sorry dat ik anders ben, zal het nooit meer doenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
JB is ook loops, maar die heeft dat toch beduidend minder
Dat is in de week ervoor. Tijdens ben je eigenlijk het meest normaalquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik word wel onzeker enzoNou ja, meestal ervoor...
Nee, net als de rest zeker.quote:
Vorige week ben ik de hele week thuis geweest.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:06 schreef Marvin. het volgende:
[..]
Ik had eergisteren en gisteren ook last van koorts.
Je lijkt wel wat op mn nichtjequote:
Dank jequote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:05 schreef Adolecens het volgende:
Hai newbie
[..]
Dat is in de week ervoor. Tijdens ben je eigenlijk het meest normaal
Ik ben tijdens altijd bloedgeilquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:05 schreef Adolecens het volgende:
Hai newbie
[..]
Dat is in de week ervoor. Tijdens ben je eigenlijk het meest normaal
Hihi dank je.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je lijkt wel wat op mn nichtje
Alleen is die twee keer zo dikze heeft dezelfde blik een beetje
O en je ziet er leuk uitleuker dan mn nichtje
[..]
Dank je
Hey Will al klaar met films maken ?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:09 schreef WillFerrell het volgende:
Zo, koffietijd.
Uhm, beterschap ?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:10 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben mijn dag al de hele dag perfect aan het balanceren. Wanneer moet ik kotsen, wanneer moet ik schijten. Soms gaat het goed, soms heb je bruine derrie langs je been lopen.
Ranzige details genoeg?
Dat heetf zij altijd twee weken ervoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben tijdens altijd bloedgeil![]()
maar kan dan toch niet echt genieten ervan
ZONDER staat erquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:10 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben mijn dag al de hele dag perfect aan het balanceren. Wanneer moet ik kotsen, wanneer moet ik schijten. Soms gaat het goed, soms heb je bruine derrie langs je been lopen.
Ranzige details genoeg?
Ik heb een sabbatical.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hey Will al klaar met films maken ?
Nee.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:10 schreef timmmmm het volgende:
Ranzige details genoeg?
Je kan ook uitgebreid iets duidelijk maken jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je lijkt wel wat op mn nichtje
Alleen is die twee keer zo dikze heeft dezelfde blik een beetje
O en je ziet er leuk uitleuker dan mn nichtje
[..]
Dank je
Nee moar!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:10 schreef timmmmm het volgende:
Ranzige details genoeg?
Mijn vriend werkt op een booreiland en ik heb een tijd gehad dat ik juist bloedgeil was als hij net 2 dagen op een eiland zatquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat heetf zij altijd twee weken ervoor![]()
![]()
![]()
Dan is het huis te klein en de dag te kort
Zaten er pitjes in?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:10 schreef timmmmm het volgende:
Ranzige details genoeg?
Wat nou?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je kan ook uitgebreid iets duidelijk maken ja
Ik doe inspiratie op as we speak.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kun je goede films bedenken.
Had ik geweten dat er zulke geile dames in deze reeks waren, had ik het niet over bruine derrie gehad.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben wel echt een pozer.Dit komt uit die reeks, wel van iets verder af, beetje zo'n puppy kop.
![]()
[ afbeelding ]
vriend? Was jij niet met die Fb?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee moar!!
[..]
Mijn vriend werkt op een booreiland en ik heb een tijd gehad dat ik juist bloedgeil was als hij net 2 dagen op een eiland zat
Kon dat niet in een spoiler?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben wel echt een pozer.Dit komt uit die reeks, wel van iets verder af, beetje zo'n puppy kop.
![]()
[ afbeelding ]
Ga nu eens wat verder door in de reeks en post de foto's zonder klerenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef wolvendagen het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
En hoe bevalt dat vreemdgaan je nu?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn vriend werkt op een booreiland en ik heb een tijd gehad dat ik juist bloedgeil was als hij net 2 dagen op een eiland zat
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef wolvendagen het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik doe inspiratie op as we speak.
Plak zijn ogen af !quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kon dat niet in een spoiler?
Mn vriend zit nu kwijlend mee te kijken
Van de onderkant is het water, van de bovenkant zitten er pitjes in. De volgende keer zal ik in je bek kotsenquote:
Hoi vriend van Huppelmuts.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
No way.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ga nu eens wat verder door in de reeks en post de foto's zonder kleren![]()
[..]
En hoe bevalt dat vreemdgaan je nu?
En daarna neuken in de kots?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Van de onderkant is het water, van de bovenkant zitten er pitjes in. De volgende keer zal ik in je bek kotsen
Je lijkt op meiden die uit Denemarken komen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef wolvendagen het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Is ie vanavond nóg geilerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil mn haar korter knippen, maar als ik dan mooie meisjes met lang haar zie dan wil ik het niet meerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef wolvendagen het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Wanneer je een pittig kort kapsel neemt, zal ik ook stappen moeten nemen om je uit KLB te verbannen. Er zijn grenzen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil mn haar korter knippen, maar als ik dan mooie meisjes met lang haar zie dan wil ik het niet meer![]()
Lange haren staan je goed.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil mn haar korter knippen, maar als ik dan mooie meisjes met lang haar zie dan wil ik het niet meer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |