25436
[..]
was dat ding een beetje met de hand te bedienen? zie overal van die stylussen op die plaatjes.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:50 schreef Joene94 het volgende:
[..]
i9+++, heb ik zelf ook gehad. Fijne telefoon, werkt prima. De i68 heb ik ook gehad, die vond ik vooral qua menu een stuk lelijker.
De i9+++ is een kloon van de 2e generatie (met zwarte achterkant).
De i68 is een kloon van de 1e generatie (met zilvere achterkant).
Die van de 2e generatie vind ik zelf een stuk mooier.
Marktplaats?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:32 schreef Landgeld het volgende:
Iemand een leuke site voor 2e hands PDA's?
2 à 3 dagen standby met bluetooth aan.quote:
http://www.dualsimstunts.(...)line-20/nieuw/2-jaarquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:59 schreef FrankP het volgende:
[..]
2 à 3 dagen standby met bluetooth aan.
@ Marcogaz
Als iemand op zoek is naar een telefoon waar 2 simkaartjes in kunnen, dan ben je al snel aangewezen op de Chinese telefoons en dan is een Samsung geen optie.
Daarbij vind ik 500 euro betalen voor een telefoon (iphone) echt debiel. Geef mijn geld liever aan iets anders uit.
ik voel me niet aangesproken, maar om te reageren op je opmerking:quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:43 schreef MacorgaZ het volgende:
Wat een paupers, als je geen echte iPhone kan betalen, kies dan gewoon een andere telefoon zoals een Samsung Star ofzo, zo'n iPhone-namaak is fucking triest
Ik snap het ook niet helemaalquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:43 schreef MacorgaZ het volgende:
Wat een paupers, als je geen echte iPhone kan betalen, kies dan gewoon een andere telefoon zoals een Samsung Star ofzo, zo'n iPhone-namaak is fucking triest
Daar ben ik het ook wel mee eens.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:10 schreef MacorgaZ het volgende:
@ FrankP:
Ja, dat kan ik begrijpen, maar waarom willen mensen dan dingen kopen die de iPhone zo goed mogelijk nadoen? De operating systems zijn sowieso echt véél brakker, je hebt een stylus nodig want het touchscreen is brak, etc etc, maar omdat de buitenkant er zoals een iPhone uitziet is het goed?
Koop er dan eentje die de functies biedt die jij wil, ookal ziet die er niet als een iPhone uit.
En als je al een abbo hebt? Dan betaal je dus alsnog 300-500 euro voor een telefoontje.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:02 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
http://www.dualsimstunts.(...)line-20/nieuw/2-jaar
Ikzelf kon ze beide niet echt met de hand bedienen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:35 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
was dat ding een beetje met de hand te bedienen? zie overal van die stylussen op die plaatjes.
en internetten? ging dat fatsoenlijk?
Ik ben er nu maar nu is er net iemand weg gegaan :pquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:46 schreef monkeybrain het volgende:
Jack heeft chat maar er is nooit iemand aanwezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |