Tja, mijn opleiding is niet zo hoog als de jouwe, maar m'n laatst verdiende salaris was toch zo'n 2350 euro en dan is 1700 wat weinig.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:27 schreef Tiez10 het volgende:
[..]
Het zit niet beneden uitkering hoor, dan zou ik er niet eens over getwijfeld hebben. Maar ik vind 1700bpm al best debiel laag voor een afgestudeerde wo'er. Helemaal omdat ik dan dus ook nog moet gaan verhuizen...
1659 uur is FT dus ik werk daar de helft van (onderwijs)quote:
Ik heb niet echt veel direct gesolliciteerd via UZB's maar die keren dat ik het gedaan heb had ik dezelfde ervaring als die jij beschrijft. Soms hoor je echt niets meer. Had eens via Randstad ergens gesolliciteerd, nooit meer wat van gehoord terwijl het zeker 4 a 5 maand geleden isquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:52 schreef Mint_Clansell het volgende:
Hoe lang doen UZB's er bij jullie over om te reageren op je online sollicitatie? Ik heb zo'n vermoeden dat er aantal zijn die doen alsof hun neus bloedt...
Ik begin me nu toch wel een klein beetje zorgen te maken. Nog maar twee weken voordat ik echt werkloos ben.![]()
ja, dat dacht ik ook. Dus ik wandel binnen om me in te schrijven.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:00 schreef RedFever007 het volgende:
Beter werkt het om gewoon naar een UZB te gaan en dat ze ter plekke met je gaan zoeken. Althans dat is mijn idee.
Haha, 1700 neto zou ik met beide handen en voeten vastpakken... Het ging dus om 1700 bruto voor 40 uur per week.. Dat vind ik echt een lachertjequote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:59 schreef Kekaa het volgende:
1700 netto??
Ik zou het doen hahaha. Maarja, ik verdien op dit moment 900 (voor 25 uur werk) per maand.
Uhh... lang? Of ze reageren helemaal niet?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:52 schreef Mint_Clansell het volgende:
Hoe lang doen UZB's er bij jullie over om te reageren op je online sollicitatie? Ik heb zo'n vermoeden dat er aantal zijn die doen alsof hun neus bloedt...
Ik begin me nu toch wel een klein beetje zorgen te maken. Nog maar twee weken voordat ik echt werkloos ben.![]()
1700 bruto voor 40 uur is idd wel een beetje magertjes.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:17 schreef Tiez10 het volgende:
[..]
Haha, 1700 neto zou ik met beide handen en voeten vastpakken... Het ging dus om 1700 bruto voor 40 uur per week.. Dat vind ik echt een lachertje
tempo-team zeker?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, dat dacht ik ook. Dus ik wandel binnen om me in te schrijven.
Reactie: 'heb je al een geschikte vacature gezien?'
IK: 'eh, nee niet echt eigenlijk, daarom kom ik me inschrijven'
Reactie: 'kijk dan maar goed via internet en wat hier achter de ramen hangt. Je kan je ook via internet inschrijven, en anders doen we het pas als je iets geschikts gevonden hebt'
Ik:
Misschien als ik over een half jaar nog niks heb. Maar nu is 1800 toch m'n absolute ondergrens. Ik lever daarbij al genoeg in. (en 1700 is 10 euro meer dan m'n uitkering hoewel je bij een 'normaal' salaris meer overhoudt dan dezelfde brutobetaling in de WW)quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:33 schreef Kekaa het volgende:
[..]
1700 bruto voor 40 uur is idd wel een beetje magertjes.
Maarja... als je niks hebt??
Hmm..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:31 schreef Dromer het volgende:
[..]
Misschien als ik over een half jaar nog niks heb. Maar nu is 1800 toch m'n absolute ondergrens. Ik lever daarbij al genoeg in. (en 1700 is 10 euro meer dan m'n uitkering hoewel je bij een 'normaal' salaris meer overhoudt dan dezelfde brutobetaling in de WW)
True. Maar voorlopig houd ik toch nog even vast aan m'n grens. Als het niet snel aantrekt zal ik wellicht mijn eisen eerder bijstellen. In dit geval ging het om een tijdelijke baan van 3 maanden en verlaagden ze het aanbod ook nog eens een dag later van 1800 naar 1700 en deden alsof ik gek was, terwijl ik het op mail van hen had staan. Tevens vind ik het ook een beetje lullig op mijn cv staan:: een junior baantje (in naam) waar ze ook startende HBO'ers voor willen aannemen, terwijl ik al 40 ben met een hoop ervaring in betere functies.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:33 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Hmm..
Maarja, dan ben je wel aan het werk... en heb je geen gat in je CV.
Als het hier in de buurt was, zou ik het gewoon doen. Nu zou ik ervoor naar het westen moeten verhuizen. Dat betekent direct allerlei extra kosten en sowieso veel meer huur (ik zit hier echt lekker cheapquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:33 schreef Kekaa het volgende:
[..]
1700 bruto voor 40 uur is idd wel een beetje magertjes.
Maarja... als je niks hebt??
Kijk! dit zijn welkome berichten in een topic als deze. Helaas niet mijn cup-of-tea, maar misschien voor iemand anders een mooie kansquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:58 schreef AMDFreak het volgende:
Op mijn werk zoeken we nog iemand die salarissen kan boeken en eventueel jaarrekeningen kan maken...
Interesse? contact me, dan kan ik je wel de juiste contactpersoon gegevens geven..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |