quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:14 schreef STTSJT het volgende:
FF een tvp'tje
Heb het eerste deel ook gevolgd, best interessant
Mwoah, 't is geen echte spookstad zoals veel andere in dit topic natuurlijk. (als in een compleet verlaten stad waar alles nog precies zo staat zoals het X jaar geleden achtergelaten is)quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:46 schreef FP128 het volgende:
Weet iemand of de stad Detroit echt zo een spookstad is geworden gezien de
failliete autoindustrie?
Gauw opknappen die gebouwen. Die kunnen erg mooi worden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:01 schreef skitz0frenix het volgende:
Doel (België)
Inwonersaantallen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al die wegen daar.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:48 schreef Derek010 het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/California_City
California City, niet verlaten, wel mislukt als stad.
quote:
Ik zou meer meenemen dan alleen een cameraquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:24 schreef Omniej het volgende:
[..]
Mwoah, 't is geen echte spookstad zoals veel andere in dit topic natuurlijk. (als in een compleet verlaten stad waar alles nog precies zo staat zoals het X jaar geleden achtergelaten is)
Wel stikt het in Detroit onderhand van de spookgebouwen ja; lijkt me erg gaaf om 'ns gewapend met mijn camera te verkennen.De stad als geheel zou ik geen spookstad willen noemen, though.
Er is een reden dat ze leeg staan en niet meer onderhouden worden... Slooppanden ga je niet opknappen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:28 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Gauw opknappen die gebouwen. Die kunnen erg mooi worden.
Nou vaak willen mensen er ook niet meer in investeren. Maar dat huis op de hoek is toch prachtig.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Er is een reden dat ze leeg staan en niet meer onderhouden worden... Slooppanden ga je niet opknappen.
Je kent het verhaal achter Doel?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:10 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nou vaak willen mensen er ook niet meer in investeren. Maar dat huis op de hoek is toch prachtig.
Die is al helemaal plat toch? Volgens mij staat er nog één gebouw overeind, maar die is ingericht als informatiecentrum over Enka dacht ik.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 08:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoe zit het met de ENKA in Ede? Die staat toch ook leeg?
Nice, misschien maar eens gaan kijken, woon zelf in Enschedequote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:05 schreef Dirk88 het volgende:
[ afbeelding ]
Gronau ( net over de grens bij Enschede )
[ afbeelding ]
Gronau ( net over de grens bij Enschede )
De Enka in Ede is niet helemaal plat gegooid. Er staat nog 1 pand, het poortgebouw, en ze hebben zoveel mogelijk de gevels behouden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:42 schreef Bronson het volgende:
[..]
Die is al helemaal plat toch? Volgens mij staat er nog één gebouw overeind, maar die is ingericht als informatiecentrum over Enka dacht ik.
Helaas dat vorige week bekend is geworden dat Doel definitief tegen de vlakte gaat... op korte termijn volgens mij.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:28 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Gauw opknappen die gebouwen. Die kunnen erg mooi worden.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:01 schreef Guard het volgende:
Verlaten weeshuis ten zuiden van Parijs
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron
Nee helaas niet, dit is een kunstwerk.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:10 schreef Gwywen het volgende:
Wat is dat op die laatste foto? Heb je geen foto van dichtbij zodat we ze kunnen lezen?
Dan moet ik maar rap erheen gaan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Helaas dat vorige week bekend is geworden dat Doel definitief tegen de vlakte gaat... op korte termijn volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |