Welk tijdperk komt ten einde?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:06 schreef Jian het volgende:
Ik kan mij echt niet aan de indruk onttrekken dat we naar het einde van een tijdperk zitten te kijken, of ben ik dan pessimist/optimist
Klopt, Johan gaat voor de Politiek en niet voor die kleuterTV...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:06 schreef Jian het volgende:
Ik kan mij echt niet aan de indruk onttrekken dat we naar het einde van een tijdperk zitten te kijken, of ben ik dan pessimist/optimist
Geniaalquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Johan heeft empirisch vastgesteld dat je witte en bonte was beter gescheiden kunt houden
Het zijn wel echte eyeopeners.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Johan heeft empirisch vastgesteld dat je witte en bonte was beter gescheiden kunt houden
Empirisch? Zou ie dat kunnen spellenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Als ie eerst aan DuhCon vraagt hoe je het schrijft wel.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Empirisch? Zou ie dat kunnen spellen
Ik ben natuurlijk van nature een rustig en vredelievend persoon maar dat wijf moet tegen de muur.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:19 schreef Copycat het volgende:
empierischuuuuh!
Jonguhhh! PC Nuurrrddd!
Het "tijdperk" Vlemmix TV (ik geef er zo nog maar enig gewicht aan). Althans voor wat betreft het originele concept. Mijn algehele indruk is dat Johan er zelf geen geloof meer in heeft. Wellicht dat het zich nog voortsleept als een soort stream zonder programmering en eventueel ter "ondersteuning" van zijn politieke aspiraties ......? Misschien heb ik het mis.quote:
Gewoon, om op te meten hoe lang ze is.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk van nature een rustig en vredelievend persoon maar dat wijf moet tegen de muur.
voordat we haar iets korter makenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gewoon, om op te meten hoe lang ze is.
En met deze opmerking kom je met stip binnen op de derde plaats in de NL Top 5 van Fokkers die over de tong gaan. Na Bommie en Maanvisquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk van nature een rustig en vredelievend persoon maar dat wijf moet tegen de muur.
Waarom?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En met deze opmerking kom je met stip binnen op de derde plaats in de NL Top 5 van Fokkers die over de tong gaan. Na Bommie en Maanvis
Dus m.a.w.: wij moeten weer op Marktplaats gaan kijken voor een leven. Onheilsprofeet!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Het "tijdperk" Vlemmix TV (ik geef er zo nog maar enig gewicht aan). Althans voor wat betreft het originele concept. Mijn algehele indruk is dat Johan er zelf geen geloof meer in heeft. Wellicht dat het zich nog voortsleept als een soort stream zonder programmering en eventueel ter "ondersteuning" van zijn politieke aspiraties ......? Misschien heb ik het mis.
Nee, als je ziet dat dat SV Actueel een veredeld theekransje met strijkplank is dan kun je weinig andere conclusies trekken dan dat ze het zelf ook niet (meer) serieus nemen. Heb ook niet echt het gevoel dat de vrijwilligers zich het vuur uit de sloffen lopen om iets neer te zetten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:20 schreef Jian het volgende:
Het "tijdperk" Vlemmix TV (ik geef er zo nog maar enig gewicht aan). Althans voor wat betreft het originele concept. Mijn algehele indruk is dat Johan er zelf geen geloof meer in heeft. Wellicht dat het zich nog voortsleept als een soort stream zonder programmering en eventueel ter "ondersteuning" van zijn politieke aspiraties ......? Misschien heb ik het mis.
Dat gaat zo snel of is dit je voorspellende aard?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:24 schreef Pearlbitch het volgende:
En met deze opmerking kom je met stip binnen op de derde plaats in de NL Top 5 van Fokkers die over de tong gaan. Na Bommie en Maanvis
Oh ja, dat stond vandaag ook op het programma.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:26 schreef mootie het volgende:
Begrijp ik uit dit warrige gedoe dat ze gaan schakelen naar de winkel van Waterkoker?
En zijn er caps?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat gaat zo snel of is dit je voorspellende aard?
d'r steunzolen zeker.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Door simpelweg de inlegzooltjes uit haar schoenen te halen, uiteraard.
Ja, met het geluid van SV.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:26 schreef mootie het volgende:
Begrijp ik uit dit warrige gedoe dat ze gaan schakelen naar de winkel van Waterkoker?
Ik gok dat ze even lang als breed is.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Is het geheim hoe lang ze is?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat op de achtergrond is een "winkel"?
Beetje van beide.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat gaat zo snel of is dit je voorspellende aard?
Gatver! Spoilers bittequote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:35 schreef 5thencounter het volgende:
Afblijven zei die toch!!!
[ link | afbeelding ]
Ik zie het...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:35 schreef Copycat het volgende:
Echt alles werkt mee om van SV de zender te maken die het is.
Had je vannacht moeten horen: van de Carmina Burana naar Jan Smit. Die hoepeterhoebeterjukebox is op z'n zachts gezegd nogal merkwaardig voorgeprogrammeerd.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:31 schreef mootie het volgende:
En een soepele overgang van Shaffy naar Heuterdekneuterjengelzooi.
Het is treurig.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:36 schreef Disana het volgende:
Ze kan niet wachten en houdt maar vast wat kleding voor de cam.
Die komen wel. Voorlopig is Bommie nog even de grote satan, want wat die allemaal durft te zeggen op de chat.quote:
Ik denk dat ze zelf ook niet helemaal weet wat ze er mee aan moetquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja echt hè.
Maar ik vind háár wel erg ongeduldig en gretig om te showen.
Op zich best aardig, zo te zien.quote:
Oh dus Pisane is uit en Bommie is inquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die komen wel. Voorlopig is Bommie nog even de grote satan, want wat die allemaal durft te zeggen op de chat.
Nou ik zou gewoon uit beeld gaan. Dit is echt geen gezicht.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zelf ook niet helemaal weet wat ze er mee aan moet![]()
Je staat toch voor lul zo. En die muziek eronder maakt het niet veel beter
Dat had uiteraard de beste oplossing geweest.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ik zou gewoon uit beeld gaan. Dit is echt geen gezicht.
Lijkt me toch voornamelijk tienermode. Oh op de chat vraagt iemand waar de winkel zit.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:41 schreef 5thencounter het volgende:
Iemand hier eigenlijk wel intresse in die junk?? Ik blijf die rotzooi niet cappe hoor....![]()
[ link | afbeelding ]
Ik denk dat ze een buitenkansje zag die ze niet wou laten gaan. Mehehe, dáár voor je met je gierigheid!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:41 schreef Copycat het volgende:
Ik snap niet dat Marjan niet gewoon 'nee' heeft gezegd toen Johan gisteren dit briljante idee voor vandaag opperde. Dwing zelf dan gewoon tijd af om iets wèl 'goed' op poten te zetten.
Mwoah, dat vind ik wel meevallen. Veel is wel van het net-niet kaliber.quote:
De zeventiger jaren belden net dat ze hun rok terug willen.quote:
Die vind ik dus serieus wel leuk ogen, op beeld.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:44 schreef Pearlbitch het volgende:
De zeventiger jaren belden net dat ze hun rok terug willen.
ftfyquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De zeventiger jaren belden net dat ze hun rok ook niet meer terug willen.
Meid, hij zou je fantasties staan. Ik zou bellen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die vind ik dus serieus wel leuk ogen, op beeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |