Thanks voor t complimentquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:43 schreef Underverse het volgende:
Yuki... (Schattige naam btw)
Iemand met zo'n opleiding als jij schat ik toch bekwamer om te gaan met een vraagstelling zoals je geschreven hebt in deze topic waarvan je momenteel TS bent..
Het dunkt mij tegen alle kennis en logica in... Dat mag je best weten van mij..
Emoties spelen mee ja... Dacht dat dat wel duidelijk was zo langzamerhand.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:46 schreef mafkees01 het volgende:
En je doet psychologie? Moet jij mensen niet juist kunnen (uit)lezen? Of spelen emoties mee?
Dan zou ik meteen durven te suggereren dat afstand een belangrijke parameter is om onder de loep te nemen... Mijn ervaring is dat gevoel een logische oorsprong heeft...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks voor t compliment
En gevoel is niet logisch. Bovendien is het echt lulkoek dat mijn opleiding zou maken dat ik hier bekwamer mee om zou gaan. Mijn opleiding maakt me niet minder onzeker en kwetsbaar.
Daarnaast heeft psychologie vele kanten... Niet per se relaties en psychische problemen. Trek dus niet direct conclusies op basis van de weinige informatie die je hebt over mijn opleiding
Je bent verliefd.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:37 schreef Yuki het volgende:
En jullie weten niet hoe ik me daarbij voel...
Uhm... huh?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:58 schreef Underverse het volgende:
[..]
Dan zou ik meteen durven te suggereren dat afstand een belangrijke parameter is om onder de loep te nemen... Mijn ervaring is dat gevoel een logische oorsprong heeft...
Je had je punt al gemaakt op de vorige pagina, thxquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
TS wil een risico-loos leven![]()
Versier hem en loop een blauwtje of wees tevreden met je friends-zone.
Als je met "huidig idee" bedoelt dat ik hoop dat ik vrienden met m kan zijn, dan Ja, dat is waar.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:05 schreef Underverse het volgende:
Yuki...
Even kort door de bocht genomen evaluatie faciliteert het idee dat jij nog steeds blijft geloven in je huidig idee ondanks meerdere mensen dat blijven tegenspreken..
Waar of niet?
Je bent echt een hogeropgeleide! Je leest woorden die er niet staan.. Mooi weer om dat te zien... "retorisch bedoeld"quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als je met "huidig idee" bedoelt dat ik hoop dat ik vrienden met m kan zijn, dan Ja, dat is waar.
Sorryquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je had je punt al gemaakt op de vorige pagina, thx
Voor iemand die klaar is met raadsels schrijf je echt onbegrijpelijk...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:27 schreef Underverse het volgende:
Okee Yuki... Ik ben klaar met de raadsels...
Je bent toegetreden tot de genoemde "man's" friendszone.. Dat houd in dat hij je niet meer of minder ziet en anders herkend als "vriend voor leven"...
Deze hoedanigheid is naar mijn bereik van wetenschap kent, moeilijk om te keren en in gevallen die bij mij bekend staan waarin dat gelukt is, heeft dat gefaald...
Ik snap heel goed dat dit je "wereldje" een beetje opbreekt.. Daarmee probeer ik je ogen voor het volgende open te houden;;
Er is eigenlijk maar een oplossing: Eerlijk zijn is de kortste weg, maar allerminst de gemakkelijkste...
Ik mag nu toch wel verwachten dat je genoeg weet en compleet geholpen bent zelf de juiste keuze te maken...
Denk nog eens na over gevoelens... Ik verwacht dat je daar logica in kunt vinden, wetenschap heeft daar al talloze bewijzen in aangetoond...
Vergeet nooit en te nimmer, deze les berust niet op één levensbeschouwing, deze les is samengevat uit kennis van menigeen mensen waarvan ik de exacte aantallen niet eens kan bijhouden... Statistiek is bij mij aangeboren...
Doe je er voordeel mee...
Mijn excuses, daar ik moeizaam invloed op uit kan oefenen... (Ik verwacht inversie van begrip)quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Voor iemand die klaar is met raadsels schrijf je echt onbegrijpelijk...
Zelfs voor iemand met mijn (bovengemiddelde) intellect
Had het kunnen weten, met het oog op je signature...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:37 schreef Underverse het volgende:
[..]
Mijn excuses, daar ik moeizaam invloed op uit kan oefenen... (Ik verwacht inversie van begrip)
Poetry has nothing to deal with grammatics, thank you.. *bowing sincerely*...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Had het kunnen weten, met het oog op je signature...
En nu weer on-topic
Ach.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:01 schreef Yuki het volgende:
Jullie zien mij waarschijnlijk als een triest geval dat vasthoudt aan iets dat niet bestaat.
En misschien ben ik dat ook wel... Whatever
Mijn leven is totaal fucked up, so don't blame me for trying to hold on to a shimmer of light
Dat hoef je niet van mij te verwachten.. Ik ben niet anders dan jij, ik ben nog steeds van vlees en bloed...quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:01 schreef Yuki het volgende:
Jullie zien mij waarschijnlijk als een triest geval dat vasthoudt aan iets dat niet bestaat.
En misschien ben ik dat ook wel... Whatever
Mijn leven is totaal fucked up, so don't blame me for trying to hold on to a shimmer of light
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |