Er verscheen een glimlach.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Weet je wat nog erger is dan Lemonparty? Lamonparty!
Over de duivel gesproken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:27 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb net besloten dat ik alle mensen die meer dan 4 keer per dag met kanker schelden kanker gun.
Als dat nou blijkt te werken, zou God mij dan ook verdoemen, want dat vraag ik hem wel heel vaak.
Iets met een ex die ook Kirsten heet.quote:
Ik denk dat als je mensen dat soort ziektes gunt, je sowieso geen toegang krijgt tot de hemelquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:27 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb net besloten dat ik alle mensen die meer dan 4 keer per dag met kanker schelden kanker gun.
Als dat nou blijkt te werken, zou God mij dan ook verdoemen, want dat vraag ik hem wel heel vaak.
eigendunkquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:29 schreef Zotheid het volgende:
"EN NU M'N MP3SPELER TERUG GODVERDOMME!"
Als je serieus kalend bent dan zal het met je chimi's ook wel meevallen toch?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Iets met een ex die ook Kirsten heet.
quote:
En ik denk dat iedereen zijn of haar verdiende loon krijgt vroeg of laat.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat als je mensen dat soort ziektes gunt, je sowieso geen toegang krijgt tot de hemel
Waarom, ik heb niets tegen kaal, zal vast niet de enige zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:31 schreef Marvin. het volgende:
[..]
Als je serieus kalend bent dan zal het met je chimi's ook wel meevallen toch?
Het was sarcastisch bedoelt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom, ik heb niets tegen kaal, zal vast niet de enige zijn
Een gevoelig onderwerp momenteel, maar ik heb met Crack gehad.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:31 schreef Marvin. het volgende:
[..]
Als je serieus kalend bent dan zal het met je chimi's ook wel meevallen toch?
Vastquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En ik denk dat iedereen zijn of haar verdiende loon krijgt vroeg of laat.
Jij weet hoe ik er verder uitzie.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom, ik heb niets tegen kaal, zal vast niet de enige zijn
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over jou
Maar je hebt geen lelijk hoofd
Misschien kan hij jouw buikhaar op zijn hoofd plakken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:34 schreef Lamon. het volgende:
Mijn vader was ook al kaal op zijn 23-ste, maar dat kwam door de asbest, zei hij altijd.
Nee, maar ik heb niet gezien hoe je geschapen was ofzo hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die foto die je had gekregen was toch niet alleen mn hoofd?
Nee leedvermaak schijnt heel leuk te zijnquote:
Daar word je niet kaal van.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:34 schreef Lamon. het volgende:
Mijn vader was ook al kaal op zijn 23-ste, maar dat kwam door de asbest, zei hij altijd.
Hij is dood door actieve euthanasie vanwege asbestkanker, dus niet zo'n geslaagd grapje.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:35 schreef Marvin. het volgende:
[..]
Misschien kan hij jouw buikhaar op zijn hoofd plakken.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:32 schreef Marvin. het volgende:
[..]
Ik behaalde mijn gelijk toen ik je naam noemde?
Nee, oke.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb niet gezien hoe je geschapen was ofzo hoor
No offense, maar ik heb t niet zo op jonge jongens
Camilla heeft een abortus gehad?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:32 schreef wolvendagen het volgende:
IK HEB ZO EEN VERSCHRIKKELIJKE ABORTUS GEHAD![]()
![]()
![]()
Dramaqueen.
Nee.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hij is dood door actieve euthanasie vanwege asbestkanker, dus niet zo'n geslaagd grapje.
Maar dat wist jij natuurlijk niet.
Dat is niet van iedereen hier te zeggenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vasten ik kan eerlijk zeggen dat ik niet erg bang ben
Jawel!quote:
Weet ik veel, dat gebruikte hij altijd als excuus, het is niet tof om op je 23-ste al kaal te zijn, dus ik denk dat hij maar wat bedacht ofzo. Ik denk dat het kwam omdat hij vanaf zijn 16-de al n pet droeg. Dan kan je haar niet ademen ofzo...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |