Damn, ik wilde oh-oh nog kwooten.quote:
Nee FB is Frans Bauer manquote:
quote:
Yeahhhhhhhquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:45 schreef Pagan het volgende:
De postbode net aan de deur. Een enorm groot en zwaar pakket, voor Strega.
Helemaal vol met pakjes, van jullie. Strega zit nu met tranen in haar ogen, van het lachen en huilen tegelijk, uit te pakken. Dit natuurlijk onder het toeziend oog van honden en katten.
[ afbeelding ]
Strega is totaal overdonderd, straks meer.![]()
![]()
Het was mijn eerste post van de dag!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee FB is Frans Bauer manLetten niet op ook hier he
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:45 schreef Pagan het volgende:
Helemaal vol met pakjes, van jullie. Strega zit nu met tranen in haar ogen, van het lachen en huilen tegelijk, uit te pakken. Dit natuurlijk onder het toeziend oog van honden en katten.
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat klinkt al heel anders. Fijn voor je!
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:45 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Maar hijs dr nog nie?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:32 schreef Ynske het volgende:
die pagina van de pakketdienst van de tnt is ook van slag. heb de tekst al in t nederlands, engels en duits gehad
chauffeur is onderweg/ driver is on his way/ Fahrer ist unterwegs
nu nog in t frans
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:32 schreef oh-oh het volgende:
Je zou om minder een topic boycotten zeg
neequote:
Echt, achterlijk machtsmisbruik elke keer maar weer hequote:
Chauffeur en cours de route vers la Francequote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:32 schreef Ynske het volgende:
die pagina van de pakketdienst van de tnt is ook van slag. heb de tekst al in t nederlands, engels en duits gehad
nu nog in t frans
Ik las Fuhrerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:32 schreef Ynske het volgende:
nu nog in t frans
Jeeez en dan heb ik die hele discussie gemist in eerste instantie he, die afkorting zag ik bij jullie hoor. En dat moest ook omdat ik Frans Bauer niet helemaal in de TT gefrummeld kreegquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:33 schreef oh-oh het volgende:
En ja ik dacht ook "wat de neuk is een Feed Back dekbed nou weer".
Ja, ik kan dr niks aan doen dat je met veel bombarie aangekondigde TT in het water valtquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Jeeez en dan heb ik die hele discussie gemist in eerste instantie he, die afkorting zag ik bij jullie hoor. En dat moest ook omdat ik Frans Bauer niet helemaal in de TT gefrummeld kreeg
Ja, nouja, associaties enzoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Fuhrer is ook niets mis mee hoor. Het is nog steeds het duitse woord voor leider.
Hij had idd iets minder impact dan verwacht.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, ik kan dr niks aan doen dat je met veel bombarie aangekondigde TT in het water valt![]()
Shhhhhht , straks wordt ze boos, wie weet wat ze dan allemaal gaan doen met onze SCquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij had idd iets minder impact dan verwacht.
niemand snapt deze?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Chauffeur en cours de route vers la France
Hij valt heul niet in het waterquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, ik kan dr niks aan doen dat je met veel bombarie aangekondigde TT in het water valt![]()
Dan verhuis ik jullie gewoon naar KLB of PUB of zoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Shhhhhht , straks wordt ze boos, wie weet wat ze dan allemaal gaan doen met onze SC![]()
En dan vooral die stalen randjes.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
face first op een stelco plaat dan
Ik hoorde trouwens laatst dat de ONZ SC opgedoekt is.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:41 schreef senesta het volgende:
Zo dan![]()
[..]
Dan verhuis ik jullie gewoon naar KLB of PUB of zo
Jullie? Ik zou er 'je' van makenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:41 schreef senesta het volgende:
Zo dan![]()
[..]
Dan verhuis ik jullie gewoon naar KLB of PUB of zo
En JJH een spongebob douchegordijn, hmmmquote:
Ah zie, dan is daar ook weer plekquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik hoorde trouwens laatst dat de ONZ SC opgedoekt is.
Ja en?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:42 schreef senesta het volgende:
[..]
En JJH een spongebob douchegordijn, hmmm
Was dat niet Senesta zelf?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja en?
Als deze af is komt er een Simpsons douchegordijn.
Er was trouwens toch nog iemand die ook een Spongebob douchegordijn had?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarmee? Ik heb het even druk met oogsten op mijn boerderij![]()
Aarbei?
Oooh jaaaa?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja en?
Als deze af is komt er een Simpsons douchegordijn.
Er was trouwens toch nog iemand die ook een Spongebob douchegordijn had?
Nee dank je druifquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarmee? Ik heb het even druk met oogsten op mijn boerderij![]()
Aarbei?
Hihihihi. Ik ben ook nog druk met hele nuttige dingen hoor, maar ik ga liever even aardbeien oogsten nuquote:
leuk he, die quickquotes die net iets langzamer zijn dan dat je wilt typenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:45 schreef JJH het volgende:
I
[..]
Ik denk het wel, maar dat ga ik niet allemaal onthouden.
Neem dan minstens een bakje voor me mee als we gaan Marketieren!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihihi. Ik ben ook nog druk met hele nuttige dingen hoor, maar ik ga liever even aardbeien oogsten nu
Nee hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:45 schreef JJH het volgende:
[..]
En toen had Senes alleen nog postrechten in PUB.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
leuk he, die quickquotes die net iets langzamer zijn dan dat je wilt typen
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihihi. Ik ben ook nog druk met hele nuttige dingen hoor, maar ik ga liever even aardbeien oogsten nu
quote:
Die heb ik voor je. Heel veul!quote:
mods mogen toch alleen topics enzo bewerken en admins ook mensen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Greys snapt haar knopjes nog niet helemaal. Of mogen alleen A's en FA's dat soort geintjes uithalen?
quote:
Nou, daar issie dan toch weerquote:
Wie ben jijquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zo dat duurde lang, hoofd en arm gaten in je deken geknipt ofzo?
Wist ikquote:
Hahaha, zoiets jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mods mogen toch alleen topics enzo bewerken en admins ook mensen?
Mensen bewerken. ...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mods mogen toch alleen topics enzo bewerken en admins ook mensen?
quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij neemt wel risico's zeg 'Frans Bauer' en Die Ene Smiley in één bericht
Dat is die met dat sesamstraat dekbedquote:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is die met dat sesamstraat dekbed
Oh ja, ik zie hem weleens op onze 'Anonieme Artiestendekens' Meetingsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is die met dat sesamstraat dekbed
Ja, jij was al meteen verbouwd tot een blond klein meisje.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heel provocerend ja, tis maar goed dat ik t niet doe
Okay!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Neem dan minstens een bakje voor me mee als we gaan Marketieren!
Jij komt daar wel mee weg maar jij komt dr dan weer niet op hequote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, jij was al meteen verbouwd tot een blond klein meisje.
Greys snapt d'r knopjes primaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Greys snapt haar knopjes nog niet helemaal. Of mogen alleen A's en FA's dat soort geintjes uithalen?
Jaquote:
Ik lift graag mee op het succes van anderen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij komt daar wel mee weg maar jij komt dr dan weer niet op he![]()
Ja vind ik ook!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:56 schreef Loveless85 het volgende:
Cool dat Strega haar pakketje heeft![]()
Pikstrafquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja vind ik ook!
Wat vind 'die van jou' eigenlijk van je dekbed?
Hihiquote:Op dinsdag 2 februari 2010 @ 16:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Rrrrraw!quote:
OH NOES!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Mensen bewerken. ...
Pas maar op, straks ben je opeens een blond klein meisje van 3.
Ja, helemaal!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja![]()
Oh, vandaag was je lesbisch hè?
Oh joy, daar word je toch ellendig van. Laatst had hij toch ook vertraging vanuit Schotland?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, helemaal!![]()
Heer G smste nog vanmiddag een paar keer. Die moet 'even' naar Zweden op en neer. Op Schiphol waren ze bijna bij de startbaan en toen moesten ze weer terug omdat er iemand onwel geworden was aan boord. Maar die verliet lopend het vliegtuig, dus het zal wel meevallen zeg maar![]()
En toen weer opnieuw naar de startbaan en eenmaal in Zweden een uur langer rondgevlogen omdat er sneeuw op de landingsbaan lagNormaal is het maar anderhalf uur vliegen, nu is ie al de hele middag bezig. En dan moet ie nog 3,5 uur met de trein naar om bij zijn bestemming aan te komen
Dat was gewoon een heul normale opmerking toch?quote:
Pfff ja zeker als je al IN het vliegtuig zit en het vertrekt niet of gaat rondjes vliegen, das zo irritant.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh joy, daar word je toch ellendig van. Laatst had hij toch ook vertraging vanuit Schotland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |