Inderdaad, omdat dat soort films het in Nederland gewoon niet goed doen is volgens mij ook de enige reden geweest dat hij niet in de bioscopen uitkomt (het is ook een sport die nauwelijks wordt beoefend in Nederland, laat staan dat het veel mensen zou trekken). Aan de Box Office heeft het niet gelegen want daar heeft hij het heel erg goed in gedaan.quote:Op maandag 8 maart 2010 01:12 schreef PirE het volgende:
Het feit dat die film niet in Nederland uitkomt komt puur omdat het een American Football-film is en dat snapt niemand in Nederland. Er zit een stukje in met al die coaches die langskomen en dan helpt het wel als je weet wie en hoe die coaches zijn.
Maar toch heeft dat invloed gehad op de keuze om hem wel of niet uit te brengen geloof ik.quote:Op maandag 8 maart 2010 01:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
De film gaat echt maar 10 procent over American Football.
250miljoen alleen al in Amerikaquote:Op maandag 8 maart 2010 01:14 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Inderdaad, omdat dat soort films het in Nederland gewoon niet goed doen is volgens mij ook de enige reden geweest dat hij niet in de bioscopen uitkomt (het is ook een sport die nauwelijks wordt beoefend in Nederland, laat staan dat het veel mensen zou trekken). Aan de Box Office heeft het niet gelegen want daar heeft hij het heel erg goed in gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |