Ja, eerlijk is eerlijk, jij hebt gewonnenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:13 schreef ToT het volgende:
....they're not watching you!
Hier weer verder!
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, eerlijk is eerlijk, jij hebt gewonnen
Lijkt wel een combinatie vanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:13 schreef ToT het volgende:
Just because you're paranoid doesn't mean.......they're not watching you!
NewYork > famous II Twin Towers > comic book "9" bucksquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die schoorsteenpijpen? Mwja daar zou je óf twee torens van kunnen maken óf een 11.
Die zag ik dus wél, alleen weet ik niet of je daar nu die betekenis aan kunt ontlenen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:00 schreef Schenkstroop het volgende:
maareh.. Lavenderr. you're kidding right, dta jehet niet ziet?
[..]
NewYork > famous II Twin Towers > comic book "9" bucks
De twee grootste "schoorstenen" die de horizon van NEWYORK sieren op allerlei plaatjes en dat zie je niet? omg
En wat ik zei over de prijs van amerikaanse comics in 1997 heb je vast niet gelezen of gaan we nu rondjkes draaien?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die zag ik dus wél, alleen weet ik niet of je daar nu die betekenis aan kunt ontlenen.
En die 9 bucks, tja, dat is gewoon de prijs.
Heb ik gelezen ja, maar wie weet is dit wel een speciale uitgave, dubbeldik ofzo, kan toch? Dus dan ook wat duurder.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En wat ik zei over de prijs van amerikaanse comics in 1997 heb je vast niet gelezen of gaan we nu rondjkes draaien?
Hm.. Tsja. de aflevering heette "The state of New York Vs. Homer Simpson". Dan nog vind ik het raar.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:40 schreef ToT het volgende:
Maar misschien was het gewoon een verwijzing naar het alarmnummer?
Dát is het! Baas ben je ToTquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:40 schreef ToT het volgende:
Maar misschien was het gewoon een verwijzing naar het alarmnummer?
Onzin hier? Dus hier kan ik veilig iets meligs neerzetten, zonder gelijk een note te krijgen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
Even een kickje.
Vanaf nu alle onzin hier ipv in FB?
En om het goede voorbeeld te geven:
![]()
![]()
Toch mooi dat ik na het kijken van dit fragment kan concluderen dat zelfs de conclusie 'klemlullen' maar relatief is aan de persoon wie het kijkt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |