Ik klik wel eens op een link.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:43 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
luilak, niet eens moeite doen voor een beetje downloaden?
jij maakt toch niet de sushi dat doet phenoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Multi tasken is een hoax en ik moet al koken. Dus
Ben al druk zat met uploaden hmmquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:43 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
luilak, niet eens moeite doen voor een beetje downloaden?
Verder bestaat er geen eten natuurlijkquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij maakt toch niet de sushi dat doet pheno
Mens, ga schoenen kopenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Verder bestaat er geen eten natuurlijk
Nog meerquote:
niet tijdens een KSC sushi meetquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Verder bestaat er geen eten natuurlijk
Ah, ik wil best wat sashimi snijden. Of een miso soepje maken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet tijdens een KSC sushi meet
sashimiquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, ik wil best wat sashimi snijden. Of een miso soepje maken.
*proestquote:
Ja, kijk, van dat soort opmerkingen word ik nieuwsgierig,quote:
Tuulukquote:
Met LLquote:
Ik zie m anders nie hoor. is nog 75 posts te vroeg, denk ikquote:
Ik krijg zin om naar mijn favo sushi tent te gaan. Dat is pas kut, wetend dat het een kleine 10000 km verder op is.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik krijg honger van al dat eten
Goed hequote:
Nog geen 24 uur met die maglev zetpil van jequote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik krijg zin om naar mijn favo sushi tent te gaan. Dat is pas kut, wetend dat het een kleine 10000 km verder op is.
Je ziet niks van dat ei hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed he![]()
Moet ook nog zoiets maken over het afgelopen jaar, maar het wordt nooit meer zo cool als die met LL erin
Overigens ligt dat niet alleen aan LL
Ik dacht dat ik m online zag, maar het was iemand anders,,,quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zie m anders nie hoor. is nog 75 posts te vroeg, denk ik.
hahahahhaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jonguhzit niet te fokken met me ei
![]()
anders ik wel maar tegen de tijd dat ik daar ben zullen ze wel willen sluitenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik krijg zin om naar mijn favo sushi tent te gaan. Dat is pas kut, wetend dat het een kleine 10000 km verder op is.
Braaf!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:14 schreef DaMart het volgende:
Ik moest hier posten, werd mij verteld.
welk eiquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:14 schreef DaMart het volgende:
Dat van Fles. Moet je maar MPG'en.quote:
Die in Fles zijn rug, die waar die kies tussen zitquote:
ik heb niks verteldquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:14 schreef DaMart het volgende:
Hij heeft vast met een geel vogeltje gebabbeldquote:
Ik heb nog wel een reserveveter voor jullie!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Braaf!
Ik vind dat jij ook nog een donatie moet doen voor de nieuwe schoenen van Vogeltje en ik
Jeejquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een reserveveter voor jullie!
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Die in Fles zijn rug, die waar die kies tussen zit
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:14 schreef DaMart het volgende:
lijkt er wel opquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij heeft vast met een geel vogeltje gebabbeld
Goed plan, ik stel voor dat wij het KSC goede doel worden!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Braaf!
Ik vind dat jij ook nog een donatie moet doen voor de nieuwe schoenen van Vogeltje en ik
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:28 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Goed plan, ik stel voor dat wij het KSC goede doel worden!
ik geloof jequote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:30 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Dit geel vogeltje is onschuldig! Echt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |