Damn, ik wilde oh-oh nog kwooten.quote:
Nee FB is Frans Bauer manquote:
quote:
Yeahhhhhhhquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:45 schreef Pagan het volgende:
De postbode net aan de deur. Een enorm groot en zwaar pakket, voor Strega.
Helemaal vol met pakjes, van jullie. Strega zit nu met tranen in haar ogen, van het lachen en huilen tegelijk, uit te pakken. Dit natuurlijk onder het toeziend oog van honden en katten.
[ afbeelding ]
Strega is totaal overdonderd, straks meer.![]()
![]()
Het was mijn eerste post van de dag!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee FB is Frans Bauer manLetten niet op ook hier he
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:45 schreef Pagan het volgende:
Helemaal vol met pakjes, van jullie. Strega zit nu met tranen in haar ogen, van het lachen en huilen tegelijk, uit te pakken. Dit natuurlijk onder het toeziend oog van honden en katten.
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat klinkt al heel anders. Fijn voor je!
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:45 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Maar hijs dr nog nie?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:32 schreef Ynske het volgende:
die pagina van de pakketdienst van de tnt is ook van slag. heb de tekst al in t nederlands, engels en duits gehad
chauffeur is onderweg/ driver is on his way/ Fahrer ist unterwegs
nu nog in t frans
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:32 schreef oh-oh het volgende:
Je zou om minder een topic boycotten zeg
neequote:
Echt, achterlijk machtsmisbruik elke keer maar weer hequote:
Chauffeur en cours de route vers la Francequote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:32 schreef Ynske het volgende:
die pagina van de pakketdienst van de tnt is ook van slag. heb de tekst al in t nederlands, engels en duits gehad
nu nog in t frans
Ik las Fuhrerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:32 schreef Ynske het volgende:
nu nog in t frans
Jeeez en dan heb ik die hele discussie gemist in eerste instantie he, die afkorting zag ik bij jullie hoor. En dat moest ook omdat ik Frans Bauer niet helemaal in de TT gefrummeld kreegquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:33 schreef oh-oh het volgende:
En ja ik dacht ook "wat de neuk is een Feed Back dekbed nou weer".
Ja, ik kan dr niks aan doen dat je met veel bombarie aangekondigde TT in het water valtquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Jeeez en dan heb ik die hele discussie gemist in eerste instantie he, die afkorting zag ik bij jullie hoor. En dat moest ook omdat ik Frans Bauer niet helemaal in de TT gefrummeld kreeg
Ja, nouja, associaties enzoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Fuhrer is ook niets mis mee hoor. Het is nog steeds het duitse woord voor leider.
Hij had idd iets minder impact dan verwacht.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, ik kan dr niks aan doen dat je met veel bombarie aangekondigde TT in het water valt![]()
Shhhhhht , straks wordt ze boos, wie weet wat ze dan allemaal gaan doen met onze SCquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij had idd iets minder impact dan verwacht.
niemand snapt deze?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Chauffeur en cours de route vers la France
Hij valt heul niet in het waterquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, ik kan dr niks aan doen dat je met veel bombarie aangekondigde TT in het water valt![]()
Dan verhuis ik jullie gewoon naar KLB of PUB of zoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Shhhhhht , straks wordt ze boos, wie weet wat ze dan allemaal gaan doen met onze SC![]()
En dan vooral die stalen randjes.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
face first op een stelco plaat dan
Ik hoorde trouwens laatst dat de ONZ SC opgedoekt is.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:41 schreef senesta het volgende:
Zo dan![]()
[..]
Dan verhuis ik jullie gewoon naar KLB of PUB of zo
Jullie? Ik zou er 'je' van makenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:41 schreef senesta het volgende:
Zo dan![]()
[..]
Dan verhuis ik jullie gewoon naar KLB of PUB of zo
En JJH een spongebob douchegordijn, hmmmquote:
Ah zie, dan is daar ook weer plekquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik hoorde trouwens laatst dat de ONZ SC opgedoekt is.
Ja en?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:42 schreef senesta het volgende:
[..]
En JJH een spongebob douchegordijn, hmmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |