Zo denk ik er ook over. En als het dan constructief verder ook gewoon in orde is. Alles hoeft natuurlijk niet meteen perfect. Als de basis maar goed is (dus wel cv / elektra en dergelijke regelen, eventuele isolatie) want die is wel lastig te veranderen als er mooie muren in zitten en een nette vloer.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:09 schreef mister_white het volgende:
[..]
Daar zeg je wel iets belangrijks. Aan een huis kan je alles verbouwen, vernieuwen en verspijkeren (ook in de loop der tijd, als je nu nog niet geld voor alles hebt) maar een locatie of ligging veranderen gaat niet. Als het huis qua ligging en locatie perfekt is (oftwel geweldig stekkie), maar er moet wel een hoop aan gebeuren, zou je dat in je achterhoofd kunnen houden. Alles is op te knappen of aan te passen, behalve de plek zelf...
Voor mij persoonlijk geld dat ook: de ligging moet precies goed zijn en het krakter. Als je het pand ziet in zijn directe omgeving en als je binnen loopt, moet je een goed gevoel krijgen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:09 schreef mister_white het volgende:
[..]
Daar zeg je wel iets belangrijks. Aan een huis kan je alles verbouwen, vernieuwen en verspijkeren (ook in de loop der tijd, als je nu nog niet geld voor alles hebt) maar een locatie of ligging veranderen gaat niet. Als het huis qua ligging en locatie perfekt is (oftwel geweldig stekkie), maar er moet wel een hoop aan gebeuren, zou je dat in je achterhoofd kunnen houden. Alles is op te knappen of aan te passen, behalve de plek zelf...
Leuk, doet me aan Gouda denken. Welke stad is het?quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:49 schreef Ralphmeister het volgende:
Op funda staat alleen de gevel, de rest zou niet aatrekkelijk zijn..
Dus dat fotootje heb ik even ergens anders gehost, maandag bezichtiging kijken of ik dan nog wat foto's kan maken..
[ afbeelding ]
Het is die met het "platte dak".quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:01 schreef Beijtje het volgende:
O ik dacht de middelste...
Maar technisch gezien is er idd geen middelste. Ik ging uit van het huis met het platte dak...
Fundering kan heel goed uit die tijd zijn, daarna nog enkele keren opnieuw opgebouwd waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:38 schreef Ralphmeister het volgende:
Gaat funda d'r bouw datum niet verder dan voor 1900?
Zat een beetje rond te kijken en schijnt dat het huis in eerste instantie gebouwd is voor 1654? Nu weet ik natuurlijk niet precies wat er daarna in hoeverre verbouwd is natuurlijk.
Maandag middag..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:40 schreef Beijtje het volgende:
Vóór 1654? Gezien het uiterlijk van het huis lijkt me dat sterk... Maar het kan natuurlijk dat het inderdaad origineel uit die tijd stamt en dat het daarna praktisch helemaal opnieuw opgetrokken is.
Wanneer is de bezichtiging?
Serieus?!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:41 schreef Ralphmeister het volgende:
Gister middag om kwart voor 5 een afspraak.. Werd ik om 16:35 gebeld dat de sleutel kwijt was..
Volgende kans op 20 februari..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |