.
. . En toen ik een foto wilde maken liet ze de komkommer gauw op de grond vallen... tuttebel.
. En toen ik een foto wilde maken liet ze de komkommer gauw op de grond vallen... tuttebel. 

Serieuze business, dat eten he?
 Serieuze business, dat eten he? 

maar dat terzijde, ik heb daar ook even over nagedacht, maar het leek me eigenlijk geen probleem als ze leert dat het ook anders kan. Op die manier hoeven wij haar geen geprakt eten van een lepel te leren eten, maar krijgt ze dat wel onder de knie. Ik heb wel tegen de leidsters verteld dat wij Rapleyen en ik zeg ook iedere woensdag (ze gaat maar 1 keer per week) wat ze wel of niet mag hebben.
 maar dat terzijde, ik heb daar ook even over nagedacht, maar het leek me eigenlijk geen probleem als ze leert dat het ook anders kan. Op die manier hoeven wij haar geen geprakt eten van een lepel te leren eten, maar krijgt ze dat wel onder de knie. Ik heb wel tegen de leidsters verteld dat wij Rapleyen en ik zeg ook iedere woensdag (ze gaat maar 1 keer per week) wat ze wel of niet mag hebben.

ze slobbert ze helemaal uit en schraapt ze dan leeg met dr kaakjes haha. En dan komt er zo'n los zielig velletje weer naar buiten.
 ze slobbert ze helemaal uit en schraapt ze dan leeg met dr kaakjes haha. En dan komt er zo'n los zielig velletje weer naar buiten. 

)
 )

Mooi al dat rood en dan die prachtige blauwe ogen.
  Mooi al dat rood en dan die prachtige blauwe ogen.   

haha dat klinkt chaotischer dan het in de praktijk is hoor
 haha dat klinkt chaotischer dan het in de praktijk is hoor 

Soepstengel en broodkorst waren wel een groter succes, maar daar breken ook geen bolletjes vanaf
 Soepstengel en broodkorst waren wel een groter succes, maar daar breken ook geen bolletjes vanaf  

hier gaat er ook nog geen hele halve in hoor, maar ze vindt het geweldig om eraan te sabbelen en af en toe een stukje af te bijten enzo. En zo'n halve kan ze precies mooi vasthouden zonder dat het te pieterig wordt als ze een stuk afbijt. Dus zit ze hier vaak met twee halfjes in de hand hahaquote:Op maandag 8 maart 2010 19:15 schreef mefke79 het volgende:
Linda, bedankt voor de tip! De rijstwafel is inmiddels al soldaat gemaakt. Beetje dan he, niet een hele halve rijstwafel...

Waar blijven de foto's?quote:Op maandag 8 maart 2010 19:15 schreef mefke79 het volgende:
Linda, bedankt voor de tip! De rijstwafel is inmiddels al soldaat gemaakt. Beetje dan he, niet een hele halve rijstwafel...
 Was het inderdaad te glibberig zeker?
 Was het inderdaad te glibberig zeker?

waaaaaaaaah!!!quote:Op maandag 8 maart 2010 19:42 schreef huuphuup het volgende:
Twinkly die slabber komt uit Japan die heeft een vriend vorig jaar voor ons meegebracht. Mijn vriend is nu in japan ik kan wel vragen aan hem of hij kan kijken voor eentje maar ik heb geen idee wat ze kosten.
 Dat vind ik leuk en lief!
 Dat vind ik leuk en lief! 

ik word al moe als ik aan de trap denk en het fototoestel ligt boven. Maar goed gekeurd is het zeker, dus er komt een volgende keer en die zet ik dan op de foto.
  ik word al moe als ik aan de trap denk en het fototoestel ligt boven. Maar goed gekeurd is het zeker, dus er komt een volgende keer en die zet ik dan op de foto. 

mja hij zit op een of ander eiland dus ik weet niet of ze dat soort prulletjes daar hebben. Maar ik vraag hem wel of ie wil kijken. Ik wil er ook wel nog eenquote:Op maandag 8 maart 2010 19:45 schreef Twinkly het volgende:
[..]
waaaaaaaaah!!!Dat vind ik leuk en lief!
Wat verleidelijk om dan alles van Totoro te gaan kopen
hoe gaat het met zijn stofjesjacht?

Jij hebt een leuke Liefquote:Op maandag 8 maart 2010 19:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mja hij zit op een of ander eiland dus ik weet niet of ze dat soort prulletjes daar hebben. Maar ik vraag hem wel of ie wil kijken. Ik wil er ook wel nog een
hij gaat morgen op jurkjesjacht

Die foto's..
 Die foto's..  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |