Ja vind je het gek na 1.6km, maar het zou inderdaad vet zijn als je een had die scherp bleefquote:Op zondag 7 februari 2010 17:12 schreef Downstar het volgende:
[..]
Laatste filmpje vind ik dan nog wel tegen vallen..
en op het einde totaal out of focus helaas ..
Ik vind hem juist vet, zie je hoe ver hij gaat.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:12 schreef Downstar het volgende:
[..]
Laatste filmpje vind ik dan nog wel tegen vallen..
en op het einde totaal out of focus helaas ..
lees ff je pm..quote:Op zondag 7 februari 2010 16:21 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
heb je een linkje en de prijs wat je ervoor hebt betaald?
ben er namelijk ook naar op zoek , maar zijn best wel duur
Ja maar als je dingen op de pond koopt (van ebay) dan heb je nog wel redelijke ratesquote:Op zondag 7 februari 2010 18:07 schreef Poepoog het volgende:
Kunnen ze Griekenland en Spanje niet laten afdrijven van het Europees continent. Fucking hell, 1,33
quote:Op zondag 7 februari 2010 17:15 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Ja vind je het gek na 1.6km, maar het zou inderdaad vet zijn als je een had die scherp bleef
Nee voor een cheap lasertje is het niet gek nee, maar er zijn er genoeg die ook op z'n afstand nog redelijk scherp blijven. maarja daar betaal dan ook wel voor ( dragon lasers etc.)quote:Op zondag 7 februari 2010 17:26 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik vind hem juist vet, zie je hoe ver hij gaat.
Ik verwacht heus niet dat hij na een kilometer nog perfect is hoor!
Ik bedoel komop, anderhalve kilometer... Ik vond hem nog aardig gefocust hoor, voor zo'n afstand.
[ afbeelding ]
En anders koop ik wel een beam expander.
Had je de gulden moeten houden, zou nu torenhoog zijn, maar Nederlanders hebben geen ruggengraatquote:Op zondag 7 februari 2010 18:07 schreef Poepoog het volgende:
Kunnen ze Griekenland en Spanje niet laten afdrijven van het Europees continent. Fucking hell, 1,33
Deze topic begint weer klasse te krijgenquote:Op zondag 7 februari 2010 15:07 schreef neo2000 het volgende:
[..]
"Dear DealExtreme,
Recently, i bought SKU 33152 / Little Puppy Soft Doll Toy (Brown). It is nice and soft! However, the item seems to have arrived defective. It might have happened during transport?
The reason why I think it is defective is because the rear entry hole seems to be missing. Please help. Kind regards,
Twizu"
Ja klopt, 100 mw was eerst 99$ meen ik te herinneren.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:13 schreef Downstar het volgende:
[..]
[..]
Nee voor een cheap lasertje is het niet gek nee, maar er zijn er genoeg die ook op z'n afstand nog redelijk scherp blijven. maarja daar betaal dan ook wel voor ( dragon lasers etc.)
Door al deze gekkigheid ook mijn laser maar weer is uit de kast gehaald ; nieuwe batterijtjes erin .. en WHOOOOHwas even vergeten hoe het er allemaal uit zag ; wat een fel ding !
en dat al voor een 20 mw.. best wel jammer dat toen ik deze aanschafte ( ruim 1.5 jaar terug) ze op Dx nog aardig geprijsd waren!
Zou nu wel graag wat meer MW willen, en de prijzen zijn ook stukken goedkoper, this alleen zonde dat ik dan deze 20 mw heb; en vervolgens 1 bij koop om er een weekje plezier mee te hebben en weer in de kast te gooien haha
heb m net erop geplakt, zitten nog wel bubbeltjes onder, maar ik laat m eerst ff drogen en kijk daarna wel..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:49 schreef PedroN het volgende:
[..]
Je moet die protectortjes ook eerst nat maken, neem een klein bakje water en doe daar 1 druppeltje afwasmiddel in. Haal de beschermfolie van de protector en houdt die bij een puntje vast en doop die in het bakje. Er weer uithalen en goed laten uitlekken een seconde of 30. Protector aanbrengen en de vocht er onder uitwrijven. Gegarandeerd geen luchtbellen en de protector zit als een huis nadat alle vocht geheel verdampt is.
Merknamen!quote:
Die heb ik ook. Werkt prima hier. Ook met m'n popcorn hour.quote:Op zondag 7 februari 2010 16:20 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Ik ga er zo maar eentje bestellen dan, heb deze gevonden: Klik! voor $32. Er staan er ook wat van $30 maar dat zijn volgens mij refurbished exemplaren?
Hoop dat m'n brillen voor carnaval binnen zijnquote:The item (RB292300225HK) is being processed for departure from Hong Kong as of 7-Feb-2010.
Dat is inderdaad ff wat werk, maar dat moet je binnen een uurtje of 2 wel lukken. Als je eenmaal alles hebt ingesteld dan is het genieten geblazenquote:Op zondag 7 februari 2010 21:51 schreef Japppo het volgende:
[..]
Moet alleen al die 'acties' nog een keer goed instellen: dat als je op de knop 'watch movie' drukt hij automatisch naar het goede kanaal gaat, de popcorn hour aanzet, etc.
[..]
Ziet er op zich netjes uit, is alleen wel een wat ouder model voor zover ik terug kan vinden. Maar voor dat geld, ach.. Hoe reken je overigens af op Ebay? In dollahs of in euro's?quote:Op zondag 7 februari 2010 16:20 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Ik ga er zo maar eentje bestellen dan, heb deze gevonden: Klik! voor $32. Er staan er ook wat van $30 maar dat zijn volgens mij refurbished exemplaren?
Model is oud idd, zijn nog gemaakt door Intrique.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:47 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ziet er op zich netjes uit, is alleen wel een wat ouder model voor zover ik terug kan vinden. Maar voor dat geld, ach.. Hoe reken je overigens af op Ebay? In dollahs of in euro's?
* neo2000 ebaybnoob hier.
Ja, niets bijzonders. In 2010 word er ttouwens meer op suriname gechekt.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:34 schreef Grotesque het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.28960
iemand deze keer al een keer besteld? vraag me af of de douane deze door laat, lijkt me wel een leuk cadeau voor mn mam
hier is het net zo duurquote:Op zondag 7 februari 2010 23:34 schreef Grotesque het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.28960
iemand deze keer al een keer besteld? vraag me af of de douane deze door laat, lijkt me wel een leuk cadeau voor mn mam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |