abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77930326
En vandaag een erg positieve reactie gehad op een sollicitatie. Mijn opleiding en ervaring sluit perfect aan bij de functie. Ze zoeken alleen iemand voor de lange termijn en daarvoor is de reisafstand wat groot (ca 100km enkel). Daarop geantwoord dat bij lange termijn plannen een verhuizing zeker overwogen werd, en dat was precies het antwoord waar ze op zaten te wachten.
Ik word meegenomen in de procedure en kreeg alvast te horen dat als ik dichter in de buurt had gewoond, dat ik dan het eerste gesprek kon noteren.
pi_77939217
Mijn vrouw zit ook al een half jaar thuis. Ze heeft talloze sollicitatiebrieven geschreven en gaat 2 tot 3 keer per week naar uitzendbureau's maar nog geen 1 uitnodiging ontvangen. Randstad had zelfs gevraagd of ze haar mochten uitschrijven omdat ze niks voor haar konden vinden.
Dit is echt frustrerend en zeker nu deze maand haar ww stopt.
Mijn collega's en familieleden zijn allemaal aan het zoeken voor d'r.

Vind het erg zielig voor haar want ze denkt dat het aan haar ligt dat ze geen baan kan vinden. Haar zelfvertrouwen wordt steeds minder en minder.
En aan haar ervaring/opleiding ligt het echt niet.

Hierbij mijn oproep:

Mocht iemand in de buurt van Zwijndrecht nog een leuke baan weten als adm.medewerkster of telefoniste/receptioniste dan graag.

Alvast bedankt.
pi_77941613
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 23:00 schreef ronnym het volgende:
Mijn vrouw zit ook al een half jaar thuis. Ze heeft talloze sollicitatiebrieven geschreven en gaat 2 tot 3 keer per week naar uitzendbureau's maar nog geen 1 uitnodiging ontvangen. Randstad had zelfs gevraagd of ze haar mochten uitschrijven omdat ze niks voor haar konden vinden.

Vind het erg zielig voor haar want ze denkt dat het aan haar ligt dat ze geen baan kan vinden. Haar zelfvertrouwen wordt steeds minder en minder.

Hierbij mijn oproep:

Mocht iemand in de buurt van Zwijndrecht nog een leuke baan weten als adm.medewerkster of telefoniste/receptioniste dan graag.

Alvast bedankt.

nou die heb ik wel regelmatig voorbij zien komen hoor... zwijndrecht, barendrecht, dordrecht, rotterdam, schiedam

Staat ze ook bij vacaturebanken aangemeld? daar komen ze vaak voorbij hoor
Zal morgen ff precies pzoeken welke sites t zijn
pi_77945282
Het ligt ook aan de leeftijd he? Er kunnen dan wel vacatures zijn... boven de 35 jaar heb je toch al snel een probleem in deze tijd.
pi_77948490
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 18:51 schreef Dromer het volgende:

[..]

True. Maar voorlopig houd ik toch nog even vast aan m'n grens. Als het niet snel aantrekt zal ik wellicht mijn eisen eerder bijstellen. In dit geval ging het om een tijdelijke baan van 3 maanden en verlaagden ze het aanbod ook nog eens een dag later van 1800 naar 1700 en deden alsof ik gek was, terwijl ik het op mail van hen had staan. Tevens vind ik het ook een beetje lullig op mijn cv staan:: een junior baantje (in naam) waar ze ook startende HBO'ers voor willen aannemen, terwijl ik al 40 ben met een hoop ervaring in betere functies.
Ok dan wordt het ook weer anders. Ik dacht iets voor langere tijd. En dat ze ineens het salaris verlagen is ook raar. Misschien kijken wie er dan nog steeds geinteresseerd is, zodat ze een gemotiveerd iemand hebben??

En leeftijd speelt voor mij persoonlijk nog niet echt mee... ik ben die startende HBOer, dus misschien dat ik er anders tegenaan kijk.
pi_77948539
Ik hoorde gisteren trouwens van een oudklasgenootje dat hij is uitgenodigd waar ik ook gesolliciteerd heb.
Heb zelf nog niks gehoord, dus zal wel niks worden.
pi_77954534
Wij zien deze vacatures ook voorbij komen en daar reageert zij ook op. Alleen word ze nooit uitgenodigd voor een gesprek.
Ze staat al overal ingeschreven.
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 00:06 schreef psv-gomes het volgende:

[..]

nou die heb ik wel regelmatig voorbij zien komen hoor... zwijndrecht, barendrecht, dordrecht, rotterdam, schiedam

Staat ze ook bij vacaturebanken aangemeld? daar komen ze vaak voorbij hoor
Zal morgen ff precies pzoeken welke sites t zijn
pi_77960234
quote:

Hierbij mijn oproep:

Alvast bedankt.
Wij zoeken een invaller voor een paar dagen per week (adm werk)
omgeving Groot amsterdam
PM als het interresant mocht zijn
Ik ben geen recruiter maar kreeg een mail datwe op zoek zijn naar een temp voor die functie wegens ziekte.
En ik heb geen werkeloze kennissen verder...
pi_77960383
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 17:38 schreef psv-gomes het volgende:

[..]

tempo-team zeker?
Zo klinkt het wel ja.

Ik zou me bij TT niet eens inschrijven. Ze luisteren toch niet naar jouw wensen en al ze je ergens hebben ondergebracht ben je bedant. Dat is mijn ervaring althans.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_77960394
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 18:23 schreef Disavowed het volgende:

[..]

Zo klinkt het wel ja.

Ik zou me bij TT niet eens inschrijven. Ze luisteren toch niet naar jouw wensen en al ze je ergens hebben ondergebracht ben je bedankt. Dat is mijn ervaring althans.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_77963085
Je zou ook de edit-knop kunnen gebruiken...
  zaterdag 13 februari 2010 @ 23:56:47 #187
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_77972718
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 18:23 schreef Disavowed het volgende:

[..]

Zo klinkt het wel ja.

Ik zou me bij TT niet eens inschrijven. Ze luisteren toch niet naar jouw wensen en al ze je ergens hebben ondergebracht ben je bedant. Dat is mijn ervaring althans.
TT IT professionals wilden me niet eens inschrijven omdat ik geen afgeronde beroepsopleiding heb, terwijl ik wel een hoop ervaring plus een hogere certificering heb.
Hun klanten zouden het niet willen. Ik denk dan dat ze als accountmanager heel erg slechte verkopers zijn.
(liever een broekie net van school dat niks kan (ik heb zat met ze te maken gehad) dan iemand met een hoop ervaring en notabene de certificering die ze weer aan die broekies gaan vragen)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_77974653
Ik vind dat de uzb's wel correct moeten reageren naar de sollicitanten maar mbt inschrijven etc moet men niet vergeten dat een uitzendbureau gewoon een commercieel bedrijf is. Ze pikken de beste 'producten' er uit en proberen die weer te verkopen.

Geen CWI of wat dan ook.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_77975042
quote:
Op zondag 14 februari 2010 01:34 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ik vind dat de uzb's wel correct moeten reageren naar de sollicitanten maar mbt inschrijven etc moet men niet vergeten dat een uitzendbureau gewoon een commercieel bedrijf is. Ze pikken de beste 'producten' er uit en proberen die weer te verkopen.

Geen CWI of wat dan ook.
Dat gebeurt maar al te vaak. Het komt ook omdat sommige uitzendbureau's zo onbeschoft zijn, dat verwacht je niet van een commerciëel bedrijf, maar wel van de overheid.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_77977889
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 19:08 schreef Tiez10 het volgende:

[..]

Als het hier in de buurt was, zou ik het gewoon doen. Nu zou ik ervoor naar het westen moeten verhuizen. Dat betekent direct allerlei extra kosten en sowieso veel meer huur (ik zit hier echt lekker cheap ). Nu wil ik best wel richting randstad, maar dan wel voor een een paar honderd euro meer.. Mgoed, heb er verder ook nog niets over gehoord, dus misschien gaat het sowieso al helemaal niet door...
Bedankt voor de tip. Weer een vacture waar ik achteraan kan. Aangezien Amstelveen maar 1,5 uur reizen bij mij vandaan is en mijn maandelijke lasten nog geen 300 euro zijn is de baan erg aantrekkelijk voor mij.

Aangezien ik ook de slechtste niet ben, zijn hier nog wat tips voor jou:

http://www.ttp.nl/nl/over-ttp/div-informatiemanagement
http://www.kbenp-talentsearch.nl/smartsite.dws?id=1921

Tevens moet de Centrale Archiefselectiedienst te winschoten de komende jaren honderden archiefdossiers ontsliten. Daarvoor zoekt men de komende maanden nog naar 50 nieuwe medewerkers. De vacature zou volgende maand op www.werkenbijhetrijk.nl moeten staan.
  zondag 14 februari 2010 @ 11:27:03 #191
45722 Dromer
pi_77978179
quote:
Op zondag 14 februari 2010 01:34 schreef Sharpdressedman het volgende:

Geen CWI of wat dan ook.
Yep.. maar het is jammer dat ze hun klanten (waarschijnlijk de HRM die vasthouden aan opgestelde regeltjes) er niet van kunnen overtuigen wie waardevoller is. Ze gaven me namelijk gelijk dat ik qua ervaring en opleiding er beter voorstond, maar dat de opdrachtgever MBO als een keiharde eis had staan. (al had ik een hogere certificering)
En dan vind ik dat ze dat mogen leren verkopen als ze een (commercieel!) accountmanager zijn.
  zondag 14 februari 2010 @ 16:57:19 #192
45722 Dromer
pi_77987633
quote:
Hier wilde ik nog op reageren.
Die moedeloosheid ken ik en je moet inderdaad erg uitkijken dat je zelfvertrouwen eraan gaat hierdoor.
Momenteel ligt het zelden aan je capaciteiten, maar veel meer aan het feit dat er voor bijna elke vacature tientallen mensen klaarstaan en zolang er iemand is die jonger is met ook een goede opleiding én met ervaring, ben je gewoon de klos.
Dus hoe moeilijk ook: ze moet niet denken dat ze minderwaardig is!
pi_77989268
Wie weet hier meer van
Binnenkort kan ik beginnen met een nieuwe job ( heb er eerder gewerkt en zit daar veilig)). Ik moet uiterlijk deze week via de mail toezeggen of ik dit ga doen of niet en dan kan ik daar over 3 weken beginnen.
Ik ga er natuurlijk wel op in, maar
Stel ik zeg het toe en maar er komt tussentijds een leukere / betere betaalbare aanwaaien.( niet dat ik daar van uit ga) Kan ik het dan nog afzeggen? Ik heb tenslotte toch nog niks getekend?
Of is het wél geldig omdat ik het via de mail heb toegezegd
pi_77989347
Via de mail toezeggen wordt ook beschouwd als een "schriftelijke" overeenkomst.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † zondag 14 februari 2010 @ 18:58:57 #195
230491 Zith
pls tip
pi_77991579
Pff. Mn vriendin is nu al sinds juni werkloos, laatst na 3 gesprekken toch niet door
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zondag 14 februari 2010 @ 19:39:55 #196
45722 Dromer
pi_77993120
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:45 schreef psv-gomes het volgende:
Stel ik zeg het toe en maar er komt tussentijds een leukere / betere betaalbare aanwaaien.( niet dat ik daar van uit ga) Kan ik het dan nog afzeggen? Ik heb tenslotte toch nog niks getekend?
Of is het wél geldig omdat ik het via de mail heb toegezegd
Je zit er al aan vast denk ik, maar bij een eventuele nieuwe baan kun je wellicht aangeven dat je na de opzegtermijn van een maand kunt beginnen. (ik neem aan dat je niet meteen een vast contract krijgt?)
pi_77994043
jawel contract voor onbepaalde tijd
  maandag 15 februari 2010 @ 08:53:35 #198
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_78009976
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 12:04 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Absoluut, bedankt .

Jij ook veel succes met zoeken
Thanks
  maandag 15 februari 2010 @ 08:56:50 #199
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_78010005
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:46 schreef RedFever007 het volgende:
Over die onderwijsvacatures, he
Vind je het gek dat men (zoals vandaag het MBO) terecht gaat klagen dat het onderwijs zo kut is Totaal ongeschoolde mensen voor de klas zetten. Nee echt! Super idee
Zolang onderwijs niet echt een prioriteit (EUR) is, zal het blijven afglijden, denk ik. Overigens helpt je kids voor tv of videogame planten ook niet echt.
pi_78010035
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:03 schreef psv-gomes het volgende:
jawel contract voor onbepaalde tijd
Geen proeftijd?
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')