Haha die is zo geweldig he:D Gewoon een polonaise door de supermarktquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:50 schreef Arn0 het volgende:
Donald blijft toch een held hé![]()
[ afbeelding ]
Keizer die Donald, Bolderbast ziet al zijn bezittingen en herinneringen verbranden en Donald lacht er gewoon bij. Dit is waar je echte mannen aan kan herkennen.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:50 schreef Arn0 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat staart uw oog? Weet, met mijn boogquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:25 schreef 9611Niels het volgende:
Ach en wee ben ik de klos,
met mijn boog schoot ik een albatros.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:50 schreef Arn0 het volgende:
[ afbeelding ]
De player, hier kan Justin Bieber niet aan tippen!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:22 schreef MinistervanOnderwijs het volgende:
Wat gek dat die arme groene vogel en zijn paard niet worden genoemd! Die zijn helemaal niet leuk!![]()
[ afbeelding ]
En tijdens de koffie.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:23 schreef FapFap het volgende:
de donald duck is voor op de wc, meer niet, zeik niet.
Oh, dan heb ik hem perongeluk verward met Panchito of hoe hij ook heet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:24 schreef Dichtpiet. het volgende:
Joe Carico had geen paard. Jij bedoelt die Mexicaan.
Wie kent deze nog?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:15 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Wat staart uw oog? Weet, met mijn boog
schoot ik de albatros.
Superdonaldquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:31 schreef Derek010 het volgende:
Neem gewoon de Donald Duck Extra. Da´s gewoon bedoeld voor mensen zoals jou.
Maar Kleine zeemeermin etc. zijn echt irritant.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |