sorry dat ik anders ben, zal het nooit meer doenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
JB is ook loops, maar die heeft dat toch beduidend minder
Dat is in de week ervoor. Tijdens ben je eigenlijk het meest normaalquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik word wel onzeker enzoNou ja, meestal ervoor...
Nee, net als de rest zeker.quote:
Vorige week ben ik de hele week thuis geweest.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:06 schreef Marvin. het volgende:
[..]
Ik had eergisteren en gisteren ook last van koorts.
Je lijkt wel wat op mn nichtjequote:
Dank jequote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:05 schreef Adolecens het volgende:
Hai newbie
[..]
Dat is in de week ervoor. Tijdens ben je eigenlijk het meest normaal
Ik ben tijdens altijd bloedgeilquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:05 schreef Adolecens het volgende:
Hai newbie
[..]
Dat is in de week ervoor. Tijdens ben je eigenlijk het meest normaal
Hihi dank je.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je lijkt wel wat op mn nichtje
Alleen is die twee keer zo dikze heeft dezelfde blik een beetje
O en je ziet er leuk uitleuker dan mn nichtje
[..]
Dank je
Hey Will al klaar met films maken ?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:09 schreef WillFerrell het volgende:
Zo, koffietijd.
Uhm, beterschap ?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:10 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben mijn dag al de hele dag perfect aan het balanceren. Wanneer moet ik kotsen, wanneer moet ik schijten. Soms gaat het goed, soms heb je bruine derrie langs je been lopen.
Ranzige details genoeg?
Dat heetf zij altijd twee weken ervoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben tijdens altijd bloedgeil![]()
maar kan dan toch niet echt genieten ervan
ZONDER staat erquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:10 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben mijn dag al de hele dag perfect aan het balanceren. Wanneer moet ik kotsen, wanneer moet ik schijten. Soms gaat het goed, soms heb je bruine derrie langs je been lopen.
Ranzige details genoeg?
Ik heb een sabbatical.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hey Will al klaar met films maken ?
Nee.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:10 schreef timmmmm het volgende:
Ranzige details genoeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |