Jammer.quote:Stierenvechtertje (12) is gewond maar komt erbovenop...
Mensen die onschuldige dieren aan dit soort mishandeling blootstellenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:23 schreef Boldface het volgende:
Ouders die hun minderjarige kind aan dit soort risico's blootstellen...
Ik kan nergens uit het verhaal opmaken dat de stier onschuldig was.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mensen die onschuldige dieren aan dit soort mishandeling blootstellen
Ja okee, hij liep door rood licht in de straten van Pamplona.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:26 schreef ruud.nl het volgende:
Ik kan nergens uit het verhaal opmaken dat de stier onschuldig was.
Dieren zijn altijd onschuldigquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:26 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ik kan nergens uit het verhaal opmaken dat de stier onschuldig was.
Apart dat hij dan in Colombia zo'n arena in wordt gestuurd. En ik mis in het artikel ook even het stukje waarin de stier naar jouw zeggen de doodstraf heeft gekregen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja okee, hij liep door rood licht in de straten van Pamplona.
Maar daarvoor hoeft ie nog geen doodstraf te krijgen.
Discriminatie!quote:
Kinderen verdienen te sterven?quote:
Ook dat, maar ik vind het nog weer een verschil wanneer de stierenvechter meerderjarig is en goed weet waarmee hij bezig is, of wanneer het gaat om een kind van 12.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Mensen die onschuldige dieren aan dit soort mishandeling blootstellen![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:50 schreef SoldMayor het volgende:
Jammer dat die niet doorboord is samen met zijn vader en dat daarna de tribune inzakte
met als gevolg nog eens 100 doden![]()
Mensen (kinderen) mag je doodwensen maar een stier is ineens een heilig dier dat je niet mag doden?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mensen die onschuldige dieren aan dit soort mishandeling blootstellen
zeg vertel eens, hoeveel stieren heb jij bevochten?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
Mensen (kinderen) mag je doodwensen maar een stier is ineens een heilig dier dat je niet mag doden?
Laat me raden, jullie halen straks nog ff een lekker frikandelletje bij de FEBO. Helden.
Dat vind ik onverantwoord. Kinderen van die leeftijd zijn nog heel kwetsbaar. Zulke gevaarlijke dingen moet je pas later mee beginnen, vind ik.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:12 schreef Boldface het volgende:
El_Matador, wat is je mening over het risico waaraan die 12-jarige jongen wordt blootgesteld? Los van de vraag of stierenvechten wel of niet verwerpelijk is. We behandelen dat laatste even als vaststaand feit: stierenvechten vindt plaats. En een jochie van 12 wordt blootgesteld aan grote gevaren.
Wat doet dat ertoe? Geef je mening maar.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:16 schreef woid het volgende:
[..]
zeg vertel eens, hoeveel stieren heb jij bevochten?
Ik mag toch hopen dat dat frikandelletje niet gemaakt is van een beest dat eerst ter vermaak van het publiek volgeprikt met banderillas wordt gepest door mannen in strakke broeken alvorens er gepoogd wordt een zwaard tussen zijn schouderbladen te steken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:09 schreef El_Matador het volgende:
...
Laat me raden, jullie halen straks nog ff een lekker frikandelletje bij de FEBO. Helden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |