abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77573102
Als je dan toch iets wilt schrijven aan hem, hou het dan luchtig.
"Hee joh, wat vond je nou eigenlijk van dat stukje muziek dat ik je heb gestuurd?" (of zoiets)
Dan vraag je toch om een reactie zonder wanhopig over te komen.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_77573121
Yuki... (Schattige naam btw)

Iemand met zo'n opleiding als jij schat ik toch bekwamer om te gaan met een vraagstelling zoals je geschreven hebt in deze topic waarvan je momenteel TS bent..

Het dunkt mij tegen alle kennis en logica in... Dat mag je best weten van mij..
pi_77573266
Idd... dooddoener.. Jij wilt overduidelijk te snel en te graag.. Zeker als je druk bent zit je daar gewoon niet op te wachten. Daarnaast ben jij een persoon die blijkbaar niet hoog op het verlanglijstje staat.. Stond je dat wel, dan was er heus wel tijd...
Tijd moet je maken. Maar dat doe je alleen als je dat wilt... En blijkbaar wil hij die tijd niet maken, dus dit gaat op niets uitlopen..

Het heeft geen nut TS. He is just not that into you... Laat het gewoon langzaam wegebben.. Tis misschien moeilijk, maar je hebt ook nog iets dat eigenwaarde heet... En als je dat ten grabbel gooit is het helemaal einde oefening..

En je doet psychologie? Moet jij mensen niet juist kunnen (uit)lezen? Of spelen emoties mee?
  dinsdag 2 februari 2010 @ 22:47:54 #54
50430 Yuki
Student Midwife
pi_77573359
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:43 schreef Underverse het volgende:
Yuki... (Schattige naam btw)

Iemand met zo'n opleiding als jij schat ik toch bekwamer om te gaan met een vraagstelling zoals je geschreven hebt in deze topic waarvan je momenteel TS bent..

Het dunkt mij tegen alle kennis en logica in... Dat mag je best weten van mij..
Thanks voor t compliment

En gevoel is niet logisch. Bovendien is het echt lulkoek dat mijn opleiding zou maken dat ik hier bekwamer mee om zou gaan. Mijn opleiding maakt me niet minder onzeker en kwetsbaar.
Daarnaast heeft psychologie vele kanten... Niet per se relaties en psychische problemen. Trek dus niet direct conclusies op basis van de weinige informatie die je hebt over mijn opleiding
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_77573375
Iemand die niet reageert is ook niet geinteresseerd. Ik zou hier dan ook geen verdere moeite in steken, echt zonde van je tijd.

En nee, mensen die niet reageren spelen niet "hard to get" o.i.d. Ze reageren niet, jij boeit hun kennelijk niet, klaar. Gewoon je tijd besteden aan leuke mensen.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 22:52:05 #56
50430 Yuki
Student Midwife
pi_77573585
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:46 schreef mafkees01 het volgende:
En je doet psychologie? Moet jij mensen niet juist kunnen (uit)lezen? Of spelen emoties mee?
Emoties spelen mee ja... Dacht dat dat wel duidelijk was zo langzamerhand.
Voor comments over mn opleiding, zie vorige post

*zucht*
pi_77573871
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:47 schreef Yuki het volgende:

[..]

Thanks voor t compliment

En gevoel is niet logisch. Bovendien is het echt lulkoek dat mijn opleiding zou maken dat ik hier bekwamer mee om zou gaan. Mijn opleiding maakt me niet minder onzeker en kwetsbaar.
Daarnaast heeft psychologie vele kanten... Niet per se relaties en psychische problemen. Trek dus niet direct conclusies op basis van de weinige informatie die je hebt over mijn opleiding
Dan zou ik meteen durven te suggereren dat afstand een belangrijke parameter is om onder de loep te nemen... Mijn ervaring is dat gevoel een logische oorsprong heeft...
  dinsdag 2 februari 2010 @ 22:59:23 #58
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_77573945
TS wil een risico-loos leven

Versier hem en loop een blauwtje of wees tevreden met je friends-zone.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 2 februari 2010 @ 23:03:11 #59
pi_77574122
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:37 schreef Yuki het volgende:
En jullie weten niet hoe ik me daarbij voel...
Je bent verliefd.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  dinsdag 2 februari 2010 @ 23:03:46 #60
50430 Yuki
Student Midwife
pi_77574151
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:58 schreef Underverse het volgende:

[..]

Dan zou ik meteen durven te suggereren dat afstand een belangrijke parameter is om onder de loep te nemen... Mijn ervaring is dat gevoel een logische oorsprong heeft...
Uhm... huh?
  dinsdag 2 februari 2010 @ 23:05:07 #61
50430 Yuki
Student Midwife
pi_77574218
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
TS wil een risico-loos leven

Versier hem en loop een blauwtje of wees tevreden met je friends-zone.
Je had je punt al gemaakt op de vorige pagina, thx
pi_77574262
Yuki...

Even kort door de bocht genomen evaluatie faciliteert het idee dat jij nog steeds blijft geloven in je huidig idee ondanks meerdere mensen dat blijven tegenspreken..

Waar of niet?
  dinsdag 2 februari 2010 @ 23:07:26 #63
50430 Yuki
Student Midwife
pi_77574360
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 23:05 schreef Underverse het volgende:
Yuki...

Even kort door de bocht genomen evaluatie faciliteert het idee dat jij nog steeds blijft geloven in je huidig idee ondanks meerdere mensen dat blijven tegenspreken..

Waar of niet?
Als je met "huidig idee" bedoelt dat ik hoop dat ik vrienden met m kan zijn, dan Ja, dat is waar.
pi_77574542
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 23:07 schreef Yuki het volgende:

[..]

Als je met "huidig idee" bedoelt dat ik hoop dat ik vrienden met m kan zijn, dan Ja, dat is waar.
Je bent echt een hogeropgeleide! Je leest woorden die er niet staan.. Mooi weer om dat te zien... "retorisch bedoeld"

Maar je slaat de spijker op zijn kop!

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2010 23:13:04 ]
  dinsdag 2 februari 2010 @ 23:14:27 #65
pi_77574729
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 23:05 schreef Yuki het volgende:

[..]

Je had je punt al gemaakt op de vorige pagina, thx
Sorry
pi_77575318
Okee Yuki... Ik ben klaar met de raadsels ...

Je bent toegetreden tot de genoemde "man's" friendszone.. Dat houd in dat hij je niet meer of minder ziet en anders herkend als "vriend voor leven"...

Deze hoedanigheid is naar mijn bereik van wetenschap kent, moeilijk om te keren en in gevallen die bij mij bekend staan waarin dat gelukt is, heeft dat gefaald...

Ik snap heel goed dat dit je "wereldje" een beetje opbreekt.. Daarmee probeer ik je ogen voor het volgende open te houden;;

Er is eigenlijk maar een oplossing: Eerlijk zijn is de kortste weg, maar allerminst de gemakkelijkste...

Ik mag nu toch wel verwachten dat je genoeg weet en compleet geholpen bent zelf de juiste keuze te maken...

Denk nog eens na over gevoelens... Ik verwacht dat je daar logica in kunt vinden, wetenschap heeft daar al talloze bewijzen in aangetoond...

Vergeet nooit en te nimmer, deze les berust niet op één levensbeschouwing, deze les is samengevat uit kennis van menigeen mensen waarvan ik de exacte aantallen niet eens kan bijhouden... Statistiek is bij mij aangeboren...

Doe je er voordeel mee...
  dinsdag 2 februari 2010 @ 23:34:08 #67
50430 Yuki
Student Midwife
pi_77575591
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 23:27 schreef Underverse het volgende:
Okee Yuki... Ik ben klaar met de raadsels ...

Je bent toegetreden tot de genoemde "man's" friendszone.. Dat houd in dat hij je niet meer of minder ziet en anders herkend als "vriend voor leven"...

Deze hoedanigheid is naar mijn bereik van wetenschap kent, moeilijk om te keren en in gevallen die bij mij bekend staan waarin dat gelukt is, heeft dat gefaald...

Ik snap heel goed dat dit je "wereldje" een beetje opbreekt.. Daarmee probeer ik je ogen voor het volgende open te houden;;

Er is eigenlijk maar een oplossing: Eerlijk zijn is de kortste weg, maar allerminst de gemakkelijkste...

Ik mag nu toch wel verwachten dat je genoeg weet en compleet geholpen bent zelf de juiste keuze te maken...

Denk nog eens na over gevoelens... Ik verwacht dat je daar logica in kunt vinden, wetenschap heeft daar al talloze bewijzen in aangetoond...

Vergeet nooit en te nimmer, deze les berust niet op één levensbeschouwing, deze les is samengevat uit kennis van menigeen mensen waarvan ik de exacte aantallen niet eens kan bijhouden... Statistiek is bij mij aangeboren...

Doe je er voordeel mee...
Voor iemand die klaar is met raadsels schrijf je echt onbegrijpelijk...
Zelfs voor iemand met mijn (bovengemiddelde) intellect
pi_77575697
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 23:34 schreef Yuki het volgende:

[..]

Voor iemand die klaar is met raadsels schrijf je echt onbegrijpelijk...
Zelfs voor iemand met mijn (bovengemiddelde) intellect
Mijn excuses, daar ik moeizaam invloed op uit kan oefenen... (Ik verwacht inversie van begrip)
pi_77575743
Aan de hand van wat jij schrijft komt die man over als een lieve, zachtaardige, maar vooral beleefde man.
Als hij echt zoveel van jou weet maar jij weet bijna niks van hem. Ik zelf zou dat erg veelzeggend vinden eigenlijk.
Ik luister naar mensen die ik wel aardig vind, maar ik communiceer met mensen die ik graag mag.

Maar goed ik ben geen man, misschien zijn die wel heel anders in dat soort dingen.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 23:40:02 #70
50430 Yuki
Student Midwife
pi_77575815
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 23:37 schreef Underverse het volgende:

[..]

Mijn excuses, daar ik moeizaam invloed op uit kan oefenen... (Ik verwacht inversie van begrip)
Had het kunnen weten, met het oog op je signature...

En nu weer on-topic
pi_77576484
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 23:40 schreef Yuki het volgende:

[..]

Had het kunnen weten, met het oog op je signature...

En nu weer on-topic
Poetry has nothing to deal with grammatics, thank you.. *bowing sincerely*...
  woensdag 3 februari 2010 @ 00:01:49 #72
50430 Yuki
Student Midwife
pi_77576679
Jullie zien mij waarschijnlijk als een triest geval dat vasthoudt aan iets dat niet bestaat.
En misschien ben ik dat ook wel... Whatever

Mijn leven is totaal fucked up, so don't blame me for trying to hold on to a shimmer of light
pi_77576915
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 00:01 schreef Yuki het volgende:
Jullie zien mij waarschijnlijk als een triest geval dat vasthoudt aan iets dat niet bestaat.

Mijn leven is totaal fucked up, so don't blame me for trying to hold on to a shimmer of light
Ach. Momenteel houd ik me ook vast aan iets wat bij voorbaat al een compleet nutteloze onderneming, die gedoemd is te mislukken. Maar door schade en schande wordt men wijs, zeg maar.
pi_77576949
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 00:01 schreef Yuki het volgende:

Dat hoef je niet van mij te verwachten.. Ik ben niet anders dan jij, ik ben nog steeds van vlees en bloed...

Dank je...
  woensdag 3 februari 2010 @ 00:20:23 #75
279527 Muts100
Kijk nou eerst es naar jezelf!
pi_77577307
@Yuki

I feel ya!
Heb ook zo'n soort 'relatie' met iemand, alleen in mijn geval weet ik dat ik ongeveer nr. 6 in de rij van aandachtvragende vrouwen ben in zijn leven. Daarom kan ik het voor mezelf beter uitleggen als ik weer eens een 'leuk' bericht hebt gestuurd en hij pas na 1 week reageert.
Als hij dan reageert is het heel leuk, lief en lekker maar vervolgens kan ik weer heel lang wachten op een respons. Zeer frustrerend. (hij heeft overigens ook megadrukke baan)

In jouw geval, het klinkt toch echt alsof je wel een beetje verliefd bent hoor, niemand doet zo'n moeite voor gewoon een vriendschap. Dat is toch niet erg? Je mag toch wel verliefd en onzeker zijn?

Misschien moet je tussen neus en lippen door eens vragen waarom hij zo laat reageert, wellicht komt er een logisch antwoord. Zo niet, hmmm, misschien heeft hij niet dezelfde gevoelens voor jou?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')