En je honden heten Don en Ad?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat moest even omdat muffin niet kon bergbeklimmen en wanda dus wel
Ik snap hem nietquote:
Je moest eens weten om welke fokker het gaat.quote:
Ja, dat had ik dus ook met mn dochtertjesquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nooit last gehad van het feit dat je er zo jong uitziet? De eerste 3 jaar van mn zoon zn leven dachten ze dat het mn broertje was
Zo fout!quote:
Ja maakt niet uit. Dan nog, ik wil ze wel erg graag live zien.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Oh kut, ik was mei vergeten in mijn post.
Toen scheet ik alleen mijn pamper vol.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heeft mijn zoon al vanaf zn geboorte
Ik heb een vermoede wie er op je aast.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je moest eens weten om welke fokker het gaat.
Ja, ik ga morgen eens een mattie regelen om mee te gaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:18 schreef Zotheid het volgende:
Ja maakt niet uit. Dan nog, ik wil ze wel erg graag live zien.
Google maarquote:
Mooie mannenruggenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
en waarom alleen de vrouwen sexy en gewaagd
Wie dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:19 schreef Marvin. het volgende:
[..]
Ik heb een vermoede wie er op je aast.
Mijn moeder is 2 keer meegegaan naar het concultatiebureau, zat ik daar met mijn zoon op schoot en die zuster vertelde alles aan mijn moeder, ze negeerde mij compleet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus ook met mn dochtertjesAls ik met mn moeder weg was helemaal
O ben je aan een tweede lichting begonnen, wat leuk!!!
Mn moeder: Nee, die zijn van mn dochteren ik:
Bij de sportvereniging zijn de douches ook niet gemengdquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
en waarom alleen de vrouwen sexy en gewaagd
Ik durf nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Google maar
(Tip: zet safe search uit)
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:20 schreef Otis2.0 het volgende:
December 2004 had ik een vakantie geboekt naar Thailand. Helaas ging het niet door vanwege de tsunami; 250.000 doden.
Een maand geleden ongeveer had ik een vakantie geboekt naar Haïti. Helaas ging het niet door vanwege de aardbeving: 200.000 doden.
Ik heb zojuist een vakantie naar Marokko geboekt! Ik kan niet wachten.
Hoe hij tegen z'n moeder praat. "Hou je mond dicht ouwe"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |