Welk tijdperk komt ten einde?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:06 schreef Jian het volgende:
Ik kan mij echt niet aan de indruk onttrekken dat we naar het einde van een tijdperk zitten te kijken, of ben ik dan pessimist/optimist
Klopt, Johan gaat voor de Politiek en niet voor die kleuterTV...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:06 schreef Jian het volgende:
Ik kan mij echt niet aan de indruk onttrekken dat we naar het einde van een tijdperk zitten te kijken, of ben ik dan pessimist/optimist
Geniaalquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Johan heeft empirisch vastgesteld dat je witte en bonte was beter gescheiden kunt houden
Het zijn wel echte eyeopeners.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Johan heeft empirisch vastgesteld dat je witte en bonte was beter gescheiden kunt houden
Empirisch? Zou ie dat kunnen spellenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Als ie eerst aan DuhCon vraagt hoe je het schrijft wel.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Empirisch? Zou ie dat kunnen spellen
Ik ben natuurlijk van nature een rustig en vredelievend persoon maar dat wijf moet tegen de muur.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:19 schreef Copycat het volgende:
empierischuuuuh!
Jonguhhh! PC Nuurrrddd!
Het "tijdperk" Vlemmix TV (ik geef er zo nog maar enig gewicht aan). Althans voor wat betreft het originele concept. Mijn algehele indruk is dat Johan er zelf geen geloof meer in heeft. Wellicht dat het zich nog voortsleept als een soort stream zonder programmering en eventueel ter "ondersteuning" van zijn politieke aspiraties ......? Misschien heb ik het mis.quote:
Gewoon, om op te meten hoe lang ze is.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk van nature een rustig en vredelievend persoon maar dat wijf moet tegen de muur.
voordat we haar iets korter makenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gewoon, om op te meten hoe lang ze is.
En met deze opmerking kom je met stip binnen op de derde plaats in de NL Top 5 van Fokkers die over de tong gaan. Na Bommie en Maanvisquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk van nature een rustig en vredelievend persoon maar dat wijf moet tegen de muur.
Waarom?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En met deze opmerking kom je met stip binnen op de derde plaats in de NL Top 5 van Fokkers die over de tong gaan. Na Bommie en Maanvis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |