quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:14 schreef STTSJT het volgende:
FF een tvp'tje
Heb het eerste deel ook gevolgd, best interessant
Mwoah, 't is geen echte spookstad zoals veel andere in dit topic natuurlijk. (als in een compleet verlaten stad waar alles nog precies zo staat zoals het X jaar geleden achtergelaten is)quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:46 schreef FP128 het volgende:
Weet iemand of de stad Detroit echt zo een spookstad is geworden gezien de
failliete autoindustrie?
Gauw opknappen die gebouwen. Die kunnen erg mooi worden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:01 schreef skitz0frenix het volgende:
Doel (België)
Inwonersaantallen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al die wegen daar.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:48 schreef Derek010 het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/California_City
California City, niet verlaten, wel mislukt als stad.
quote:
Ik zou meer meenemen dan alleen een cameraquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:24 schreef Omniej het volgende:
[..]
Mwoah, 't is geen echte spookstad zoals veel andere in dit topic natuurlijk. (als in een compleet verlaten stad waar alles nog precies zo staat zoals het X jaar geleden achtergelaten is)
Wel stikt het in Detroit onderhand van de spookgebouwen ja; lijkt me erg gaaf om 'ns gewapend met mijn camera te verkennen.De stad als geheel zou ik geen spookstad willen noemen, though.
Er is een reden dat ze leeg staan en niet meer onderhouden worden... Slooppanden ga je niet opknappen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:28 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Gauw opknappen die gebouwen. Die kunnen erg mooi worden.
Nou vaak willen mensen er ook niet meer in investeren. Maar dat huis op de hoek is toch prachtig.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Er is een reden dat ze leeg staan en niet meer onderhouden worden... Slooppanden ga je niet opknappen.
Je kent het verhaal achter Doel?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:10 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nou vaak willen mensen er ook niet meer in investeren. Maar dat huis op de hoek is toch prachtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |