En je honden heten Don en Ad?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat moest even omdat muffin niet kon bergbeklimmen en wanda dus wel
Ik snap hem nietquote:
Je moest eens weten om welke fokker het gaat.quote:
Ja, dat had ik dus ook met mn dochtertjesquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nooit last gehad van het feit dat je er zo jong uitziet? De eerste 3 jaar van mn zoon zn leven dachten ze dat het mn broertje was
Zo fout!quote:
Ja maakt niet uit. Dan nog, ik wil ze wel erg graag live zien.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Oh kut, ik was mei vergeten in mijn post.
Toen scheet ik alleen mijn pamper vol.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heeft mijn zoon al vanaf zn geboorte
Ik heb een vermoede wie er op je aast.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je moest eens weten om welke fokker het gaat.
Ja, ik ga morgen eens een mattie regelen om mee te gaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:18 schreef Zotheid het volgende:
Ja maakt niet uit. Dan nog, ik wil ze wel erg graag live zien.
Google maarquote:
Mooie mannenruggenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
en waarom alleen de vrouwen sexy en gewaagd
Wie dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:19 schreef Marvin. het volgende:
[..]
Ik heb een vermoede wie er op je aast.
Mijn moeder is 2 keer meegegaan naar het concultatiebureau, zat ik daar met mijn zoon op schoot en die zuster vertelde alles aan mijn moeder, ze negeerde mij compleet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus ook met mn dochtertjesAls ik met mn moeder weg was helemaal
O ben je aan een tweede lichting begonnen, wat leuk!!!
Mn moeder: Nee, die zijn van mn dochteren ik:
Bij de sportvereniging zijn de douches ook niet gemengdquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
en waarom alleen de vrouwen sexy en gewaagd
Ik durf nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Google maar
(Tip: zet safe search uit)
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:20 schreef Otis2.0 het volgende:
December 2004 had ik een vakantie geboekt naar Thailand. Helaas ging het niet door vanwege de tsunami; 250.000 doden.
Een maand geleden ongeveer had ik een vakantie geboekt naar Haïti. Helaas ging het niet door vanwege de aardbeving: 200.000 doden.
Ik heb zojuist een vakantie naar Marokko geboekt! Ik kan niet wachten.
Hoe hij tegen z'n moeder praat. "Hou je mond dicht ouwe"quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:20 schreef Otis2.0 het volgende:
December 2004 had ik een vakantie geboekt naar Thailand. Helaas ging het niet door vanwege de tsunami; 250.000 doden.
Een maand geleden ongeveer had ik een vakantie geboekt naar Haïti. Helaas ging het niet door vanwege de aardbeving: 200.000 doden.
Dat zegt mijn vader tegen mij.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoe hij tegen z'n moeder praat. "Hou je mond dicht ouwe"
piem0ls worden gewassen met Detol doekjes, mannen worden bewerkt met zweepen en nachtkastjes zijn gevuld met speelgoed, voor het speeldoosje, maar mevrouw durft niet te googlen op Don en Adquote:
HEY JIJ OOK HIER.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:20 schreef Otis2.0 het volgende:
En toch komen er regelmatig pubertjes de dameskleedkamer in gelopenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Bij de sportvereniging zijn de douches ook niet gemengd
Ouwe is toch meer iets Amsterdams?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat zegt mijn vader tegen mij.
Als je het zelf doet is het toch altijd anders.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
piem0ls worden gewassen met Detol doekjes, mannen worden bewerkt met zweepen en nachtkastjes zijn gevuld met speelgoed, voor het speeldoosje, maar mevrouw durft niet te googlen op Don en Ad
Since when? Mijn vader is een hele hippe man.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ouwe is toch meer iets Amsterdams?
Ah okeeequote:
ja lach maar!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
piem0ls worden gewassen met Detol doekjes, mannen worden bewerkt met zweepen en nachtkastjes zijn gevuld met speelgoed, voor het speeldoosje, maar mevrouw durft niet te googlen op Don en Ad
Dat dacht ik. Die van mij is koal.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Since when? Mijn vader is een hele hippe man.
Stom is dat dan hequote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn moeder is 2 keer meegegaan naar het concultatiebureau, zat ik daar met mijn zoon op schoot en die zuster vertelde alles aan mijn moeder, ze negeerde mij compleet.
Om gek van te worden.
En ik woonde in een christelijk dorp, ben ook uitgenodigd om met de dominee te praten want ja een kind op je 18de als je niet getrouwd bent kan natuurlijk niet.
Toen zei ik dat dat makkelijk kon dmv ruige wilde sex met het licht aan en boven de dekens werd meteen de dominee geroepen.
Heb hem maar duidelijk gemaakt dat ik zonder hem ook wel kon neuken
Zet je het kinderfilter toch aan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ja lach maar!!
Ik heb dankzij fokkers al gegoogled op tubgirl, 2 girls 1 cup, goatse en lemonparty.
Ik ben inmiddels doodsbang als ze op fok tegen mij zeggen: google maar
quote:
Weet je wat nog erger is dan Lemonparty? Lamonparty!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ja lach maar!!
Ik heb dankzij fokkers al gegoogled op tubgirl, 2 girls 1 cup, goatse en lemonparty.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ja lach maar!!
Komt door de naam.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:25 schreef Marvin. het volgende:
Kirsten is trouwens een chimi in making.
Nee want ik ben stiekem wel heel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Zet je het kinderfilter toch aan.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee want ik ben stiekem wel heel nieuwsgierig
Remlof en bio die lamon compleet uitwonen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Weet je wat nog erger is dan Lemonparty? Lamonparty!
Ja iedereen geloof ikquote:
Er verscheen een glimlach.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Weet je wat nog erger is dan Lemonparty? Lamonparty!
Over de duivel gesproken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:27 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb net besloten dat ik alle mensen die meer dan 4 keer per dag met kanker schelden kanker gun.
Als dat nou blijkt te werken, zou God mij dan ook verdoemen, want dat vraag ik hem wel heel vaak.
Iets met een ex die ook Kirsten heet.quote:
Ik denk dat als je mensen dat soort ziektes gunt, je sowieso geen toegang krijgt tot de hemelquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:27 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb net besloten dat ik alle mensen die meer dan 4 keer per dag met kanker schelden kanker gun.
Als dat nou blijkt te werken, zou God mij dan ook verdoemen, want dat vraag ik hem wel heel vaak.
eigendunkquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:29 schreef Zotheid het volgende:
"EN NU M'N MP3SPELER TERUG GODVERDOMME!"
Als je serieus kalend bent dan zal het met je chimi's ook wel meevallen toch?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Iets met een ex die ook Kirsten heet.
quote:
En ik denk dat iedereen zijn of haar verdiende loon krijgt vroeg of laat.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat als je mensen dat soort ziektes gunt, je sowieso geen toegang krijgt tot de hemel
Waarom, ik heb niets tegen kaal, zal vast niet de enige zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:31 schreef Marvin. het volgende:
[..]
Als je serieus kalend bent dan zal het met je chimi's ook wel meevallen toch?
Het was sarcastisch bedoelt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom, ik heb niets tegen kaal, zal vast niet de enige zijn
Een gevoelig onderwerp momenteel, maar ik heb met Crack gehad.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:31 schreef Marvin. het volgende:
[..]
Als je serieus kalend bent dan zal het met je chimi's ook wel meevallen toch?
Vastquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En ik denk dat iedereen zijn of haar verdiende loon krijgt vroeg of laat.
Jij weet hoe ik er verder uitzie.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom, ik heb niets tegen kaal, zal vast niet de enige zijn
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over jou
Maar je hebt geen lelijk hoofd
Misschien kan hij jouw buikhaar op zijn hoofd plakken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:34 schreef Lamon. het volgende:
Mijn vader was ook al kaal op zijn 23-ste, maar dat kwam door de asbest, zei hij altijd.
Nee, maar ik heb niet gezien hoe je geschapen was ofzo hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die foto die je had gekregen was toch niet alleen mn hoofd?
Nee leedvermaak schijnt heel leuk te zijnquote:
Daar word je niet kaal van.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:34 schreef Lamon. het volgende:
Mijn vader was ook al kaal op zijn 23-ste, maar dat kwam door de asbest, zei hij altijd.
Hij is dood door actieve euthanasie vanwege asbestkanker, dus niet zo'n geslaagd grapje.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:35 schreef Marvin. het volgende:
[..]
Misschien kan hij jouw buikhaar op zijn hoofd plakken.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:32 schreef Marvin. het volgende:
[..]
Ik behaalde mijn gelijk toen ik je naam noemde?
Nee, oke.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb niet gezien hoe je geschapen was ofzo hoor
No offense, maar ik heb t niet zo op jonge jongens
Camilla heeft een abortus gehad?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:32 schreef wolvendagen het volgende:
IK HEB ZO EEN VERSCHRIKKELIJKE ABORTUS GEHAD![]()
![]()
![]()
Dramaqueen.
Nee.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hij is dood door actieve euthanasie vanwege asbestkanker, dus niet zo'n geslaagd grapje.
Maar dat wist jij natuurlijk niet.
Dat is niet van iedereen hier te zeggenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vasten ik kan eerlijk zeggen dat ik niet erg bang ben
Jawel!quote:
Weet ik veel, dat gebruikte hij altijd als excuus, het is niet tof om op je 23-ste al kaal te zijn, dus ik denk dat hij maar wat bedacht ofzo. Ik denk dat het kwam omdat hij vanaf zijn 16-de al n pet droeg. Dan kan je haar niet ademen ofzo...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |