Schaap.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:09 schreef postmortum het volgende:
Oh en ik kan ook niet naar een andere kroeg gaan , omdat iedereen hier wil blijven
ik weet het en normaal hebben ze wel altijd Fristiquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:10 schreef Fha het volgende:
wat een klote tent.
Je zou bijna van pure frustratie ophouden met bob zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:11 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik weet het en normaal hebben ze wel altijd Fristi
ik weet hetquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Je zou bijna van pure frustratie ophouden met bob zijn
hunquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
gewoon naar andere kroeg gaan.. jij bent de bob hoor.. hun zitten aan jou vast jij niet aan hun
dit is onze stamkroegquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
gewoon naar andere kroeg gaan.. jij bent de bob hoor.. hun zitten aan jou vast jij niet aan hun
normaal welquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:22 schreef bajesklant het volgende:
[..]
Slechte keuze als ze niet eens fristi hebben !
Niet dus want hij is de bobquote:
ja blackberry en waarom zou je niet in de kroeg zitten op een dinsdag? in het weekend zitten er al de 15 jarigen daarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:33 schreef Bill_E het volgende:
op dinsdag naar de kroeg? en dan in de kroeg gaan zitten fokken?
gewoon weglopen, dat zal ze lerenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:09 schreef postmortum het volgende:
ik moet vandaag de bob zijn dus terwijl iedereen zich hier vol staat te gieten met wodka , Bacardi en andere lekkernijen moet ik hier iets anders drinken. Ik vraag dus net om een Fristi aangezien de hele tijd water of cola drinken ook niet alles is. Blijken ze geen Fristi te hebben , terwijl het wel op de kaart staat![]()
Oh en ik kan ook niet naar een andere kroeg gaan , omdat iedereen hier wil blijven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |