Stokjes of je vingers. Never nooit niet bestekquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Je hebt last van je rug, niet van die uitsteeksels waarmee je stokkies/bestek vast kunt houden hoor
Zal wal weze, maar sushi voor mijn neus zie ik gewoon niet zo zittenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Je hebt last van je rug, niet van die uitsteeksels waarmee je stokkies/bestek vast kunt houden hoor
Ging om het ideequote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:56 schreef Pheno het volgende:
Stokjes of je vingers. Never nooit niet bestek
I know.quote:
Ligt eraan, hoe verkouden ben je en wil je echt een uni look-a-like (uni = zee-egel) op je sushi?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal wal weze, maar sushi voor mijn neus zie ik gewoon niet zo zitten![]()
Oke nou durf ik niet meerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ligt eraan, hoe verkouden ben je en wil je echt een uni look-a-like (uni = zee-egel) op je sushi?
[ afbeelding ]
Verse zee-egel is superlekker. Maar dan ook echt vers. Als in net opengemaakt. Hoe langer het blijft liggen, hoe ranziger, imho. In Nederland niet lekker te krijgen, overduidelijkquote:
Ik geloof je meteenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verse zee-egel is superlekker. Maar dan ook echt vers. Als in net opengemaakt. Hoe langer het blijft liggen, hoe ranziger, imho. In Nederland niet lekker te krijgen, overduidelijk
In japan sta ik nergens meer van te kijken. Gehele starwars darth vader hubs of R2D2 hub. En weet ik voor debiele usbsticksquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:12 schreef Fha het volgende:
Zijn er eigenlijk ook usb-kippen?Dan wil ik er een
http://www.geeky-gadgets.com/rubber-chicken-usb-drive/quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:12 schreef Fha het volgende:
Zijn er eigenlijk ook usb-kippen?Dan wil ik er een
Ik heb wel eens een usb wii remote gezien, die vond ik wel grappig, maar dat ding moest 10 euro kosten en had dan maar 1 gig geheugen.quote:
Wauw!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Met Lego kun je alles maken![]()
[ afbeelding ]
Ja die prijzen zijn altijd een beetje jammerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:18 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een usb wii remote gezien, die vond ik wel grappig, maar dat ding moest 10 euro kosten en had dan maar 1 gig geheugen.
Maar een usb kip is natuurlijk VEEL leuker!
Oeh, die wil ik hebben! die is leuk.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik ook genoeg gezien daar. Vast ook wel ergens anders te krijgen, maar zag ze daar voor het eerstquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Doe maarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:24 schreef Pheno het volgende:
Of als ik nog eens ga (kans is 90+ %) dan jij wil ik er best wel wat meenemen
Ikke ook een ikke ook een!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |