quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij neemt wel risico's zeg 'Frans Bauer' en Die Ene Smiley in één bericht
Dat is die met dat sesamstraat dekbedquote:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is die met dat sesamstraat dekbed
Oh ja, ik zie hem weleens op onze 'Anonieme Artiestendekens' Meetingsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is die met dat sesamstraat dekbed
Ja, jij was al meteen verbouwd tot een blond klein meisje.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heel provocerend ja, tis maar goed dat ik t niet doe
Okay!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Neem dan minstens een bakje voor me mee als we gaan Marketieren!
Jij komt daar wel mee weg maar jij komt dr dan weer niet op hequote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, jij was al meteen verbouwd tot een blond klein meisje.
Greys snapt d'r knopjes primaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Greys snapt haar knopjes nog niet helemaal. Of mogen alleen A's en FA's dat soort geintjes uithalen?
Jaquote:
Ik lift graag mee op het succes van anderen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij komt daar wel mee weg maar jij komt dr dan weer niet op he![]()
Ja vind ik ook!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:56 schreef Loveless85 het volgende:
Cool dat Strega haar pakketje heeft![]()
Pikstrafquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja vind ik ook!
Wat vind 'die van jou' eigenlijk van je dekbed?
Hihiquote:Op dinsdag 2 februari 2010 @ 16:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Rrrrraw!quote:
OH NOES!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Mensen bewerken. ...
Pas maar op, straks ben je opeens een blond klein meisje van 3.
Ja, helemaal!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja![]()
Oh, vandaag was je lesbisch hè?
Oh joy, daar word je toch ellendig van. Laatst had hij toch ook vertraging vanuit Schotland?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, helemaal!![]()
Heer G smste nog vanmiddag een paar keer. Die moet 'even' naar Zweden op en neer. Op Schiphol waren ze bijna bij de startbaan en toen moesten ze weer terug omdat er iemand onwel geworden was aan boord. Maar die verliet lopend het vliegtuig, dus het zal wel meevallen zeg maar![]()
En toen weer opnieuw naar de startbaan en eenmaal in Zweden een uur langer rondgevlogen omdat er sneeuw op de landingsbaan lagNormaal is het maar anderhalf uur vliegen, nu is ie al de hele middag bezig. En dan moet ie nog 3,5 uur met de trein naar om bij zijn bestemming aan te komen
Dat was gewoon een heul normale opmerking toch?quote:
Pfff ja zeker als je al IN het vliegtuig zit en het vertrekt niet of gaat rondjes vliegen, das zo irritant.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh joy, daar word je toch ellendig van. Laatst had hij toch ook vertraging vanuit Schotland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |