quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ze lezen zeker stiekem de Rooie Oortjes die ze van de boekenwinkel gegapt hebbenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hmm.. ze zijn oversekst, maar wel slim. Dat kan wel.En ze lezen veel. Dat zou je niet verwachten he.
We weten nu wel dat je het over burakius hebt, bilmiquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat is subjectief, ik vind zijn humor beter dan de jouwe
Nee.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze lezen zeker stiekem de Rooie Oortjes die ze van de boekenwinkel gegapt hebben.
Okey.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat is subjectief, ik vind zijn humor beter dan de jouwe
Eeh ok, die zit dus niet bij mij op school.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
We weten nu wel dat je het over burakius hebt, bilmi.
Wat is de grap?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
hoe vinden jullie deze grap:
een meneer was naar de kapper geweest en toen kwam er een leerling en haalde haar handen door de haren van die man en zei: mooie haartjes meneer!
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat iedereen dit een rare actie vond.
Ik denk hetzelfde, maar aan de andere kant.. ze kunnen de lesstof blijkbaar wel aan en dat is genoeg om het vwo te halen. Voor de rest kunnen ze zo dom overkomen als ze maar willen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:48 schreef Ayca het volgende:
Nja soms vraag ik me ook af hoe sommige mensen het zo ver hebben geschopt op schooler zitten echt domme mensen bij
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:50 schreef Ayca het volgende:
Hey Wik heb je je gitaar al binnen?die zou toch vandaag komen?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:51 schreef IHVK het volgende:
Het is ook niet om te lachen.
/onderwerp afgesloten
Nee.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:55 schreef TheMagnificent het volgende:
Je snapt het toch wel?'Mijn' is het bezittelijk voornaamwoord van 'ik'.
Ik woon in een mijn. --> Ik woon in ik/mezelf.
Jaquote:
damn..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:55 schreef TheMagnificent het volgende:
Je snapt het toch wel?'Mijn' is het bezittelijk voornaamwoord van 'ik'.
Ik woon in een mijn. --> Ik woon in ik/mezelf.
Dan moet je een duurdere printer kopenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat zijn printercartridges toch ongelooflijk duur. weer 40 keiharde euro's naar de knoppen.
www.123inkt.nlquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat zijn printercartridges toch ongelooflijk duur. weer 40 keiharde euro's naar de knoppen.
Heb je in de buurt niet zo'n printshop waar ze cartridges vullen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar werken die 'neppe' wel bij alle printers? En dan willen die josti's ook nog eens mijn telefoonnummer zodat ze dat kunnen 'uitlenen' aan telefoonterroristenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
www.123inkt.nl
Goede winkel, binnen een dag binnen. Heb hun huismerk genomen en scheelde ruim de helft in kosten
Hebben die goedkopere cartridges?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dan moet je een duurdere printer kopen
Mooiquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja. Maar ik moet eerst even wat leuke akoestische riffjes/deuntjes zien te vinden
.
Hmm, volgens mij wel, maar mijn ouders hadden dezelfde printer en die konden ze ook nooit ergens bij laten vullenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je in de buurt niet zo'n printshop waar ze cartridges vullen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |