Die strip moet ik weer eens lezen, van vorig jaar dacht ik. Die was hilarischquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:09 schreef Dennis_enzo het volgende:
Pim pam pet
Ik lig in mijn ledikant
Ik hou van je eten, al zijn je voeten groot.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:47 schreef neen het volgende:
Karel Paardeboot is ook wel een baas trouwensdie is altijd Clarabella aan het dissen
Fan-tas-tischquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:09 schreef Dennis_enzo het volgende:
Pim pam pet
Ik lig in mijn ledikant
Dat zou niet kunnen, dan moeten ze vanaf nu allemaal consistent en origineel zijn. Vaak worden oude verhalen aangepast en in nieuwe vorm uitgebracht. Ook hebben ze verschillende schrijvers die allemaal zo hun eigen indeling van Duckstad hebben. Om nog maar niet te spreken over vertalingen van strips uit andere landen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:49 schreef GasTurbine het volgende:
Douwe Dabbert moet naar Duckstad verhuizen. Epic.
Ze moeten trouwens eens een plattegrond maken en zich daar ook eens aan houden.
Idd en omdat Clarabella dom en onorigineel is, zijn haar revancheacties altijd flauw en blijft Karel baas.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:47 schreef neen het volgende:
Karel Paardeboot is ook wel een baas trouwensdie is altijd Clarabella aan het dissen
Meestal is de 1e met de laatste de leukste, de rest maakt mij niet uit. Behalve de Duckstadkrant dan. Joop heet toch ook Sjaak? In een van de 50 Duckies heet het Sjaaks Honk ofzo.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:52 schreef Kingside het volgende:
Zoals elke week is het weer een genot om door de befaamde Donald Duck heen te bladeren. Maar nadat ik door het eerste nagenoeg altijd vermakelijke verhaal heen ben komen er altijd een aantal kutverhalen over Tokkie Tor, Rakker, Knabbel en Babbel, Broer Konijn en consorten. Zij vallen echt in het niet bij de heerlijke verhalen van de geniale bewoners van Duckstad als Donald, Dagobert, Guus Geluk, Willie Wortel, Bolderbast en natuurlijk Joop van de snackbar.
Klacht: Non-Duckstadbewoner verhalen in de DD
Klacht2: Katrien is een kuthoer
Ik ben niets in Mickey Lost Het Op! Want ik denk niet zo goed na, en de hint zit hem altijd in iets in het plaatje waar je niet 1 2 3 naar kijkt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:58 schreef Nikmans het volgende:
Ik vind die verhalen van Mickey Mouse altijd schijtirritant, waar hij zo'n speurneus is en altijd met zijn hand voor zijn mond en één opgetrokken wenkbrauw zaken oplost
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik ben niets in Mickey Lost Het Op! Want ik denk niet zo goed na, en de hint zit hem altijd in iets in het plaatje waar je niet 1 2 3 naar kijkt.
Ik ben niet goed in sloom lezen, ik kijk snel naar de plaatjes, en dan lees ik hem nog eens goed door, maar dat gaat dus niet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:00 schreef Arn0 het volgende:
[..]
![]()
Tienjarigen kunnen die Mickey Lost het Op strips nog oplossen
Houd jij het maar bij de Brievenbus.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in sloom lezen, ik kijk snel naar de plaatjes, en dan lees ik hem nog eens goed door, maar dat gaat dus niet.
En natuurlijk Een Weekje...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:55 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
En het kleine stripje in de brievenbus.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:58 schreef Nikmans het volgende:
en altijd met zijn hand voor zijn mond en één opgetrokken wenkbrauw zaken oplost
quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:39 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Hé, een autobandenfabriek! Ik wist niet dat ik die ook had!Met die lopende band
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:16 schreef Doler12 het volgende:
Die Dagobert wet een viezerik is het ook!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |