2 kgquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:32 schreef Cerbie het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/59650132
[ afbeelding ]!
In Liseberg (Göteborg) kon je 2kg varianten winnen van deze
Ik mis weer alle actie vandaagquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:00 schreef ToT het volgende:
SalvadOR is een maand lang niet meer welkom op Fok!
En dan achterop de kinderwagen in een zonnetje van 30 graden. *wilde een Toblerone van 2kgquote:
Sommige mensen missen wat inlevingsvermogen?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:14 schreef Cerbie het volgende:Het gaat er bij een aantal NWS-users gewoon niet in, dat iemand een schurfthekel aan Marokkanen kan hebben na een sloot aan negatieve ervaringen.
Of hebben zelf nog nooit iets ervaren op dat gebied, dus dan is het makkelijk vergoelijken.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:25 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Sommige mensen missen wat inlevingsvermogen?
Antillianen, daar heb ik pas een hekel aan. Als je in Den Haag woont en vaak 'savonds de tram pakt dan weet je wat ik bedoel.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:14 schreef Cerbie het volgende:Het gaat er bij een aantal NWS-users gewoon niet in, dat iemand een schurfthekel aan Marokkanen kan hebben na een sloot aan negatieve ervaringen.
Nee... dit is een hoax dit kan nietquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:20 schreef mediaconsument het volgende:
Toch blijft het erg grappig.
[ afbeelding ]
http://www.geenstijl.nl/m(...)fout_met_pedobe.html
Pedo Bear is overal!
Ik heb twee uur geleden Food Inc. gekeken. Das toch wel een stuk werkelijkheid. Complot feitenquote:Op zondag 14 februari 2010 20:11 schreef Ticker het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)-data-organised.html
Samenzweringen bestaan niet, en kunnen nooit zoveel mensen bevatten die ermee te maken hebben.
Of.. wacht eens.
Gefeliciteerd met je actieve visuele cortexquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:55 schreef ATuin-hek het volgende:
Geweldig! Ik kwam net 1 van de onderzoekers tegen van de 7T scanner in Essen. Ben daar laatst langs geweest om te kijken en om als proefpersoon in dat ding te liggen. Hij had de data ondertussen verwerkt, en ik had toch wel een erg mooie activatie in mijn visuele cortex. De beste van de hele groep die dat experiment gedaan hadden. Waren er een stuk of 10.
Ging over hoog resolutie fMRI in de visuele cortex. Ze proberen met zoveel detail te kijken dat ze kunnen zien waar het BOLD signaal vandaan komtquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je actieve visuele cortexwat houdt dat precies in? Enlighten us please
Geweldig he? De hersenen zijn natuurlijk ook oneindig interessant. Dat er nu al zulke verfijnde apparatuur voor is dat je dit soort details kunt meten is fantastisch.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ging over hoog resolutie fMRI in de visuele cortex. Ze proberen met zoveel detail te kijken dat ze kunnen zien waar het BOLD signaal vandaan komtUit welke lagen van de cortex etc. Met BOLD kijk je in princiepe naar zuurstofgebruik in de hersenen. Neuronen die actief zijn geven stofjes af die bloedvaten in de omgeving verwijden. Die kleine verandering in bloedvolume en hoeveel zuurstof daar in zit kan je meten met fMRI
Zijn echt idioot kleine effecten, maar groot genoeg om met moderne apparatuur te meten.
De term Indo kan op meerdere manieren uitgelegd worden. Maar hier staat het wel redelijk goed uitgelegd.quote:
Nee natuurlijk nietquote:
In Nederland Door Opa (/oma)quote:
"Koelie's" zijn dacht ik Indiase slaven/mensen.quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:56 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
"Koelie's" zijn dacht ik Indiase slaven/mensen.
Koelie in het Hakka-Chinees is letterlijk vertaald zwaarmoedige/bezwaarde kracht (slaaf). Kghoe(-zwaarmoedig) Liet(-kracht). Niet dat het iemand wat kan schelen maar ik moest iets meer typen dan vijf woorden...
Wat interessant zeg, wat jij en Cerbie studeren. Ik hoop dat ze in de nabije toekomst ook mijn migraine-aandoening kunnen waarnemen. Of zien hoeveel vet ik in mijn aderen heb zitten. Mischien dat die twee wat met mekaar te maken hebben. Complete Bodychkecks kosten tegenwoordig 800,- Jammer dat het zo duur is en ik ben zo benieuwd wat mij wellicht fysiek scheelt.. Hoop dat dit soort scans en chckups snel betaalbaarder wordt. Dus hup hup werk aan die biomedische snufjes !quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ging over hoog resolutie fMRI in de visuele cortex. Ze proberen met zoveel detail te kijken dat ze kunnen zien waar het BOLD signaal vandaan komtUit welke lagen van de cortex etc. Met BOLD kijk je in princiepe naar zuurstofgebruik in de hersenen. Neuronen die actief zijn geven stofjes af die bloedvaten in de omgeving verwijden. Die kleine verandering in bloedvolume en hoeveel zuurstof daar in zit kan je meten met fMRI
Zijn echt idioot kleine effecten, maar groot genoeg om met moderne apparatuur te meten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |