Nou er is een kansje dat IK papsie en mamsie vermoord heb!quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:21 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik hoop dat ze morgen nog leven!
Weet je ook waardoor hun ouders zijn overleden? En weet je hoe oud ze zijn? Misschien moet je morgen even naar de dierenwinkel gaan voor tips en advies en eventueel voer. Misschien mag je zelfs wel wat verse muizenkeutelsmeenemen!
quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:55 schreef JoepiePoepie het volgende:
Hoe gaat het met de lieve muisjes, ToT?
site:forum.fok.nl liefquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:48 schreef Demolisher_ het volgende:
Maybe een hele stomme vraag maar zijn erg oude topics ergens terug te vinden?
Bedankt, lekker veel leesvoerquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
site:forum.fok.nl lief
Waarin 'lief' de zoekterm is. Zoek je bijvoorbeeld specifiek alleen topics uit het BNW-forum met als zoekterm 'lief', dan kun je het zo doen:
site:forum.fok.nl lief bnw
Zoek je en in het BNW-forum en de zin 'ik ben lief', doe het dan zo:
site:forum.fok.nl "ik ben lief" bnw
Ik heb mijn post een beetje verbeterd. ('Intitle' toegevoegd aan de zoektermen.)quote:
Ik vind jouw avatar zo bij je passen op fok. Het beeld van een irritante wijsneus dat maar niet toegeeftquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik heb mijn post een beetje verbeterd. ('Intitle' toegevoegd aan de zoektermen.)
Zolang ik gelijk heb (wat eigenlijk altijd zo isquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:00 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik vind jouw avatar zo bij je passen op fok. Het beeld van een irritante wijsneus dat maar niet toegeeft
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus OF ik heb ze vermoord met het scheppen, OF er is wat anders gebeurd, zoals dat de zandbult al ingestort was of zo en ze gestikt zijn. De lijkjes zagen er nog wel erg goed uit, dus ik denk dat ik de ouders gedood heb!
Nou, ik ben van mening dat jij je bedient van een truc waar de slimmere fokker zich ook van bedient. Vooral in r&p. In r&p is het zo dat, als je zelf nooit met problemen komt aanzetten. Dus niks van jezelf laat horen/zien, waar jezelf mee zit. Dat anderen dan geen handvatten hebben om jou te trappen. Copycat is daar onder andere meester in. Je geeft geen open deuren/ramen tot je psyche. Zodat mensen niets om handen hebben om je mee aantevallen. Zoiets doe jij ook! je komt alleen naar buiten om iemand even te schoppen en dan ren je vlug weer naar binnenquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Zolang ik gelijk heb (wat eigenlijk altijd zo is) ga ik natuurlijk niet 'toegeven' dat ik geen gelijk heb
.
Dat plaatje vond ik toevallig een keer ergens op internet en ik vond dat ik erop leek. Helemaal als ik mijn haar gevlochten heb en mijn bril op heb. En het plaatje heette 'nerdgirl', nou dat ben ik zeker [ afbeelding ].
Neuh, fikse oogontsteking!quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Muffin overleden heeft hij het afgelegd tegen de Hulk ofzo
Yes!!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:47 schreef ToT het volgende:
Ow en de muisjes liggen weer in mijn hand te slapen nu!
Ik hoop dat ze de komende nacht ook weer overleven.
Nou, het heeft eigenlijk niet zoveel met een truc of tactiek te maken. Als ik een probleem heb dan ga ik daar een oplossing voor zoeken en/of ik bespreek het met mijn naasten. Bovendien lees ik zelden R&P-topics, dus als jij daar wel al je problemen hebt gepost, dan weet ik dat niet eens hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:39 schreef Schenkstroop het volgende:
Nou, ik ben van mening dat jij je bedient van een truc waar de slimmere fokker zich ook van bedient. Vooral in r&p. In r&p is het zo dat, als je zelf nooit met problemen komt aanzetten. Dus niks van jezelf laat horen/zien, waar jezelf mee zit. Dat anderen dan geen handvatten hebben om jou te trappen. Copycat is daar onder andere meester in. Je geeft geen open deuren/ramen tot je psyche. Zodat mensen niets om handen hebben om je mee aantevallen. Zoiets doe jij ook!
Toch beter lezen dan, want zelfs in dit topic heb ik vanmiddag nog iemand ergens mee geholpenquote:je komt alleen naar buiten om iemand even te schoppen en dan ren je vlug weer naar binnen![]()
(maar dat geeft niet hoor. is een goede tactiek.)
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:47 schreef ToT het volgende:
Ow en de muisjes liggen weer in mijn hand te slapen nu!
Ik hoop dat ze de komende nacht ook weer overleven.
O hellquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:05 schreef ToT het volgende:
NO!!!!Er is eentje ontsnapt!!!
Ik wilde ze net weer in het hokje zetten. Eentje vloog mijn mouw in en de ander sprong van mijn hand af. Die van mijn hand sprong kon ik net grijpen, maar toen ik die ene in mijn mouw wilde pakken, bleek hij al weer onder uit mijn trui ontsnapt te zijn!!!!
Tja die vind je nooit meer terug, er zijn hier meer dan genoeg verstopplekken!
Een muizenval met een beetje eten midden in je kamer zetten, dan vind je hem hopelijk vanzelf weer terugquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:05 schreef ToT het volgende:
Ik wilde ze net weer in het hokje zetten. Eentje vloog mijn mouw in en de ander sprong van mijn hand af. Die van mijn hand sprong kon ik net grijpen, maar toen ik die ene in mijn mouw wilde pakken, bleek hij al weer onder uit mijn trui ontsnapt te zijn!!!!
Tja, geen idee, misschien dat het lukt om snel een vergiet of grote kom erop te zetten als ie zit te etenquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:13 schreef ToT het volgende:
idd @ beetje eten, maar hoe krijg ik hem dan te pakken?
Ik denk terug aan die leuke beelden met donald duck en knabbel en babbel..quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:05 schreef ToT het volgende:
In je onderbroek. Em je merkte het pas toen je moest plassen en misgreep op de wcquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:00 schreef ToT het volgende:
BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OH MIJN GOD!!!!!!
WHAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAA!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Raad eens waar ik mijn muisje teruggevonden heb?
Bij zijn broertje in het nestje?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:00 schreef ToT het volgende:
BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OH MIJN GOD!!!!!!
WHAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAA!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Raad eens waar ik mijn muisje teruggevonden heb?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bij zijn broertje in het nestje?
Ik hoop niet dat je em tegen kwam toen je ging zitten?quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:31 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je em tegen kwam toen je ging zitten?
*splut*
Nou het ging dus als volgt: toen ik merkte dat het beestje niet meer in mijn mouw zat, heb ik overal onder mijn trui gevoeld. Nergens!quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:31 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je em tegen kwam toen je ging zitten?
*splut*
Nee, dat denk ik niet. Je hebt ze nu gevangen, en ik vermoed dat ze nog te jong zijn om zonder ouders te leven, dus ik denk niet dat je ze zomaar weer terug in de natuur kan zetten, omdat ze nu wennen aan gevangenschap.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:06 schreef ToT het volgende:
Schiet niet op met die misjes!Er is er net WEER eentje ontsnapt! Gelukkig heb ik 'm achter een gordijn kunnen vangen.
Ik denk dat het beter is dat ik ze een keer vrij ga laten of zo. Ik denk dat ze wel redelijk zelfredzaam zijn nu.
Misschien voorlopig nog ff in het hok laten en er niet uit halen, om zeker te zijn dat ze het straks in de buitenwereld kunnen redden.
Wat bedoel je met groene korrels? Die groene dunne staafjes? Die van mij eten die ook nietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:22 schreef ToT het volgende:
De groene korrels laten ze liggen, dus moet ik nu wel wat meer bijvoeren.
iddquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:23 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Wat bedoel je met groene korrels? Die groene dunne staafjes? Die van mij eten die ook niet.
Ik heb opeens ontzettende zin in een beschuitjequote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
Je kan de muisjes altijd nog opeten.
Hij was in het hol gekropen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Op je rúg???
Zat hij daar dan muis()stil, dat je dat niet gemerkt hebt?
Pindakaas daarentegen (serieus)quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:39 schreef ToT het volgende:
Nou muizen schijnen niet eens zo heel erg dol op kaas te zijn, heb ik begrepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |