"Dear DealExtreme,quote:Op zondag 7 februari 2010 11:03 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Twizu heeft deze besteld![]()
[ afbeelding ]
Rustig aan Twizu, het is wel harig maar geen mannenkont![]()
[ afbeelding ]
Oh my godquote:Op zondag 7 februari 2010 15:07 schreef neo2000 het volgende:
[..]
"Dear DealExtreme,
Recently, i bought SKU 33152 / Little Puppy Soft Doll Toy (Brown). It is nice and soft! However, the item seems to have arrived defective. It might have happened during transport?
The reason why I think it is defective is because the rear entry hole seems to be missing. Please help. Kind regards,
Twizu"
Dat was ikquote:Op zondag 7 februari 2010 14:56 schreef g0dz0r het volgende:
Er waren hier toch mensen die een Logitech Harmony (688?) van ebay hadden gehaald?Hoe bevalt het apparaatje nu we een paar weken verder zijn?
Ok, dan zou ik een linkje en de prijs wel willen wetenquote:Op zondag 7 februari 2010 16:13 schreef FrankP het volgende:
[..]
Dat was ik![]()
De AB bevalt prima, doet precies wat ie moet doen en ik ben blij dat ik van 5 naar 1 AB ben gegaan.![]()
Eén kleine maar: Ben al een week met de helpdesk in Canada bezig om de UPC DVR goed werkend te krijgen op de AB. Dat zal ook wel een deel aan die UPC troep liggen want de rest van mijn apparaten werkt prima met de Logitech.
Thanks!quote:Op zondag 7 februari 2010 16:13 schreef FrankP het volgende:
[..]
Dat was ik![]()
De AB bevalt prima, doet precies wat ie moet doen en ik ben blij dat ik van 5 naar 1 AB ben gegaan.![]()
Eén kleine maar: Ben al een week met de helpdesk in Canada bezig om de UPC DVR goed werkend te krijgen op de AB. Dat zal ook wel een deel aan die UPC troep liggen want de rest van mijn apparaten werkt prima met de Logitech.
heb je een linkje en de prijs wat je ervoor hebt betaald?quote:Op zondag 7 februari 2010 16:17 schreef Ayca het volgende:
Zo even een 8gb kaartje voor mijn mobiel bestelt
Hihi.quote:Op zondag 7 februari 2010 15:07 schreef neo2000 het volgende:
[..]
"Dear DealExtreme,
Recently, i bought SKU 33152 / Little Puppy Soft Doll Toy (Brown). It is nice and soft! However, the item seems to have arrived defective. It might have happened during transport?
The reason why I think it is defective is because the rear entry hole seems to be missing. Please help. Kind regards,
Twizu"
http://www.mymemory.co.uk(...)SDHC)-Card---Class-4quote:Op zondag 7 februari 2010 16:21 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
heb je een linkje en de prijs wat je ervoor hebt betaald?
ben er namelijk ook naar op zoek , maar zijn best wel duur
Ik had die van mij hier vandaan, maar de link die jij geeft is ook prima volgens mij.quote:Op zondag 7 februari 2010 16:20 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Ik ga er zo maar eentje bestellen dan, heb deze gevonden: Klik! voor $32. Er staan er ook wat van $30 maar dat zijn volgens mij refurbished exemplaren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2010 16:33:29 ]
quote:Op zondag 7 februari 2010 16:31 schreef Ayca het volgende:
Welke oordopjes waren nou goed?stond hier een tijdje geleden, maar ik volg dit topic niet echt meer.
volgens kanen zelf de km-928, die is ook het duurste.. Weet nog niet hoe goed want hij is nog onderweg.. Md-52 is ook basic goed, niet heel bijzonder.. Als je nog even tot dinsdag kan wachten geef ik een review voor km-928SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi
Welke oordopjes waren nou goed?stond hier een tijdje geleden, maar ik volg dit topic niet echt meer.
In de sig van Monkeybrain!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
Ok topquote:Op zondag 7 februari 2010 16:47 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
volgens kanen zelf de km-928, die is ook het duurste.. Weet nog niet hoe goed want hij is nog onderweg.. Md-52 is ook basic goed, niet heel bijzonder.. Als je nog even tot dinsdag kan wachten geef ik een review voor km-928
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staat in moneybrain zijn onderschrift.quote:Beste Kanen doppen MD52 MD72 KM92 MD62
SoShine op DXquote:Op zondag 7 februari 2010 16:48 schreef Tauchmeister het volgende:
Iemand een tip voor een setje goede oplaadbare batterijen?
Ja maar is wel oud en er waren ook 3 mensen die de MD-52 kut vonden :pquote:Op zondag 7 februari 2010 16:48 schreef Joene94 het volgende:
[..]
[..]
Staat in moneybrain zijn onderschrift.
WTF dat is echt ver :pquote:Op zondag 7 februari 2010 16:59 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik hoop dat de network adapter, en headsets over een weekje binnen komen.
Heb 3 dagen geleden deze besteld.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1998
Ze waren weer met prijs verlaagd zag ik dus. Kon het niet laten.
Laatste filmpje vind ik dan nog wel tegen vallen..quote:Op zondag 7 februari 2010 16:59 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik hoop dat de network adapter, en headsets over een weekje binnen komen.
Heb 3 dagen geleden deze besteld.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1998
Ze waren weer met prijs verlaagd zag ik dus. Kon het niet laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |