quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ze lezen zeker stiekem de Rooie Oortjes die ze van de boekenwinkel gegapt hebbenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hmm.. ze zijn oversekst, maar wel slim. Dat kan wel.En ze lezen veel. Dat zou je niet verwachten he.
We weten nu wel dat je het over burakius hebt, bilmiquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat is subjectief, ik vind zijn humor beter dan de jouwe
Nee.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze lezen zeker stiekem de Rooie Oortjes die ze van de boekenwinkel gegapt hebben.
Okey.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat is subjectief, ik vind zijn humor beter dan de jouwe
Eeh ok, die zit dus niet bij mij op school.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
We weten nu wel dat je het over burakius hebt, bilmi.
Wat is de grap?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
hoe vinden jullie deze grap:
een meneer was naar de kapper geweest en toen kwam er een leerling en haalde haar handen door de haren van die man en zei: mooie haartjes meneer!
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat iedereen dit een rare actie vond.
Ik denk hetzelfde, maar aan de andere kant.. ze kunnen de lesstof blijkbaar wel aan en dat is genoeg om het vwo te halen. Voor de rest kunnen ze zo dom overkomen als ze maar willen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:48 schreef Ayca het volgende:
Nja soms vraag ik me ook af hoe sommige mensen het zo ver hebben geschopt op schooler zitten echt domme mensen bij
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:50 schreef Ayca het volgende:
Hey Wik heb je je gitaar al binnen?die zou toch vandaag komen?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:51 schreef IHVK het volgende:
Het is ook niet om te lachen.
/onderwerp afgesloten
Nee.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:55 schreef TheMagnificent het volgende:
Je snapt het toch wel?'Mijn' is het bezittelijk voornaamwoord van 'ik'.
Ik woon in een mijn. --> Ik woon in ik/mezelf.
Jaquote:
damn..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:55 schreef TheMagnificent het volgende:
Je snapt het toch wel?'Mijn' is het bezittelijk voornaamwoord van 'ik'.
Ik woon in een mijn. --> Ik woon in ik/mezelf.
Dan moet je een duurdere printer kopenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat zijn printercartridges toch ongelooflijk duur. weer 40 keiharde euro's naar de knoppen.
www.123inkt.nlquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat zijn printercartridges toch ongelooflijk duur. weer 40 keiharde euro's naar de knoppen.
Heb je in de buurt niet zo'n printshop waar ze cartridges vullen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar werken die 'neppe' wel bij alle printers? En dan willen die josti's ook nog eens mijn telefoonnummer zodat ze dat kunnen 'uitlenen' aan telefoonterroristenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
www.123inkt.nl
Goede winkel, binnen een dag binnen. Heb hun huismerk genomen en scheelde ruim de helft in kosten
Hebben die goedkopere cartridges?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dan moet je een duurdere printer kopen
Mooiquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja. Maar ik moet eerst even wat leuke akoestische riffjes/deuntjes zien te vinden
.
Hmm, volgens mij wel, maar mijn ouders hadden dezelfde printer en die konden ze ook nooit ergens bij laten vullenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je in de buurt niet zo'n printshop waar ze cartridges vullen?
TM?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik heb weer een foto van iemand gevonden
Is ze eindelijk een keer stilquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:03 schreef IHVK het volgende:
Waarom zitten er pleisters op je mond en wanneer ga je leren.
Ik heb m'n lip kapot gebeten en daardoor kan ik niet leren.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:03 schreef IHVK het volgende:
Waarom zitten er pleisters op je mond en wanneer ga je leren.
Weet ik, ik was sarcastischquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Tuurlijk weltrouwens van de meeste liedjes hebben ze ook wel een akoestische versie dus
Wij hebben een Canon MP520 printer die zo'n chip wilt hebben voordat ie hem accepteert en dat deed ie gewoonquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar werken die 'neppe' wel bij alle printers? En dan willen die josti's ook nog eens mijn telefoonnummer zodat ze dat kunnen 'uitlenen' aan telefoonterroristen.
Oh oke, ik had vanwege dat telefoonnummergedoe al bij een concurrent besteld (voor 4 euro meerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wij hebben een Canon MP520 printer die zo'n chip wilt hebben voordat ie hem accepteert en dat deed ie gewoonVerder hebben ze vorig jaar nog een Thuiswinkelaward gewonnen, dus ik denk niet dat ze met dergelijke nazipraktijken werken
Ik ben zelf overigens niet gebeld, dacht van wel, maar dat bleek een onverstaanbare Antiliaanse Staatsloterij spammuts te zijn
TM is tenminste aardig.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar jij ruilt tenminste eerlijk. Die Ayça, dat is echt zo'n snoodaard.
Wat hadden we vroeger toch mooie scheldwoordenquote:bandiet, bedrieger, boef, booswicht, deugniet, ellendeling, fielt, galgenbrok, hondsvot, loebas, loeder, onverlaat, oplichter, ploert, schavuit, schelm, schobbejak, schoelje, schoft, slechterik, smiecht, snoodaard, spitsboef
booswicht boosdoener, hellebrok, misdadiger, onverlaat, schelm, schurk, snoodaard
Je kan het proberen, maar het werkt lang niet altijd, die dingen zijn namelijk beveiligd.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:11 schreef IHVK het volgende:
Kun je gewoon je cartridge uit je printer pakken en meenemen naar zo een winkel?
Ah, dat is wel klote jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh oke, ik had vanwege dat telefoonnummergedoe al bij een concurrent besteld (voor 4 euro meer). Maar volgens tweakers.net accepteren ze alleen vaste telefoonnummers en dat heb ik dus niet.
Twente / Haaksbergenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:11 schreef Gratau het volgende:
[..]
ey mien jong, welke plaats woon je?
Hoe oud is je broertje eigenlijk?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:12 schreef IHVK het volgende:
één of andere mongool heeft mijn broertje een horrofilm laten kijken en nu kan hij niet slapen.
twente / bornequote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:12 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Twente / Haaksbergen![]()
Jij m'n jong?
11quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:13 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Hoe oud is je broertje eigenlijk?
Vraag het hemquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:13 schreef IHVK het volgende:
Ik heb alleen TM nog niet gezien. En Ayça natuurlijk.
Bij mijn oude printer (Lexmark) kon dat nog wel, maar bij de nieuwe (Canon Pixma) lukt dat niet meer.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:11 schreef IHVK het volgende:
Kun je gewoon je cartridge uit je printer pakken en meenemen naar zo een winkel?
Hoe ging zijn Citotoetsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:12 schreef IHVK het volgende:
één of andere mongool heeft mijn broertje een horrofilm laten kijken en nu kan hij niet slapen.
Weet niet, precies. Maar 16+ in ieder geval.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hoe ging zijn Citotoets![]()
En welke film?
Als het over enge dingen 's nachts gaat moet je hem vragen waarom er de afgelopen 12 nooit iets is geweest en dan hem zelf met de conclusie laten komen dat als er al iets is dat datgene banger is voor hem
Dat is een goeiequote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hoe ging zijn Citotoets![]()
En welke film?
Als het over enge dingen 's nachts gaat moet je hem vragen waarom er de afgelopen 12 nooit iets is geweest en dan hem zelf met de conclusie laten komen dat als er al iets is dat datgene banger is voor hem
Ik houd nog steeds niet van horrorfilmsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:12 schreef IHVK het volgende:
Die zooi moet je ook gewoon niet kijken op je 11equote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Weet niet, precies. Maar 16+ in ieder geval.
Cito ging goed zei hij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, hij is een van de weinigen waarvan ik echt iets hoogs verwacht in de familie? Hij is volgens mij slimmer dan ik toen was. Ik ben een beetje in shock enzo nu ik dit hoorquote:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik houd nog steeds niet van horrorfilms![]()
.
Nu al advies?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja, hij is een van de weinigen waarvan ik echt iets hoogs verwacht in de familie? Hij is volgens mij slimmer dan ik toen was. Ik ben een beetje in shock enzo nu ik dit hoor
Fight Club.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:20 schreef Gratau het volgende:
[..]
nog films gekeken die ik aangeraden had??????
ik ben tussendoor een beetje weg enzoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:20 schreef IHVK het volgende:
Bilmi ging 20:55 echt weg. Toen ging ze echt weg over 3 min. En wanneer ga je nu echt?
Apart. Maar hij doet nu ook Citotoets? Bij mij had een gast ook 550 waarvan ik het nooit had verwacht, haalde altijd maar zesjes en zeventjes (was toen lager dan nu voor je gevoelquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja, hij is een van de weinigen waarvan ik echt iets hoogs verwacht in de familie? Hij is volgens mij slimmer dan ik toen was. Ik ben een beetje in shock enzo nu ik dit hoor
Nee, de nio.. die hadden ze in november. Iedereen had er echt veel vertrouwen in.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Apart. Maar hij doet nu ook Citotoets? Bij mij had een gast ook 550 waarvan ik het nooit had verwacht, haalde altijd maar zesjes en zeventjes (was toen lager dan nu voor je gevoel)
Volgens mij wel hoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:21 schreef Gratau het volgende:
[..]
die heb ik niet aangeraden tazzzzz doet me pijn dit![]()
sana noluyo lannnnquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:22 schreef wikwakka2 het volgende:
Damn, zeggen turken echt zo vaak 'sana nolyu![]()
![]()
![]()
' in het dagelijks leven?
Ik houd normaal echt totaal niet van electronische muziek, maar dit lied vind ik wel tof:quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:22 schreef Gratau het volgende:
als je je effe depri voelt:
zo'n lekker nummer
Cool.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:24 schreef Squirrel.D het volgende:
Ik had samen met mijn zusje curious george gekeken.
En ik vond het zo schattig![]()
[ afbeelding ]
HEB JIJ EEN ZUSJEquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:24 schreef Squirrel.D het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe zit ie er zelf mee dan? Je weet het nooit met die toetsenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, de nio.. die hadden ze in november. Iedereen had er echt veel vertrouwen in.
okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.....................quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:24 schreef Squirrel.D het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je moet 'Forrest Gump' gaan kijken.Da's een leuke film.
Was Julis niet al 17quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:24 schreef Squirrel.D het volgende:
[ afbeelding ]
M'n tante werd gek en hij lacht de hele tijd.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hoe zit ie er zelf mee dan? Je weet het nooit met die toetsen
Je zus is ongeveer een jaar ouder, maar komt zo anders over.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:26 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Ja mijn zus 17 en zusje van 4.
Dus ik ben een sandwich kind.
Als ik zie dat 16-jarigen nog 'curious george' kijken, wel jaquote:
Lachen op een manier van "wat zeuren jullie nou, boeieeeeehquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
M'n tante werd gek en hij lacht de hele tijd.Maar hij zei al tegen me dat hij er niet veel van verwachtte.
Ze zit nu naast me en vraagt zich af ''hoe anders''quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je zus is ongeveer een jaar ouder, maar komt zo anders over.![]()
Ik ben ook een sandwich kind.
Niet gezien deze post, iedereen gaat te snel.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je moet 'Forrest Gump' gaan kijken.Da's een leuke film.
Volwassener, rustiger, bedeesderquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:28 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Ze zit nu naast me en vraagt zich af ''hoe anders''
kej dan sinanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Niet gezien deze post, iedereen gaat te snel.
Maar ik heb nu een lijst die ik afwerk, deze staat er ook op hoor. Ook die van Gratau.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mundus vult decipi
Hij komt minstens 1x per kwartaal op TV hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Niet gezien deze post, iedereen gaat te snel.
Maar ik heb nu een lijst die ik afwerk, deze staat er ook op hoor. Ook die van Gratau.
Hij zou jou als 19-jarige te makkelijk belachelijk kunnen maken. Geloof je wss toch niet, maar goed.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Lachen op een manier van "wat zeuren jullie nou, boeieeeeeh![]()
"
Dan is ie in 2 jaar een sjonnie
net geluisterd, goed nummerquote:
Gewoon.. ouder.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:28 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Ze zit nu naast me en vraagt zich af ''hoe anders''
Bedanktquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volwassener, rustiger, bedeesder.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:30 schreef Gratau het volgende:
[..]
net geluisterd, goed nummervind sky and sand toch beter
die is ook heel goed
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hij zou jou als 19-jarige te makkelijk belachelijk kunnen maken. Geloof je wss toch niet, maar goed.Hij is erg, zo gemeen en stiekem.
Ook het type dat met "slechte" zou omgaan, maar niet hetzelfde gedrag zou vertonen. Beetje eng hoe hij is voor een 12-jarige.
Je geeft wel enorm specifieke beschrijvingen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hij zou jou als 19-jarige te makkelijk belachelijk kunnen maken. Geloof je wss toch niet, maar goed.Hij is erg, zo gemeen en stiekem.
Ook het type dat met "slechte" zou omgaan, maar niet hetzelfde gedrag zou vertonen. Beetje eng hoe hij is voor een 12-jarige.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:31 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
WahahahJa ze heeft ook allemaal rimpels joh!
Je snapt het wel.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je geeft wel enorm specifieke beschrijvingen.
Dat heet nadenken, you should try itquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:31 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
WahahahJa ze heeft ook allemaal rimpels joh!
Sport je?quote:
Je gebruikt je hersenen niet eerlijk!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat heet nadenken, you should try it
Er bloeit hier ietsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Sport je?
Hoe lang ben je?
Hoeveel weeg je?
Wat is je lievelingskleur?
Geloof je?
Welke kleur ogen heb je?
Welke kleur haar?
Wat een argumentquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:34 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Je gebruikt je hersenen niet eerlijk!
Geniepig in een extreme vorm. Dat het zelfs als volwassene lastig is om ermee te handelen.quote:
MGMT is zeker tof, ja!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:30 schreef Gratau het volgende:
[..]
net geluisterd, goed nummervind sky and sand toch beter
die is ook heel goed
Nee, een relatie tussen jou en Squirrel, potentiële vader van jouw kinderen en natuurlijk huwelijkspartner.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
poëzie, zijn we dit kwartaal mee bezigquote:
Wat zijn we intiem vandaag.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Sport je?
Hoe lang ben je?
Hoeveel weeg je?
Geloof je?
Welke kleur ogen heb je?
Welke kleur haar?
Die serie keek ik vroeger.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, een relatie tussen jou en Rookert, potentiële vader van jouw kinderen en natuurlijk huwelijkspartner.Hoe specifieker kan het zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aw gosh you got no Nuts.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, een relatie tussen jou en Squirrel, potentiële vader van jouw kinderen en natuurlijk huwelijkspartner.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een pure Turk.
Reus! Groei je nog? En waarom die emoticon bij gewicht, vind je je zelf dik? Hoe donkerbruin, zwartllijkend?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:37 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Wat zijn we intiem vandaag.
Sport je? Ik ga soms naar fitness.
Hoe lang ben je? 1,85
Hoeveel weeg je? 80 kilo![]()
Wat is je lievelingskleur? rood en zwart
Geloof je? als je bedoelt of ik moslim ben,, ja
Welke kleur ogen heb je? Donkerbruin =D
Welke kleur haar? Donkerbruin =D
En nu de vragen voor bilmiyorem:
Sport je?
Hoe lang ben je?
Hoeveel weeg je?
Geloof je?
Welke kleur ogen heb je?
Welke kleur haar?
Heb je mijn foto gevonden? =Dquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Reus! Groei je nog? En waarom die emoticon bij gewicht, vind je je zelf dik? Hoe donkerbruin, zwartllijkend?
Sporten: Ja
Lengte: klein.1,59/1,60
Gewicht: 47 tot 49
Lievelingskleur: meerdere
geloof je: ja
ogen: bruin
haar: zwart
quote:
etc etcquote:Zou je me omhelzen als ik verdrietig souw sijn?
Souw je mij soenen?
Sauw jei mein hard br3ken?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Reus! Groei je nog? En waarom die emoticon bij gewicht, vind je je zelf dik? Hoe donkerbruin, zwartllijkend?
Lievelingskleur: meerdere blauw
Ok.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:42 schreef Rookert het volgende:
Ik vind dit wel schattig![]()
![]()
Iedereen ouder dan 16 even niet meer reageren
ik ben ook bijna geen 16 meer.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:42 schreef Rookert het volgende:
![]()
Is toch raar dat je dat zomaar vraagt, alsof ik een foto van iedere onbekende tevoorschijn tover.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:42 schreef Rookert het volgende:
![]()
waarom die emoticon bij je lengte, vind je je zelf klein?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Lievelingskleur: meerdere
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mundus vult decipi
Nee, sommige personen gaan meteen googlen enz. enz. jwz. =Dquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Is toch raar dat je dat zomaar vraagt, alsof ik een foto van iedere onbekende tevoorschijn tover.
Er bloeit iets tussen mijn tenen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
in je PM's eis je anders het tegenovergestelde.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:44 schreef Gratau het volgende:
[..]
waarom die emoticon bij je lengte, vind je je zelf klein?Ik vind en weet dat ik klein ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was als reactie op zijn grootheid.
![]()
hoe lang ben jij? gokje; 1,75Ik ben een pure Turk.
ik ook.. maar ik heb je naam enzo niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:45 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Nee, sommige personen gaan meteen googlen enz. enz. jwz. =D
Schimmels?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:46 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Er bloeit iets tussen mijn tenen.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
in je PM's eis je anders het tegenovergestelde.
insluiten op verzoek gesloten!quote:
Check z'n vette moves dan!quote:
zie ik er op die foto klein uit ofzoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik vind en weet dat ik klein ben.Het was als reactie op zijn grootheid.
![]()
hoe lang ben jij? gokje; 1,75
ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:48 schreef Gratau het volgende:
[..]
zie ik er op die foto klein uit ofzo
ik ben rond de 1.80/85
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:49 schreef IHVK het volgende:
klikken op eigen risico
mijn tenen wat doe je!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aw gosh you got no Nuts.
klikken op eigen risico
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je wilt niet klikken, Je hersens zeggen niet klikken, Je ogen zeggen niet klikken, maar toch *click*quote:
klikken op eigen risico
BAN BAN BANSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Cool story, Hansel.
Als je zoveel moeite gaf aan je huiswerk, kijk waar was je dan. (zegt mijn vader altijd)quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
jawel, serieus. was minder dan 1 minuut werk.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:54 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Als je zoveel moeite gaf aan je huiswerk, kijk waar was je dan. (zegt mijn vader altijd)
Weet je hoe ver je komt met overschrijvenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
met 1 minuut huiswerk kom je niet ver.
maar dan ken je het niet! ik moet wel over.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:56 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Weet je hoe ver je komt met overschrijven
Slimste wat je hebt gehoord van je vaderquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:54 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Als je zoveel moeite gaf aan je huiswerk, kijk waar was je dan. (zegt mijn vader altijd)
Stuur PM =Dquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
Je ziet er wel te oud uit voor 3 havo.
Ga dan wegquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maar dan ken je het niet! ik moet wel over.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:56 schreef IHVK het volgende:
Ok een keer toen ik klein was, maar ik spontaan genezen.
FOK! of wiskunde?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ben al bijna klaar. nog een uurtje.
Uggggquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:56 schreef IHVK het volgende:
Ok een keer toen ik klein was, maar is spontaan genezen.
Kom op jongenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zwemmerseczeem
Vind je dit al erg?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:59 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Kom op jongen
waarom ooo waarom moe tik er op klikken.
Ik weet het. Maar liever iets dat overgaat dan iets permanents. Wees blij dat je geen permanente schimmelvoeten hebt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar ik ben nu immuun, kun jij niet zeggen.
nee ik vind het niet erg, maar soms zitten mijn ouders naast me en dan worden ze boos van waarom kijk je naar dit dat blabla,quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Vind je dit al erg?
Dan moet je geen medische programma's of horror kijken.
ze werden dit keer boos omdat je naar die tenen keek? of dus... meestal kijk je hele andere dingen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:02 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
nee ik vind het niet erg, maar soms zitten mijn ouders naast me en dan worden ze boos van waarom kijk je naar dit dat blabla,
'Andere dingen' jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ze werden dit keer boos omdat je naar die tenen keek? of dus... meestal kijk je hele andere dingen.![]()
Ja lijkt me wel vervelend.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar liever iets dat overgaat dan iets permanents. Wees blij dat je geen permanente schimmelvoeten hebt.
Ligt eraan wat ze nog meer aan hebben, soms is het 1 fluffy wolkje wat voorbij looptquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:04 schreef Gratau het volgende:
[..]
ik vind uggs best cool staan bij de dames
Oké......... Wat bedoel je nou? Ben een Boer !!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ze nog meer aan hebben, soms is het 1 fluffy wolkje wat voorbij loopt
Uggs + bontkraag + jas van nepbont, + trui van bont + een vacht op het gezicht?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:07 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Oké......... Wat bedoel je nou?
Ja nu snap ik het bijnaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Uggs + bontkraag + jas van nepbont, + trui van bont + een vacht op het gezicht?
Wel lekker zacht.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Uggs + bontkraag + jas van nepbont, + trui van bont + een vacht op het gezicht?
Mensen die sweatpants of trainingsbroeken al dan niet buitenshuis dragenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
Fuck dat uggs probleem, weet je wat veel erger is? Wijven die in een joggingbroek naar school komen met een gewoon topje er boven en een riem om dat topje heen (heupen of taille), zo'n enorme riem.
Hier noemen we ze h*****. en bij jullie?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
Fuck dat uggs probleem, weet je wat veel erger is? Wijven die in een joggingbroek naar school komen met een gewoon topje er boven en een riem om dat topje heen (heupen of taille), zo'n enorme riem.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
en als je uitglibbert op land je lekker zacht.
s******quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:10 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Hier noemen we ze h*****. en bij jullie?
je wil weer 16 zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:13 schreef IHVK het volgende:
hoer/slet/del
ongeveer hetzelfde.
de vraag is echter waarom ik hieraan mee doe.
rook je? Drink je? Ga je uit?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
squirreld, rook je? Drink je? Ga je uit?
Alcohol nee frisdrank ja,quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
drink je nooit tijdens het uitgaan?
Met welke reden? Mag je niet drinken? Wil je niet drinken? Als je niet wil drinken, met welke reden niet?quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Met welke reden? Mag je niet drinken? Wil je niet drinken? Als je niet wil drinken, met welke reden niet?
Veel vragen he.
Verstandig. Ben je wel van plan later te gaan drinken? Hoe lang mag je al uitgaan? Mag je zus ook uitgaan? Hoe lang mag die al uitgaan? Mogen jullie even laat thuiskomen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:17 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
mag niet drinken en wil het ook niet, het heeft veel invloed op je lichaam tot je 21ste.
![]()
Jemigquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Verstandig. Ben je wel van plan later te gaan drinken? Hoe lang mag je al uitgaan? Mag je zus ook uitgaan? Hoe lang mag die al uitgaan? Mogen jullie even laat thuiskomen?
Wiskundequote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Verstandig. Ben je wel van plan later te gaan drinken? Hoe lang mag je al uitgaan? Mag je zus ook uitgaan? Hoe lang mag die al uitgaan? Mogen jullie even laat thuiskomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |