quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:50 schreef ymme het volgende:
[..]
Kan het hier geen spierpijn noemen eigenlijk.
Beetje zeurderig, alsof er nog steeds iets bezig is, maar dan heel heel ver weg. Diep in mijn buik ergens.
En bedankt voor de informatie, over ná de bevalling
Ik had helemaal niets in huis, geen flesjes, geen kunstvoeding, dit was een bewuste keuze. En maar goed ook, want ik zag de kraam ervoor aan stiekem met de fles bij te gaan voeden, ze probeerde mijn man ook al achter mijn rug om(!) over te halen kunstvoeding te gaan kopen. Daar is ie gelukkig niet voor gevallen. We hebben met een eierdopje wat gecupfed(hoe schrijf je dat?quote:Op maandag 1 februari 2010 14:43 schreef DJRandall het volgende:
Misschien dat jullie me kunnen helpen:
Ik wil na de bevalling borstvoeding gaan geven, maar wat moet ik nu in huis halen. Ik begreep dat ik wel twee flesjes moet hebben...
Kraamzorg zei trouwens dat ik geen voeding hoef te hebben, meestal heeft iemand wel een proefverpakking bij zich.
Ik heb nu dus nog NIETS om te voeden.....
behalve m'n tiet
Nee dank jequote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
hmm volgens mij heb ik daar tot 2 keer toe geen last van gehad.
Maar ik kan wel een lijst andere ongemakken opsommen als jullie willen
Fijn, zo'n kraamhulp!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:56 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ik had helemaal niets in huis, geen flesjes, geen kunstvoeding, dit was een bewuste keuze. En maar goed ook, want ik zag de kraam ervoor aan stiekem met de fles bij te gaan voeden, ze probeerde mijn man ook al achter mijn rug om(!) over te halen kunstvoeding te gaan kopen. Daar is ie gelukkig niet voor gevallen. We hebben met een eierdopje wat gecupfed(hoe schrijf je dat?) Wat ik wel voor de volgende keer in huis ga halen zijn spuitjes (zo eentje met een krom tuutje en monojet 412 erop) Ik heb al een kolf, de eerste keer hebben we er eentje een paar weken gehuurd. Mocht bijvoeding nodig zijn, dan kan ik dat door middel van vingervoeden aan de kleine geven. Dat gaat een stuk makkelijker dan cupfeeding, vind ik persoonlijk.
Kom anders naar het bv-topic, daar krijg je misschien nog meer antwoorden op je vragen.
Als je 's nachts wakker bent, dan heb je nóg meer uren om van je kind te genieten. Waarom zou je gaan slapen!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:01 schreef Asyniur het volgende:
amaranta, wij willen alleen de leuke dingen horen!
Whoehahaha, jij weet het leuk te vertellen. Geweldig!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als je 's nachts wakker bent, dan heb je nóg meer uren om van je kind te genieten. Waarom zou je gaan slapen!!
goed gejat, mijn buurvrouw zei het zo...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:15 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Whoehahaha, jij weet het leuk te vertellen. Geweldig!
Whehquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als je 's nachts wakker bent, dan heb je nóg meer uren om van je kind te genieten. Waarom zou je gaan slapen!!
Goedquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:20 schreef octopussy het volgende:
[..]
GoedBaby krijgt weer een dikke sticker. Madam ligt weer vibi.
Over het rommelen kon ze helaas geen uitspraak doen. Dat kan nog weken doorgaanZe adviseerde om even een testje te doen om te kijken of het geen blaasontsteking is.
Heb nu dus ook overdag hier en daar een wee. Een stuk heftiger dan in het begin, en deze trekken ook door in mijn bovenbenen.
Ik ga weer even een tukkie doen.
Dat vroeg ik, maar zo'n ischias zie ik niet zitten hoor...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:45 schreef Asyniur het volgende:
Ow en wie vroeg nou iets over die tintelende/slapende bil? Het zou een beginnende ischias kunnen zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |