hier gaat er ook nog geen hele halve in hoor, maar ze vindt het geweldig om eraan te sabbelen en af en toe een stukje af te bijten enzo. En zo'n halve kan ze precies mooi vasthouden zonder dat het te pieterig wordt als ze een stuk afbijt. Dus zit ze hier vaak met twee halfjes in de hand hahaquote:Op maandag 8 maart 2010 19:15 schreef mefke79 het volgende:
Linda, bedankt voor de tip! De rijstwafel is inmiddels al soldaat gemaakt. Beetje dan he, niet een hele halve rijstwafel...
Waar blijven de foto's?quote:Op maandag 8 maart 2010 19:15 schreef mefke79 het volgende:
Linda, bedankt voor de tip! De rijstwafel is inmiddels al soldaat gemaakt. Beetje dan he, niet een hele halve rijstwafel...
waaaaaaaaah!!!quote:Op maandag 8 maart 2010 19:42 schreef huuphuup het volgende:
Twinkly die slabber komt uit Japan die heeft een vriend vorig jaar voor ons meegebracht. Mijn vriend is nu in japan ik kan wel vragen aan hem of hij kan kijken voor eentje maar ik heb geen idee wat ze kosten.
mja hij zit op een of ander eiland dus ik weet niet of ze dat soort prulletjes daar hebben. Maar ik vraag hem wel of ie wil kijken. Ik wil er ook wel nog eenquote:Op maandag 8 maart 2010 19:45 schreef Twinkly het volgende:
[..]
waaaaaaaaah!!!Dat vind ik leuk en lief!
Wat verleidelijk om dan alles van Totoro te gaan kopen![]()
hoe gaat het met zijn stofjesjacht?
Jij hebt een leuke Liefquote:Op maandag 8 maart 2010 19:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mja hij zit op een of ander eiland dus ik weet niet of ze dat soort prulletjes daar hebben. Maar ik vraag hem wel of ie wil kijken. Ik wil er ook wel nog een![]()
hij gaat morgen op jurkjesjacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |